2020年4月30日星期四

抗疫日常4~在家「吃」

襯有時間就快手寫一篇。

在家煮了一個多月啦,還好,海豚兒和Mr. Dolphin在家一向吃得較清淡,主子對海豚兒廚藝亦從不敢有要求,日常也是吃非常簡單的蒸素菜唯主,加上海豚兒技術水平低,實在不敢在各位高手面前獻醜^^”,不如和大家分享下我倆的comfort food系列吧!

包括早前因韓國電影「寄生上流」大熱的Ramdon (Chapaguri = Chapagetti + Neoguri),電影就沒有看咯,但海豚兒就貪新鮮覺得這個兩溝撈麵吃法幾過癮,不過Mr. Dolphin就興趣不大。我倆吃時只每包味精粉下一半,賣相當然不及人家的好,因為上色不夠嘛,但味道方面對我倆來說就剛好,至少不會吃完後要不斷追水喝。




講開韓式麵食,我倆最常入貨的是下面這種韓式刀削麵,貪其麵質煙韌而且又非油炸,海豚兒不嗜辣就沒有下辣粉,味道相對清淡,而Mr. Dolphin就從不會放過加辣後的滋味。



另外最近還試了辛辣麵的輕型版,又是被“非油炸”而吸引了(汗)。至於食後感嘛,如果當其為辛辣麵的替代品就會大失所望,但如果只是當其為另一種麵食選擇就還可以啦!



還有,就是海豚家長期有貨的韓式泡菜素辣餃,這牌子的味道和質感可算是我倆暫時最喜歡的。



最後,繼上次買了半打菠蘿包,海豚兒又去入了新鮮出爐半打杏仁牛角酥,好吃!

16 則留言:

  1. Good morning. I LUVVVVV those Korean noodles, kekekek, the spicy ones !

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨~~食得辣嘅就更加鍾意韓式拉麵呢!上次去韓超入貨咁啱撞到韓國人同事,佢都好努力推介佢嘅心水俾我呀。

      刪除
  2. 我屋企都有 Neoguri, 只有我食, 無計, 另一個人怕左陣海鮮除呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食咋,所以仲未試過單獨食neoguri,咁妳度有買得賣chapagetti,可以試下兩溝後,專員仲覺唔覺得有海鮮味,嘻嘻!

      刪除
  3. 我又係只鍾意食Neoguri,近排睇韓劇,見劇中啲人成日食即食麵,搞到成日都想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都係捧場客!:)其實我都會架,電視節目嘅人食乜,我就會恨食架啦!

      刪除
  4. 那個 chapagetti 曾經係我至愛,半夜宵夜都要食一個。 我一箱箱的買架。後來肥到豬咁先戒左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款我都係第一次試,而我又幾鍾意隻味,我懷疑主子就係唔慣呢種味所以麻麻地兩溝食法。我好耐未試過成箱麵咁買啦,因為驚食到過期都未清貨。

      刪除
  5. 韓國即食麵好多都辣得好過癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,不如揾日早餐用韓式即食麵配Isaac Toast嗰啲甜甜三文治吖。:)

      刪除
  6. 至愛Neoguri, 一定加旦和午餐肉, 有時仲落埋粟米粒和一片芝士. 正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都鍾意食呢款麵,我呢,由細到大都唔食午餐肉,最記得屋企將煎完嘅午餐肉再加豉油,我只覺得鹹到飛起,不過食麵加片芝士呢招,我都要學下至得。

      刪除
  7. 韓國即食麵我仍然只食Jin的辣味,麵嘅質感同辣度都係最啱我口味,不過我無開火好耐喇,啲麵擺咗成年都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻未聽(試)過喎,啱啱Google完原來呢度中超都有,下次去開八下先,不過睇黎似油炸,主子應該唔會幫襯,如果買,我要一個人食哂,又未必會。香港食野咁方便,我sil返咗去廿幾年都好似妳咁,唔開爐架。

      刪除
  8. 睇完呢篇, 肥人覺得牛角包最吸引..哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,我呢幾日都心癮起好想再食牛角酥呀。

      刪除