2021年12月7日星期二

抗疫日常62~聖誕市集。食好西

跟許多blog友一樣,海豚兒最近用iPad mini不論是留言或覆留言,也遇上阻滯,希望問題能早日解決吧。。。

繼續假期,是日海豚兒和主子,去了多倫多中心,已經有十幾年歷史,位於Distillery District 的聖誕市集。從前,這市集叫做Toronto Christmas Market ,今年這「聖誕」市集已把名字改成看似較政治正確的名字~Distillery Winter Village (不負責任翻譯:冬季村莊?冬日小鎮?)。。。Umm…這做法,感覺有些阿茂整餅囉!

怕冷又怕人多兼怕難找車位的我倆,選擇在閒日的中午時份到訪,雖然氣氛遠不及夜晚,但對我倆來說,是最合適的!

四週逛下,打量下各類型不同攤檔,我倆買了杯濃濃古力熱飲,和一小盒古古力就離開了。沒想到會在這𥚃,遇上一個非常恐怖的體驗。。。詳情不好說,但各位在公眾場合,碰上陌生人,真的要多加防範,原來地球真係好危險架!

還未到晚飯時間,繼續週圍行打發時間,海豚兒又心思思,想食越南麵包,於是又去買了一個,做明天早餐。

反正人在唐人街,順便到處去八下。走到一間中文書店,發現很多「歷史」書籍,就拍下來和大家分享下,包括Yes、新地、姊妹等雜誌、林燕妮、蔡瀾、倪匡等小説⋯

時間跳到晚餐,海豚兒訂了Alo餐廳的平民版~Aloette Restaurant。

這餐廳服務很好,食物更是充滿驚喜,由熱暖的芝士薯仔麵包(免費),鮮味北海道帶子,牛肉他他配上令人驚艷的生蠔汁,海豚兒至愛鵝肝多士,到香脆嫩肉鱈魚,全都令我倆非常欣賞,反而甜品蘋果批軟雪糕新地,就算正常水準啦。連稅和小費,兩人合共約$120加紙,總括來說,這餐廳是很值得一試的!說到底,海豚兒始終比較喜歡吃西餐多於中餐就是了,這餐對海豚兒帶來的滿足,絕對比皇帝蟹大。所以嘛,除非主子在他生日有特別要求,否則我倆慶祝活動,如果由海豚兒發板,一般很少會選擇中餐,嘻嘻😜!




18 則留言:

  1. 間中文書店都保留上世紀嘅書
    專登寫明"加紙", 係咪因為怕左我, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 連雜誌都係90年代,我有一刻都有衝動問下老細點賣,哈哈!

      其實以前都有寫明,但之後以為無人留意而懶咗無再寫,但既然有妳會睇,我梗寫番啦!:D

      刪除
  2. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️ 早晨呀❗️

    『地球真係好危險架!』 ⛔
    Sorry to hear that you have encounterd some untoward incidents. Hope everything is fine 🙏🙏🙏

    May Peace on Earth 🙏❤️🙏Thank you for sharing👍 So Christmas is just around the corner ❄️🌲🔔
    Toronto Winter Village https://youtu.be/-PCyDeLRFLw
    Distillery Winter Village 2021 Toronto Christmas Market https://youtu.be/9lKA43vM6sc
    X'mas Tree Lighting 2021 Distillery Winter Village https://youtu.be/UWnjIR48LRU

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!好在隨身有袋定枝消毒酒精咋,唔係都唔知點算。

      刪除
  3. 依家地球真係好危險,我係唐人街都遇個啲癡痴人,出街真係要留意週圍既人
    我呢度唐人書店已經全部執晒
    見妳早排都食咗好多茶記,當然要食番自己鍾意既西餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 自疫情起,我都無再搭過交通工具落downtown,其實都有啲係擔心喺車上比之前遇到更多癲嘅人,無諗過今次喺遊客區都會遇到。

      我以前鍾意行下唐人書店架,可惜依家都係買少見少,難得唐人街原來仲有得逛下,一入到去,就即刻聞到書店陣“除”。

      茶記我like架,反而係主子唔好,佢鍾意傳統野,例如粥粉麵飯,我就鍾意茶餐、港式西餐同西餐。

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係好得人驚,嘔心兼核突,喺嗰種如果聽完後,會即刻嚇到想話比另一半知黎壓驚咁誇張。

      刪除
  5. 回覆
    1. 多倫多隨處都有中文招牌,就連九龍璧都有,如果妳將來有機會黎玩,一定帶妳週圍睇下。

      刪除
  6. 你好似我的閨蜜,只愛西餐,麵包和甜品,所以我和她這麼多年連茶都冇一起飲過,永遠是西餐或飲咖啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲茶我都啱嘅,因為有甜品食嘛,哈哈!我只係唔太like傳統中菜,偶爾一次ok,如果日日食,我真係會喊。

      刪除
  7. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    講飲講食最開心 👍
    Not bad ! Aloette Restaurant https://aloetterestaurant.com/menu/
    Toronto Restaurants: Aloette https://youtu.be/benNTHFO4y0

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello~~~呢間餐廳真係幾impressive,我地兩個都係有讚無彈,如果有機會黎Toronto玩,都值得提早訂位一試。:)

      刪除
  8. 我跟海豚先生嘅口味係好一致嘅...LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢樣野其實我都覺,仲有知妳鍾意飲中湯之後,即係上次Eaton餐飯,因為主子睇完menu最恨就係飲嗰盅湯。

      刪除
  9. 原來唔係只係我覆唔到留言~
    你個 alo 晚餐睇落好好味呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係幾懊惱,試過問blogspot又石沉大海...希望快啲解決到啦。

      我地cheap cheap去Alo嘅平價版Aloette,不過都已經覺得好好味啦!

      刪除