2023年6月29日星期四

獨”游”市中心

星期日朝早,海豚兒送完主子機,就襯天氣好、時間早、交通暢順,去了市中心一天“游”。

先去Le Beau嘆超好吃牛角酥,還外帶了一些不同款式,留待這星期午餐時享用。


然後就去近年的新景點,Stackt Market逛逛,四圍打下卡。


接下來走到名店區進行“櫥窗購物”,對呀,就是兩手空空,甚麽都沒有買的意思咯!剛好遇上車展,又學人打下卡。


行到攰,就去食壽司,水準就正常發揮啦,不算太驚艷。


心血來潮想去Line Friends潮聖,點知、點知,原來剛過了期間限定日子。


熱辣辣行足一整天,好累啊!回到家,更加是由膊頭痛到落腳趾,還好海豚兒是在家工作,不需太多走動,在家工作加休息了兩天,就沒事了。

到星期四和星期五,就分別和去年秋天到埗的年青人、及韓國人舊同事吃晚飯。剛好兩天也是吃日本菜,只是海豚兒第二天晚上,忘了拍照。


唯有用同事送給海豚兒吃的零食頂上吧,哈哈!


然後到週末,海豚兒就為自己預備了一個,期待已久的特備節目💞💞。

22 則留言:

  1. 牛角酥好正呀.....一個人都自由自在呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘅真係超掂,我隔兩星期又已經去咗重溫呀😋

      真係呀,一個人又有一個人嘅方便!

      刪除
  2. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    一個人的浪漫 👍。 ✌ ❤️ 👏🏻 😎
    牛角酥 🥐 我都好鍾意食㗎 😋🤤

    01. 多倫多排隊可頌名店 Toronto Le Beau Croissanterie
    https://youtu.be/l4UFTY_KUr0
    02. Eat: Le Beau
    https://hellopetitefoodie.wordpress.com/2020/02/25/eat-le-beau/

    回覆刪除
    回覆
    1. 撞啱我去嗰日真係特別多人排隊,好在都唔駛排好耐,同埋佢嘅croissants真係好好食😋

      刪除
  3. 我發覺妳同我一樣都係好鍾意食壽司!😋🍣🍣🍣🍣🍣

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,但隔離飯香,總覺得你度選擇比我度多囉!

      刪除
  4. 我發覺妳同我一樣都係壽司怪!😋🍣🍣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,就算叫我一星期食足七日,我都唔會嫌架😆

      刪除
  5. 獨游自由自在我鐘意👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人的確有一個人嘅便利,但享受之餘,我都要提醒自己,唔可以太習慣啦,否則有人會唔高興😅

      刪除
  6. 對於一個唔好麵包嘅人嚟講,牛角包算係我數一數二喜歡嘅包點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意食麵包架,但會將配額留俾最愛嘅款式,而牛角包同酸種麵包,就長期排喺榜首。

      刪除
  7. 熱切期待, 係咩特備節目? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好,有妳呢句,等我的起心肝快啲開工寫”游”記!

      刪除
  8. 我依家反而鍾意一個人去行街街

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人行街唔駛顧及其他人,行起黎都真係特別輕鬆呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢幾餐sushi都算可以,不過當然幾時都有更好選擇啦😋

      刪除
  10. 回覆
    1. 簡單黎講呢就係🎤一個人原來都可以盡興🎤之旅咯,嘻嘻!

      刪除
  11. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    ㊗️ 週末 【期待已久的特備節目】 超級愉快 😊
    ˜”*°•.˜”*°• 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻 ❣️ •°*”˜.•°*”˜

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末快樂!謝謝妳!好快出下一篇喔!😊

      刪除