2021年8月17日星期二

抗疫日常48~隆重其事

上回提到,這個星期六有節目。

是咁的,自從2020年3月14日星期六後,海豚兒和Mr. Dolphin就沒有再試過在餐廳用膳啦,到這天為止,已經接近17個月的光景,終於,襯打齊兩針疫苗的兩星期後,我倆重新再投入餐廳的懷抱。這麼特別的日子,主子非常有意思的選了在CN Tower旋轉餐廳用膳,有得食又有景睇,非常讚的安排!

這餐午餐,我倆吃得非常高興,因為大家也傻間間地覺得,在會轉動的旋轉餐廳吃飯,感覺好似在遊輪上用膳,加上食物也是精緻好吃,服務亦很到位,傾下計、睇下風景,時間很快便過。

順便不負責任地簡單介紹一下啦。。。

左:中央島機場;右:Ontario Place (安省遊樂宮)

左:遠距離及;右:近距離BMO Field (大型室外球場)

左:多倫多金融區;右:Union Station (市中心聯合車站)

左:近湖的商、住大廈;右:這張主要是拍有魚貼紙的景觀😅

頭盤我倆也選了生牛肉他他,主子非常欣賞,三爬兩撥就食完,還被海豚兒取笑「你好餓咩,食咁快😆」,難得平常不太吃生牛肉的主子如此喜歡這道菜,而海豚兒又有點怕生洋蔥味,索性把剩低的一半,也交給主子處理。

主菜方面,海豚兒選了鱈魚扒配菜芯(?),主子就鋸扒-烤牛肋骨(prime rib),鱈魚邊位有些微偏熟,但整體也不錯吃,菜芯就交給主子代勞,主子的牛牛就非常可口。

來到甜品,對海豚兒來說是最精彩的環節,雖然這一年多家中也不缺甜點,但堂食能吃到的味道和溫度,始終比件裝糕點優勝許多,這款古力甜品,配上暖暖又濃而不甜的黑古力醬,真的非常非常好吃呀!

食飽飽後,我倆就往下走,是連續兩層的觀光樓層行一圈,主要目的是影下能望通地面玻璃磚地。。。許多年前來訪,知道主子驚驚,海豚兒襯主子行到玻璃位置時,在旁大力一跳,嚇到主子半死,主子當時的反應,就連旁人也笑口不絕,這件事之後,每次陪客人到訪CN Tower,主子也會告訴客人海豚兒的惡作劇。這次再來,海豚兒就乖乖的沒有嚇主子咯,雖然心裏頭依然很想,但主子始終年紀大啦,唔再襟嚇嘛🤫🤭。

離開CN Tower,我倆就在附近隨意逛,行到Queens Quay碼頭,就回程開車到唐人街附近行下。見到好好味的越南麵包店,就買了一個回家,是海豚兒喜歡的味道,可惜之後忘了拍照。

然後,就去台式咖啡店提取預訂的是日外賣晚餐,吊鬼的是,我倆選擇在晚餐時段吃早餐便當,哈哈,不要緊,只要好吃便可!

就這樣,我倆過了非常飽足又愉快的一天。原來在家困了這麼久,這天能出外在餐廳裏吃吃喝喝,感覺已經像去了旅行一樣,抵呀!

20 則留言:

  1. 好彩你嚇個位唔係我, 我一定會面黑反哂面架 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,呢個「福利」只會留給這世上我最愛的人享用🤣

      刪除
  2. 你哋真係超級謹慎派,咁耐都唔出街食。

    我年紀愈大,畏高情況愈嚴重,依家唔駛真係企喺高地,只係個腦諗住自己喺高地向下望,都已經會怕,我估我腦內有啲關於畏懼感嘅分泌可能有啲問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係蛇𠺌啲嘅,真係等到打完兩針至敢去室內堂食😅,加上,自去年3月中起到現在,我住嗰區嘅室內堂食夾埋只開放過4個月到咋,所以呢度嘅人都真係慣哂買外賣。

      好奇下,妳係咪諗到無論室內室外都會畏高? e.g,我喺enclosed嘅摩天輪唔驚,但喺好似荔園嗰種樓梯級形狀嘅摩天輪,齋諗起我手腳都會出汗。

      刪除
    2. 我畏高係無分任何情況,私人屋宛露台會發生,空曠到大峽谷無圍欄一樣發生,其實依家我只要個腦想像從高處向下望,已經會有心跳恐懼感,所以應該係某種anxiety disorder, 我落樓梯嘅恐懼情況都嚴重咗, 依家落得更慢, 但我暫時都唔想睇醫生或者食藥.....

      刪除
    3. 明白!我覺得如果日常都仲生活到,我就會算,有得揀都唔想睇醫生食藥,最多唔好諗咁多,我試過半年無揸車,越耐無揸又係越諗越驚揸車,不過好彩到揸番時又無發生意外。

      刪除
  3. 早早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 對呀!🎉🎉 打咗两針係好啲囉 😎
    海豚兒和Mr. Dolphin有冇回到拍拖時嘅甜蜜感覺❓
    CN Tower多倫多的地標,值得一去旋轉餐廳 https://youtu.be/YPeHh31cP1w
    2018初秋多倫多 https://youtu.be/2OdbM0NxFWE
    2019加拿大國家電視塔 https://youtu.be/64n6U1WdbiU

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,係呀,打完兩針至少有半年可以輕鬆返少少😊

      我覺得未必有拍拖時嘅甜蜜感覺,始終都老夫老妻,但默契上就強咗好多。

      刪除
  4. 成年半無出街食飯,可以出去真係幾興奮,見條街好靜喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好開心,所以都專登搞啲新意思,扮下遊客咁去玩下,唐人街嗰頭都算人多車多架,只係我刻意襯紅燈時避開啲車黎影相,希望盡量唔好影到人地嘅車牌嘛。

      刪除
  5. 原來主子畏高,你真係好曳呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,主子成日話佢本來好大膽,係比我嚇得多,嚇到佢變成淆底王,佢以前好like睇鬼片架,依家都少咗睇。

      刪除
  6. 原來你哋咁乖架,咁耐都未去過餐廳食野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算啦,我有好些朋友因為仔女未到打針年紀,所以就算朋友已經打哂針,但為咗小朋友,都未敢出去食飯。

      刪除
  7. 肥人都好驚架...你唔好嚇我呀~
    你地好好好乖呀!
    堂食同外賣真係差好多架..肥人愛堂食呢..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,呢個福利只有主子有幸能體驗到,哈哈!

      其實,我地初時都係逼住習慣,我住嗰區,去年3月中起就禁室內堂食直至8定9月,然後未到10月又再關閉室內堂食直至今年7月中,雖然中間有段日子有提供過戶外堂食,但我地又唔會喺室外食野,所以一拖就拖到打哂兩針至出動。

      刪除
  8. 哈哈哈,想象緊Mr Dolphin 的反應,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,就算今次去,佢都驚到企喺玻璃磚地上影相時,成個人硬哂呔,笑都唔識笑,好誇張架,睇見佢咁,都唔忍心再嚇佢。

      刪除
  9. 可以堂食樂趣得多,細細聲話妳知我去香港旋轉餐廳食Buffet暈到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,原來妳情況真的比主子更嚴重,佢已經係極容易見暈,但旋轉餐廳速度都仲接受到,不過好在香港有太多美食,唔需要下下去旋轉餐廳食自助餐啫!

      刪除