2022年5月10日星期二

抗疫日常75~無事忙+主子出差

想寫點別的。。。從三月底起,一直處於無事忙狀況。

更忙都好,主子也襯他的閒日假期,給海豚兒買了些甜點回來。


週末,我倆就去了美食廣場買漢堡包食,這兒的蝦堡的確不錯吃啊!


晚餐海豚兒就清清地食壽司,主子就食意粉(沒有拍照),還買了滿好吃的酥皮蛋撻😋。


「忙」的其中一個原因,是因為主子要去公幹,自疫情起,我倆也未再出過門,差點忘了出門要預備些什麼東西。還好主子是次出差地點,距離多倫多只有四小時車程,自駕就能到達。不過因為工作需要,他要分別在星期四及之後的星期一出差到同一地點兩次,每次兩日一夜,而海豚兒也要為主子打點在疫情下,出門必須品x2。

襯主子出差,海豚兒也承機跟朋友約見面,傾下講下,又渡過了一個輕鬆的晚上。題外話,這位朋友性格很爽快,亦了解海豚兒個性,用短訊問她說有空吃飯嗎?她的回覆除了一口答應,就不會再囉嗦,例如主子會一同出來嗎?為什麼不來?去公幹多久等問題?回覆快靚正!


主子完成出差的手尾後,我倆又要忙另一件事了,就是和主子家人見面。原本是主子家姐從香港到溫哥華,然後跟父母一起來多倫多相聚。疫情下,主子父母不想出門⋯⋯而其實我倆也不想啊,但比較下,我倆飛溫哥華的「工程」好像簡單一點,所以才在出發前一星期決定,並臨時訂機票、酒店,在復活節期間了溫哥華一轉。

18 則留言:

  1. 家庭聚會, 我要講一句 bon courage ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!今次算係咁,氣氛亦比之前一次見面好!

      刪除
  2. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    忙碌的感覺 🥰 忙❗️ 忙❗️ 忙❗️ 該還是開心愉快啊 😀
    吃美食 😋 心情加倍愉悅 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨!疫情期間,我地慣咗成日匿喺屋企,突然間外出次數多咗,真係有啲唔慣。

      刪除
  3. 期待看你在溫哥華的行程!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!今次返嘅時間比較短,都無乜機會去太多地方。

      刪除
  4. 你一個人食滿滿一盒三文魚生,太過分啦!😍😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子都有食嘅,不過三文魚腩位佢麻麻,益哂我呀!

      刪除
  5. 噢,睇到最尾,祝好運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!今次氣氛比對上一次遊輪假期好,我自己覺得保持距離嘅相處,大家都舒服一點!

      刪除
  6. 妳主子好錫妳,幾忙都不忘買甜點畀妳食

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!睇黎主子悟出咗happy wife happy life呢個簡單道理!

      刪除
  7. 回覆
    1. 溫哥華食物水準真係高,同埋除左食中餐,其他又唔算太貴。

      刪除
  8. 今日星加坡親戚來,去了幾家人家里,幾家人都有人主動帶口罩傾計

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁做好好呀,可以保障大家,亦希望妳親戚玩得開開心心吖!

      刪除
  9. 難得可跟家人相聚要好好珍惜。

    回覆刪除