2020年5月7日星期四

同行 3。吃藥篇

海豚兒一向沒有每天服用藥物的習慣。。。除了防止皮膚鼻敏感藥及日常的五種補充品外,直至近月開始才展開早晚服藥這漫漫長路。

自從進升為初級生,開始長期服藥生涯後,因為藥物副作用實在太!強!大!海豚兒又只好聽從專科醫生吩咐多吃幾款補充品來調節身體。首先因為專科醫生開的藥力非常重,所以要服某類補充品把藥力排出體外,免得剩餘藥力在體內過期居留,不過海豚兒還未能掌握到合適份量,醫生建議是每日一次,但這份量海豚兒感到是過多,藥力未得以在體內發揮已被補充品沖走,所以正按藥劑師意見,一點一點的加強份量。

另外,吃了藥物會令人非常疲倦,專科醫生早已提醒海豚兒於特定時間服藥,因為除了疲倦,還有機會暈、嘔吐等,還好,懶底的海豚兒只覺得眼瞓(無精神),哈哈,於是專科醫生又提出另一種補充品命海豚兒服用咯!

而其實這些藥還是會令海豚兒身體變弱,過條馬路都已經會喘呀喘呀喘,不時又會發冷或發熱,又不能曬太陽,因為會曬燶皮膚,所以在未封城以前,海豚兒早已習慣了留家休息及保持社交距離。除此之外,海豚兒亦加強了補充品幫助緩和發冷情況。另外,海豚兒在用藥數星期後,有時又會感到有些微頭暈、胃痛、熱氣等“濕升”徵狀,後來自己無聊上網問下高高先生(Mr. Google),才發現原來這都是副作用之一二三四五六七八九十。。。。^^”

寫了這麼多,海豚兒想告訴大家的是,在三月底剛做完年度身體檢查,原以為今年的報告會有點差,成績卻竟然是理想到不得不炫耀一番,甚麽膽固醇、血壓、糖尿等等等等指數都屬於正常。而有這樣見得人的成果,絕對要多謝每天負責照顧海豚兒服藥的Mr. Dolphin啦!

不說不知,海豚兒每天吃藥加補充品的時間表非常不好記。

早上:     A、B
晚飯後: A、C (隔晚份量不同)、D (每星期六次)
睡前:     E、F/G/H (每星期六次)、I (每星期一次)、J (每星期兩次但不可跟I同日服用)

除了A、B、 E每天服用,其他的都不一樣。你能想像Mr. Dolphin是完全沒有執藥盒,只是憑記憶每天招呼海豚兒服藥嗎?

至於隔晚服用的藥物,因為豬隊友海豚兒記性太不可靠,主子就想了一套方法出來記日子,就是單日服單數、雙日服雙數,如果今個月有31號,那麼下個月就變成單日服雙數,雙日服單數。如果沒有主子幫忙執藥和提食藥,海豚兒很大機會每星期都會出錯呀,哈哈!

最後,大家不用擔心,海豚兒生活過得很好,比起患重病的人,這真的不算甚麽,雖然勉強劑進了長期病患門欖,這仍是小兒科,跟各位分享這點滴只是想留個記錄,亦祝各位身體健康。:)

更新(05/08): 
專科醫生剛替海豚兒電話診症,由於康復進度未如理想,又要加藥咯(泣)。

16 則留言:

  1. 要乖乖食藥,對抗疾病。 雨過天青,要健康啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳的祝福和鼓勵,剛加咗新藥,努力中,希望依家勤食藥控制好病情,將來可以快啲減藥。

      刪除
  2. 啲藥有副作用,就要食另一種藥去調節,所以只會越食越多藥,好慘,所以身體健康真係好重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀,就係食一種藥就有好幾種副作用跟尾,最近加新藥,其中之一嘅副作用又係唔曬得太陽,我仲問咗條無聊低b問題。。。兩隻唔曬得嘅藥加埋,我係咪會燶得快啲,哈哈!

      刪除
  3. 長期吃藥路不好行!有Mr. Dolphin的溫馨提示給妳力必定暢通無阻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望依家努力食(重劑量),可以早啲控制到病情,遲下可以減藥減多啲,有人提食藥的確幾好,每日又有相有量,觀察下進度。

      刪除
  4. 我見專員媽配藥回來, 都花上很多時間執藥, 殊不簡單

    回覆刪除
    回覆
    1. 題外話,我地呢邊因為疫情,藥房由每次配三個月份量嘅藥改成只可配一個月份量,減少因囤藥而造成短缺可能性,而其實我唔多明個logic,長期病患藥嘅份量由醫生決定,唔食唔得,又點囤呢。

      刪除
  5. 我以下講啲唔太啱聽嘅......

    唔用執藥盒.... 咁簡單就可能改善/方便到嘅措施?點解唔做要攪到自己記咁多嘢?依家電話咁多app咁多alarm,基本上唔駛單用記憶力去解決問題。

    雖然你可以話,有海豚先生幫你,暫時一齊順利。但身體健康係自己嘅,一個人太過依賴身邊人,萬一身邊人行開咗,病咗, 去公幹,甚至之後任何原因唔太係身邊人,到時攪到自己可憐自己又多一樣。可能有伴無伴我都慣咗獨立,尤其身體健康呢啲嘢,自己為自己負責好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明妳意思,而我反而討厭用電話功能,對我黎講,機不離手至係最大嘅倚賴。其實主子負責每日靠記憶力幫我執藥係因為我地十幾年黎食嘅supplements都係佢執自己嘅藥時執開而順手攞埋俾我,我地食嘅supplements當中有八成係一樣嘅,所以到我要長期食藥,佢都好自然咁幫我掌管埋,我有提出過執藥盒,佢唔想,或者咁講,佢每日幫我執藥就好似我每煮飯比佢食咁,係好自然嘅事,萬一有日得返一個人,我都唔係未經歷過,跟據往績,我應該都生存到嘅。:)

      刪除
  6. 健康真係好重要,聽醫生話好好食藥,早日康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!無錯,健康真係好緊要,而身體十分健康嘅人有時又未必明體弱嘅人嘅苦況,早排至有個朋友同我呻,佢朋友問佢點解成日病,佢都唔知點答好。^^”

      刪除
  7. 你點呀...肥人本來以為你是小病痛...原來要吃多款藥...
    你要好好保重呀!!!
    不過你夠樂觀呀, 肥人覺得你一定好快好番架, 加油!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!醫病要食嘅藥其實唔算多但因為啲藥嘅副作用多,所以要食好多“補品”(supplements)。^^”

      有時都食到好無耐架,因為有啲副作用反應係即時,個人會覺得好唔舒服,唯有諗啲計仔等自己好過啲,其實我都算因緊急狀態令而因禍得褔,可以留喺屋企工作,藥力發作時都無咁多不便。

      刪除
  8. 要記得乖乖食藥呀。(或者搵電話 set reminder / alarm 提自己!)祝你早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!已經有乖乖食藥,尤其係飯後食嘅,都唔敢拖,而且因為要食嘅藥數量越來越多,我終於學識咗一啖吞幾粒,而唔再係一啖一粒啦!

      刪除