2022年5月30日星期一

抗疫日常78~春“游”温哥華3: 食壽司。Nana’s Green Tea

這天行程比較爽,主子母親賜了我們半天假。

朝早我們先到洒店對面的Crystal Mall行個圈。

在拾柒両買了包芒果乾。

然後就去食壽司,雖然「舊飯」味道不算很好,壽司還算新鮮,在週日上午,附近又沒有太多選擇下,也算是不錯吃之選。

接下來,主子就陪海豚兒去西區嘆Nana’s Green Tea。一心想要來吃焙茶甜品,可惜在材料缺貨下暫停供應,只好吃別的,不過能嚐到「日本的味道」,其實也很心滿意足咯!

食飽飽就在附近隨意逛逛,跟著就去商場行下,準備之後會合主子一家。

人算不如天算,主子母親傳來訊息,主子家姐忽然見頭暈然後睡魔急call,我倆就唯有繼續在商場遊盪,順便買了幾條日本蕃薯返多倫多。盪到盪無可盪兼筋疲力竭,雖然明知要保留實力食晚飯,但當下也不得不去茶餐廳,食個下午茶休息一下。

食完下午茶,主子家姐還在家休息中,我倆也只好回酒店hea下,等到晚飯才會合主子一家。 

是日晚餐按主子母親安排,去吃皇帝蟹套餐。主子母親決定讓主子二選一,一心以為反正主子跟她口味相約,在兩個套餐中揀一款,應該無走雞,會選中她的心水⋯⋯結果嘛,只能說主子選的套餐,很合海豚兒口味就是了😋。

除了乳鴿較乾,這個晚餐很好吃啊!不過,5個人以3.5人的食力吃6人套餐,還加了碟另一個套餐才有的生麵😏,需要打包的食物,當然也不少嘛!

是日又繼續無風無浪,平安大吉渡過一天!

20 則留言:

  1. 有壽司、有甜品、又有茶記,食晒啱口味既嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都係亞洲美食,溫哥華喺食方面,真係好掂,如果唔係生活指數咁高,就仲正!

      刪除
  2. 唔明點解要行到夠鐘? 🤨​
    呢餐中餐好似去飲咁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢,最初係話休息一下,咁結果佢家姐真係休息咗一陣就無事,點知跟著佢覺得眼瞓就走去瞓,而我地就不知情地繼續等。

      哈,又真係幾似,仲要又有麵又有炒飯咁!

      刪除
  3. 🐰 嘻 .. 嘻 .. 離不開食壽司的海豚兒 💙💚💛💜❤️, 你好 ❗️
    套餐好吸引啦 👍 😋😋 🤤🤤

    2019皇廷海鮮酒家 開業典禮 https://youtu.be/V62xSuzuH6g
    2020皇庭海鮮酒家/疫情下去飲茶 https://youtu.be/--8xjACTzMs

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我超愛吃壽司,尤其係chopped scallop sushi ,食多多都唔會厭😋

      刪除
  4. 呢個套餐好吸引我😋😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 個套餐真係幾好味,不過隻蟹好大,食完蟹,已經無胃納食其他餸菜呢!

      刪除
  5. 嘩,如果我食完個下午茶,我一定食唔落餐晚飯!不過個餐都好正,如果我知道會食皇帝蟹餐,我應該點餓都會留肚。BTW,兩個餐嘅內容我都OK。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等咗好耐,以為主子家姐可能好唔舒服,當晚亦未必會去食皇帝蟹餐,加上我地真係行到好攰,要坐低抖下。。。

      食魚個餐都ok嘅,但之前一晚已經食過近似煮法嘅另一種魚,所以我地都唔想重覆,但有人誤會咗,以為既然啱食,就繼續食同一樣咁囉!利申:主子其實唔like食傳統中式烹調嘅魚。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係喎,端午節呀!可惜北美無假放,但好在東岸今日天氣幾好!

      刪除
  7. 好豐富既一天喎,啲蕃薯好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係食到肚滿腸肥呀!係呀,尤其日本直送嗰3隻,真係幾甜!

      刪除
  8. 回覆
    1. 係囉,不過無法啦,依家全世界供應鍊都係咁斷下斷下。

      刪除