2023年6月21日星期三

週末食記

長週末過後,主子和海豚兒去了商場搵食。一個吃egg benedict,另一個吃意粉,你能猜到這其實是晚餐嗎?哈哈!

之後一個週末,我倆就正正常常地在中午吃brunch啦,嘻嘻!

晚餐時間還未算餓,就簡單吃了韓式麵食。

另一個週末陪主子去理髪,然後就食壽司醫肚,平常這餐廳有提供免費雪糕,可這天沒有安排給我倆。

是有點若有所失,但沒關係,我倆就借機買杯抹茶latte和抹茶軟雪糕止癮😋

這兒的Nordstrom結業啦,場內的貨品就連裝置及擺設也賣得八八九九,海豚兒也襯結業前,影張相留個念。

接下來的週末,我倆本打算去飲茶,但不曉得為何明明已預先訂位,餐廳內當時亦仍有空枱,就是要讓早到的我倆等,反而其他食客就能直接入座。主子是完全不能接受這些安排,所以我倆就𨍭移陣地,去食好吃意粉和薄餅,大滿足呀!

食飽飽後,海豚兒就在附近的小店買了意大利雪糕來吃,爽啊!

晚餐實在沒有甚麼點子,就只簡單吃了台式輕食。

然後,然後嘛,第二朝一早,就送主子出差咯!

20 則留言:

  1. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    egg benedict + 意粉 = 晚餐 ✅
    哈哈!咁就真係估你唔倒喎😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,其實主要係我啦,無論早午晚都特別鍾情食早餐或甜品。

      刪除
  2. 食咩都唔緊要啦, 啱食就好
    我都試過夜晚叫個茶餐食架 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來因為主子出差無機會食亞洲食物,所以至會去飲茶,但講到尾都係好似妳咁講,啱食就好!

      夜晚除咗唔飲得奶茶,我都like食茶餐!

      刪除
  3. 🐰 哈囉, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    🍨 意大利雪糕 YᑌᗰᗰY! YᑌᗰᗰY! 👍 😋

    *正宗義大利冰淇淋:傳統與創新的故事
    https://youtu.be/yJ0yPYRztA8

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然呢間嘅冰感重少少,但食完意大利野,再食gelato,又真係特別滿足。:)

      刪除
  4. 成日睇韓劇,都好想試吓啲炸醬麵,其實好唔好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸醬麵質煙煙韌韌一,個黑豆醬帶微咸又有少少甜味咁,如果鍾意又咸又甜就不防一試。

      刪除
  5. 多倫多真的是美食天堂😋🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺近十多年,多倫多真係比以前多咗好多選擇。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,廿幾年前黎到,覺得食乜都比唔上Vancouver,依家就好多好野食。

      刪除
  7. 冇咗雪糕想像到你有幾失落!好彩有抹茶雪糕補上😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係囉囉攣到有搽茶雪糕頂上至止到癮呀!

      刪除
  8. 炸醬麵好味啊, 不過肥人暫時未係韓國以外既地方食到好味既炸醬麵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我喺首爾未有機會試,所以比較唔到,不過我嘅韓國人同事都話呢間ok,咁應該都對辦嘅,嘻嘻!

      刪除
  9. 喺香港好難食到咁靚嘅egg benedict。🤤☹😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年香港開咗咁多cafe,我估應該都有靚嘅,不過你都提醒咗我,原來我未喺香港食過egg benedict喎😅

      刪除
  10. 全部都好啱我. 呢幾年香港 d egg benedict 越來越唔好食, 已經好貴, 又縮水

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,講起黎我都無試過喺香港食egg benedict, 返到老家,最愛就係茶記,沒有之一,嘻嘻!

      刪除