2021年12月12日星期日

抗疫日常63~放假無埞去

因為怕冷、怕人多、又怕塞車,雖然放假,海豚兒都沒有安排太多節目。

瞓到日上三竿,海豚兒和主子去了商場一趟。看到巨大的聖誕樹,心情總會有點高興!隨便逛逛,買了幾個曲奇,就提早回家,因為明天主子要上班。

主子上班日,海豚兒就繼續假期,又去進行每週採購工作,然後就去茶記嘆個靚早餐,不過塊牛油薄到呢。。。

之後就去行下街,忍唔住影低下面對童裝波鞋和主子分享,真係想點呀🙄⋯⋯

接下來一天,海豚兒相約韓國人同事午餐,這是自武肺爆疫以來,我倆第一次見面,亦是海豚兒,第二次和友人飯聚。同事只有一小時午餐時間,為了爭取更多時間吹水,我倆選擇了在離同事辦公室最近的麥當勞開餐,好好傾下計。同事和她丈夫是超級大好人,凡事也先為他人著想,他們越是有責任心,重擔越大。仔大女大啦,希望他們可以早點享下清福吧!還記得當年,因為公司的困獸鬥模式旅行,讓同事和她丈夫發現海豚兒和主子有多無聊,繼而令我倆成為朋友,這是我倆都始料不及的,哈哈。

吃過午飯,海豚兒就回家會合主子,出去逛下。晚飯也不錯吃,只是又未好到會令我倆翻兜。唔知大家有冇遇過呢種情況,就係餐廳明明唔忙,例如當天是閒日下午四時,餐廳只坐了兩成客人,但硬要將所有食客質埋一堆坐,有卡位又唔開放,留番黎供奉。疫情下,這餐廳又沒有用上透明膠板,海豚兒真心不願意同隔離枱坐到咁近,還好,員工最後也把卡位開放出來,而除此之外,其實員工服務水準也很不錯的。

臨回家前,海豚兒又在附近的Daan Go Pastry Lab,買了兩件蛋糕回家吃,分別是滿好吃的港式奶茶蛋糕,和正正常常的泰式奶茶千層蛋糕

  

就這樣,星期六、日留家做家務及休息,然後就結束了一星期假期咯!

20 則留言:

  1. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    哈哈哈 .. 留家做家務及休息, 都唔錯呀, 另類的假期咯 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨♥,係呀,自疫情起,我地越來越宅,留喺屋企好多時仲覺得舒服過外出。

      刪除
  2. 回覆
    1. 可以喺屋企抖下其實都幾好,到依家都唔慣全日外出,戴住個口罩,好鬼焗呀!

      刪除
  3. 人的緣份好奇妙架,我都有同幾個不同部門的同事做到朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,無諗過唔同部門都可以做到朋友,呢位朋友對香港班小朋友仲好supportive,超難得!

      刪除
  4. 妳一個人的浪漫,自己去嘆茶記

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實只得我欣賞茶記,主子都係like粥粉麵飯多啲,所以我一個人時,都唔介意一支公嘆下茶記。

      刪除
  5. 我其實係好怕去公司活動, 特別係weekend個D, 因為星期一至五都已經對住, 星期六/日又要? 可唔可以俾人抖下

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常情況下,我公司嘅活動一係喺辦公時間,一係喺閒日黃昏食飯,不過凡事有例外,我嗰次係一星期大旅行,對足7日,好激架,好在我學識三點不露,即3pm前都不會踏出房門半部,哈哈!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,其實我仲係唔慣戴口罩,所以好多時都情願出少啲街。

      刪除
  7. 好鐘意聖誕節, 見到聖誕樹同濃濃既聖誕氣氛會好開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,只要見到聖誕佈置同聽到聖誕音樂就興奮,而且商場啲聖誕樹又通常都特別靚!

      刪除
  8. 就係啲侍應勁懶,行多一步都唔想,放埋一齊招呼易啲嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!侍應話booth係留俾4人客,但叫我地去坐嗰張亦係四人枱,其實我嗰日好攰又戴口罩戴到好唔舒服,心諗,都係想抖下啫,俾條生路黎吖!

      刪除
  9. 我可以留言了. Yippeee.
    My kids bought me iPhone 13 pro for my birthday n I just started to use it n I tried , I can leave comments here now. I didn’t do anything

    回覆刪除
    回覆
    1. 太好啦! 問題解決咗,唔洗煩!我...仲係靠Samsung電話寫/覆留言咋^^”

      刪除
  10. 聖誕節係最開心既節日, 預祝聖誕節快樂! o(^▽^)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我都好鍾意聖誕節!聖誕快樂!預祝妳和家人有個平安溫馨嘅聖誕節!

      刪除