2022年11月22日星期二

抗疫日常95~放長週末 x 主子慶生

連續兩星期,海豚兒都放長週末。第一個長週末的一人前,早餐去了嘉頓食茶餐,嘆了個招牌菠蘿油,不錯吃!還打包了連主子都欣賞的茄汁焗豬扒意x2 (每份稅前加紙連熱飲$9.50)做外賣晚餐,加上價錢很親民,難怪店子在開門前五分鐘,海豚兒已經見要排隊入座呢!

難得放假,就順便買兩件好味甜品回家嘆下。

之後一天,主子想食得「清淡」一點,所以我倆行完街,又去幫襯滿喜歡的壽司外賣做晚餐咯。

來到主子生日週末,我倆先去茶記醫肚,再陪主子剪髪兼去眼鏡鋪攞眼鏡。

晚餐就去重溫主子心儀餐廳,嘆西班牙海鮮飯,味道不錯,只是米飯本身不是有咬口類形,頭盤菇菇可樂餅滿好吃,牛肉饀餅我倆就嫌有點騷,又或者是海豚兒吃不慣牛腩吧!海豚兒還獨享了肥美煎鵝肝,味道不錯,只是汁醬味道不夠鮮明,未能把鵝肝的油膩感平衡到。一場來到,當然亦不會錯過西班牙油炸鬼啦,這個就不過不失咁啦!

正日的大日子,節目就豐富咯,包括主子去做年度驗身,加我倆齊齊打流感針,哈哈!

然後就去食茶餐醫肚,估唔到連骨都起埋嘅海南雞又嫩又滑,幾好味喎,重口味的主子覺得蔥油雞撈麵普普通通,海豚兒就覺得皮脆肉香很不錯啊,還有海豚兒兒時最愛的混醬腸粉,明明已經很飽,還是吃到一件不漏!

之後去Costco入下貨,再去商場行陣街,就結束這簡簡單單的生日長週末行程咯!

22 則留言:

  1. 祝主子生日快樂🎂身體健康🥳
    海鮮飯正喔👍茄汁焗豬意仲要加嘢飲價錢都好親民,你那裡太多好嘢食😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!

      妳上次去西班牙食嘅,我更加恨食啊!係呀,呢邊食茶餐真係有幾多選擇😋

      刪除
  2. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    妳的主子慶生呀 (◑‿◐) 補送生日歌 ♬︎*◡‿◡*♪
    𝘼𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙃𝙖𝙥𝙥𝙮 𝘽𝙞𝙧𝙩𝙝𝙙𝙖𝙮 𝘽𝙡𝙚𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜𝙨! 🙏 ❣️

    🎵(華• 英• 粵) Happy Birthday To You !♥ ♪♫*•
    https://youtu.be/hC4LTeTb0do

    回覆刪除
  3. 祝主子生日快樂
    咁多樣, 我最想食腸粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!

      我都係呀!而且細個食街邊腸粉時,我係唔需要加魚蛋豬皮,只係想食淨腸咋!

      刪除
  4. 混醬腸粉 ❓❓❓❓❓ .. 😀 🤣 我都好鍾意食㗎+👍😋🤤
    加佐張底紙裝住啲腸粉, 啲回憶返晒嚟呀 ❣️😎•°¯`••

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係好好味!不過我有啲怪,只愛麻醬但不喜歡吃粒粒芝麻,哈哈!

      刪除
  5. 祝Mr. Dolphin 生日快樂,近排您哋成日食茶餐廳喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!

      哈哈,係呀!其實我地週末好多時都食茶餐做早餐,只係平時如果外賣拎上車食,就好少影相。

      刪除
  6. 早餐啱啱食完混酱腸粉😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 正哦!我好多年都無喺香港食過混醬腸粉啦,最懷念冬天早餐食腸粉嘅滋味!

      刪除
  7. 補祝海豚先生生日快樂,最緊要身體健康。
    你哋每次清清地.... 份量都好誇張.... 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!

      哈哈,我地嘅清淡,只係限於非油炸又無乜醬汁嘅食物,兼相對少啲carbs,所以會成日食壽司,至於份量嘛,出街食的話,好多時都食唔哂,要打包。

      刪除
  8. Happy belated birthday 海豚先生!

    回覆刪除
  9. 祝你主子生日快樂,食多啲好嘢!🎂🥂

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!希望佢健健康康,咁就可以食多啲好野!

      刪除
  10. 補祝生日快樂, 人地主子...哈哈!!!
    真係好"清淡"呀下~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 代主子謝謝妳!

      清淡嗰餐,只係限於少油少醬唔煎唔炸啫,嘻嘻!

      刪除
  11. 嘉頓好有香港味的名字,Blated happy birthday Mr,Dolphin。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講起又係喎,記得以前住LA,都有另一間港式餐廳叫做嘉頓架!

      代主子謝謝妳!

      刪除