2021年8月2日星期一

抗疫日常46~第二針

海豚兒和主子「終於」有針打啦!因為在推出疫苗接種計劃初期不夠疫苗,安省政府把第二針,安排在完成第一針後約十六星期才能打第二針。

不過,到五月底時,打針進度很不錯,又有穩定疫苗供應(主要是Pfizer),政府決定把握時機,由長者起提前把第二針完成。好景不常,六月中後期,Pfizer供應不足,如要打第二針,就只有Moderna這個選擇,因為餘下的Pfizer疫苗,要留給12-18歲人士使用。在Pfizer供不應求下,政府基本上是鼓勵民眾溝針,包括AstraZeneca溝Pfizer或Moderna,又或者是Pfizer溝Moderna也可以,亦有不少市民聽從政府呼籲,繼續接種。

海豚兒和主子想法一致,因為第一針打了Pfizer,堅持等到有Pfizer才打第二針,在沒有任何數據支持下,亦怕將來出國有問題,我倆選擇相信自己的直覺,簡單來說就是唔!受!溝!

為了要預約這一針,海豚兒真的花力好大力氣,就像一位網友說,感覺好像搶買演唱會門票,早午晚上,海豚兒也在網上找尋,有Pfizer供應給18歲以上人士「享用」的疫苗接種中心。幸好,最終都成功了!因為情況有別於第一針,我倆今次是一齊打。

當晚,海豚兒手臂有些微痛、有少許發冷兼發熱,臨瞓前就乖乖啪粒Advil,夜晚雖然睡得不太穩,但也沒有甚麼大問題。唯獨到第二晚,可能剛好碰上生理週期,肚子痛到不行,馬上再食多粒Advil,不過或者已經有一點點痛傷了肚子,就連用手輕按肚皮也感到痛,大約過了三天,肚子才不再痛。雖然從預約到完成,打第二針也沒有第一針般輕鬆,海豚兒覺得,還是值得的!

順道也記錄一下,針後兩天的晚餐吧,包括海豚兒的韓式炸雞、主子的茄汁焗牛肉煎蛋意,還有,日式麵豉湯拉麵,好吃!

掌聲鼓勵,年度大事終於完成!而且,執筆之時,疫苗供應及需求亦已變回正常。另外,自七月中起,安省經濟重啟亦已進入第三階段,室內堂食亦終於開放了,太好啦!

24 則留言:

  1. Pfizer溝Moderna可以,都算係同一藥物。 AstraZeneca溝Pfizer 就真係大大鑊喇!政府想攞市民條來玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府都係話Pfizer同Moderna同是mRNA,所以無問題,不過,我地唔想搏啦,始終溝針並不是全球通行做法,將來出境有問題就煩。AstraZeneca唔夠貨,政府彈出彈入幾次,一時話溝得、一時又話唔得,但最終都係批准,我都識人係呢個溝法😖。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,情願等耐啲,打返同一隻,唔想將來去旅行有問題,比人原機遣返。

      刪除
  3. 打呢D針已經覺得驚驚地, 仲要溝針...肥人應該都唔會受溝呢..哈哈!!!!
    打完就好啦, 希望你地都快快回復正常啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實打得針都已經豁咗出去,最唔想係去其他國家時,不被承認溝針呢個做法。

      謝謝,已經好返哂,隻手唔洗再就住就住。

      刪除
  4. 我都聽唔只你一個話,打針遇著M嚟好辛苦,不過針期實在太難預計,都無得預早避開經期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打完第一針後都有睇過針後影響經期變化嘅報導,不過打第二針時,就好似妳咁講,真係預計唔到,仲要撞到正一正,不過依家無事就好,希望短期內唔洗打booster shot啦。

      刪除
  5. 我仲未打針, 反而專員打左第一針 Moderna, 而家話呢兩隻遲D都會加價
    佢打完後, 佢話手臂好似俾人打左一鎚

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起side effects,之前有位職員嘗試說服我溝針,氹我話第二針打moderna嘅副作用比打Pfizer少🙄。呢邊暫時都係政府負責,未聽到話會加價。

      刪除
  6. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 要照顧好自己喔 🙏 希望疫情可以快點過去🙏🙏
    約十六星期才能打第二針, 又真係久等咗啲啲; 不過遲到總好過冇到👍
    ㊗海豚兒 和 Mr. Dolphin : 身體安康生活愉快 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨,係呀,雖然唔知仲要等幾耐,希望疫情真係早日好行夾唔送呀😜

      謝謝妳,最後我地大概隔兩個月打齊兩針,都算係咁!

      刪除
  7. 終於約到打第二針真係好啦。好好休息!
    成日睇你 post 食物相都覺得加拿大好多美食,隔住個 mon 流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,雖然等待嘅日子唔太好受,好在終於都搞掂。

      近年多倫多真係多咗好多高水準嘅亞洲美食,妳有機會都同囝囝黎玩下吖🤗。

      刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝車媽媽!終於,終於可以去食餐好嘅慶祝下。

      刪除
  9. 我都驚溝針出國麻煩,多保重!
    韓式炸雞正啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!係呀,我都係擔心到時出國有問題,又或者要打第三針同牌子疫苗補飛。

      呢間韓雞真係幾正,而且食咁多次,都從未失過手。

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝,終於完成咗年度大事,可以去食餐好,開心下!

      刪除
  11. Congratulations!Ijust get the first shot today. Yes, vaccination is this year's no.1 task.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah👏🏻👏🏻 glad to hear you got your first dose today . Hope you’re feeling fine and have a fantastic weekend!!

      刪除
  12. 我和妳想法一致,因為第一針打了Pfizer,堅持第二針也打Pfizer; 最怕將來出國有問題,去‧唔到旅行.

    回覆刪除
    回覆
    1. 🙌🏻🙌🏻對呀,打得針都已經豁咗出去,最唔想係將來出外要驗證時,因打不同牌子而造成不便,半天吊咁。其實我大部分認識嘅唐人都係唔想溝針,本地人就兩者都有。

      刪除