2022年12月5日星期一

抗疫日常96~打針、飯聚

終於找了個星期六,的起心肝預約去打Pfizer嘅bivalent vaccine,今次海豚兒記得啦,打完針返到屋企,就即刻啪粒advil,除咗手痛了幾天外,都無乜大外,反而主子第二日有微燒,不過休息下加啪多粒advil,都好快無事。今次,我倆hea到車都唔揸,只係行去屋企附近藥房打針咋,又無特別買定外賣,只係買餸時,順便喺中超,買啲簡單熟食,加碟菜,再煮個麵食就算咯!

第二日瞓醒,就去食個靚brunch補下!除咗飲品味道和賣相都一般外,食物水準很滿意!

之後的週末,就吃了可口台式西餐廳的三文治做早餐。

然後再去買些東西,就去拎埋預訂了的外賣,到小學同學家開餐。今次幫襯Chillax Coffee,還好大小朋友都喜歡,還有忘了拍照,在Daan Go Cake Lab的不錯吃雪糕,小朋友都食得好開心⋯⋯題外話,海豚兒提出買雪糕做飯後甜品時,主子其實不太喜歡,怕小朋友失望,所以當他看到小孩歡天喜地筆雪糕時,是有點意外的啦。是咁的,主子童年時,母親管教很嚴,基本上沒有吃糖果、古力、雪糕等甜點習慣,對海豚兒來說,這等同無童年啊😜,亦因為如此,主子不曉得小孩吃雪糕會如此開心!

離開小學同學家,我倆就拍拖去食宵夜,其實海豚兒一點也不餓,只點了份熱飲,還有和主子分享了一份甜品。

差點忘了,小學同學預先買給我倆的超好吃龍蝦批、肉批和蛋撻,第二天部分批和撻,就成為我倆的懶人早餐,超正!

20 則留言:

  1. 我唔想再打了,之前第三針反應太誇張驚咗😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得一針比一針反應更大,但冬天來到前,心理上還是覺得打了才安心點。

      刪除
  2. 小朋友就係要食零食先開心架嘛....
    雖然肥人細個比較窮, 不過會同姊妹夾錢一齊買零食/雪糕齊齊分享...
    諗起都開心呀其實!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都覺得童年好多快樂回憶都同食有關。我就唔駛夾錢,媽咪會好公平咁,每樣零食各一,咁買俾家姐同我,為食嘅我,成日食完自己嗰份,就會等家姐食佢嗰份時,黐飲黐食。

      刪除
  3. 真係好少細路唔鐘意食甜野, 不過話時話, 真係食得多好容易蛀牙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咪係囉,曾幾何時,我係我牙醫最多蛀牙嘅病人呀,哈哈!

      刪除
  4. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    好豐盛的外賣餐呀 ◔.̮◔✧ Yυɱɱყ! Yυɱɱყ!

    回覆刪除
    回覆
    1. 🐰 Daan Go Cake Lab 好多出品造型也受小朋友歡迎吧💖 :
      https://daango.com/

      🎬Daan Go Cake Lab Commercial
      https://youtu.be/YmORQxwYNjA
      🎬Daango Cake Lab in Toronto bakes cartoon-inspired macarons
      https://youtu.be/dBSGLQHDlk4
      🎬Daan Go點止蛋糕咁簡單
      https://youtu.be/CfrMzJG-v0A

      刪除
    2. 🐰 香、脆、鮮.. 兼備的迷你型龍蝦批 .. ++👍 😋😋
      (っ◔◡◔)っ 睇相都流口水 🤤 🤤 🤤 多謝分享 🙏 💖 •°¯`••

      刪除
    3. 真係幾好味呀,而且可能係因為唐人做嘅cafe,食物選擇上更合心水。

      Daan Go嘅蛋糕同雪糕款式又係特別啱口味!而啲批又係唐人麵包店買嘅,哈哈,咁啱全部都係亞洲食物。

      刪除
  5. 我同DD明早去打bivariant vaccine

    回覆刪除
  6. 妳同學買嗰啲龍蝦批、肉批好正咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個批做得好酥脆,我地焗翻熱黎食,超正呀!

      刪除
  7. 我應該唔會打二價疫苗喇,因為去韓國之前一個月左右,已自己去打咗第四針復必泰,除非有新變種又變得殺傷力強,如果唔係,都可能等之後一年一針嗰啲算喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,俾妳提醒咗,補寫返係Pfizer留個記錄先!我地就跳過咗第四針,今年年頭打完第三針,到依家至再打呢針,為聖誕假期作好準備,哈哈!

      刪除
  8. 我因為要出差打咗新疫苗, 打之前仲突登做PCR test, 如果中招唔駛打. 點知打完先來中招. 我打完後第1日無事, 支針好幼. 第2日手最痛, 比第3針更痛. 第3日好快無痛了. 但第5日中招......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,timing真係差少少咋,希望妳已康復,亦無後違症啦!我都覺得隻手好痛,而且係一針比一針痛添。

      刪除
  9. 回覆
    1. 估唔到用港式雞批嘅批,將餡料轉成龍蝦,都真係幾好味!

      刪除