2024年3月17日星期日

識條鐵咩

陪主子去剪髮的星期六,快快手手在赤鬼食個靚午飯。

然後去買了賣相可愛牛奶布丁,和開心果忌廉包回家嘆,包身有點硬,不過應該是正常吧。😅

晚餐就去了Manna Kitchen食高汁常餐。

往後一個星期六,就去食法式包點作早餐,不過味道始終不及市中心的Le Beau。

晚飯就食久違了的中餐,包括海豚兒喜歡的牛脷酥炸兩、咕嚕斑塊和清炒豆苗。其實海豚兒最喜歡的中式菜是通菜,但不常有,所以更多時候會選擇豆苗。

接下來的星期五,海豚兒不想煮呀,就搭主子放工,順便買魚生丼作晚飯,可能疫情後物價升了很多啦,這份魚生丼的質素好像沒從前好喎。

不打緊,星期六我倆去了Café n One嘆返個好味brunch當補償。主子和海豚兒也非常滿意自己的選擇。相信,大家也不難估到,咸點是主子挑的,而甜點則是海豚兒之選吧,這份croffle好啱海豚兒口味,外層微脆,入面又煙煙靭靭,食完之後已經心思思,好想再翻兜啦!😋

之後去行街街,其實也只是一個藉口,好讓海豚兒再嘆杯抹茶牛奶咖啡而已!

因為貪方便,我倆的晚餐也在同一商場解決,實行人人有包食計劃,一個牛肉漢堡配蕃薯條、另一個是雞胸肉漢堡配湯,哈哈!

星期日無節目,買餸又順便買件蛋糕,回家慢慢嘆!

又到星期五,這天海豚兒自製了一個長週末。上午先去覆診,看專科醫生,然後就去食茶餐,這間的奶茶一向出名,真的很不錯啊!

之後又走去行街,在名店偶遇紙紮裝飾。Fat唇呢家野,海豚兒真係識條鐵咩。

都係乖乖去買杯抹茶牛奶咖啡算吧。點知,店員不小心漏了單,索性多送海豚兒一件canele,好味道 x 2呀!


其實還有一件心事,想和大家分享。一月尾得知,一位前同事在去年十一月離世。疫情前,我倆久不時都會見面,從前在blog也有提起過他。去年中,本想再約他吃飯,然而他說他在醫院休養中。過一陣子,他說已好轉,後來就沒有再收到他消息。雖然禱告裡,一直有記念他的康復情況,但始終不敢打擾,尤其是他第一次生病,也是沒有說,到後來再上班時,才簡單道出來。太久沒有消息,海豚兒向另一位,早幾年已移居到西岸的前同事打聽,才知道這位同事已離世,而他又以為海豚兒已經知道,所以他也沒說起 (註:我們三有個WhatsApp群組,偶爾會彼此問候)。。。每次得知有認識的人離世,總是不能完全接受,心裡頭也是滿難過的。從前一起工作三年之久,他除了是海豚兒同事,也是午飯腳。上班時,許多時一個眼神,已心領神會,大家還會一唱一和,為自己及部門據理力爭。這位同事、朋友、拍擋,願你一路好走。

29 則留言:

  1. 🐰 食得是福 ❣️ 👍 👏🏻。
    食得 ☑️ 瞓得 ☑️ 夫妻和睦身體好 😊 幸福愉快樂融融 🌈
    謝謝 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 開心分享 🙏 💕‿💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,食得同瞓得真係好緊要,食得到、瞓得好,人都健康啲!

      刪除
  2. 🐰 生離死別, 人生必經 ! 珍惜擁有 ! 活在當下 !
    願海豚兒離世前同事一路好走 𝓡𝓮𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓟𝓮𝓪𝓬𝓮 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳安慰!要好好珍惜眼前一切!

      刪除
  3. 最想食豆苗😋😋
    我很理解你的心情,我同事已走咗快兩年了,有時在路上看到聽到像他的樣子,聲音或者吃著他喜歡的東西就會想到他!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!原來大家都鍾意食豆苗!呢邊算好,因為係溫室種,所以好多時都食到。

      係呀,就係偶爾諗起,然後個心又會抽一抽。

      刪除
  4. 食咗好多甜點喎,知道朋友離開一定會唔開心,呢位朋友係妳心裡面都有一席位

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實有好幾次都想鼓起勇氣揾佢,但又怕對方未必想,所以知道朋友離開後,更加難過失落。

      刪除
  5. 名店紙紮裝飾~?真係唔多識呀!!!真係大吉利是啊!!!
    我都明白海豚兒你呢個感受既, 好多年前我有位中學同學突然離世, 我都唔太接受到..唯有等時間沖淡一切!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用紙紮黎裝飾,真係睇到我O哂嘴呀。

      真係要時間,等自己慢慢習慣,同時都係一個好好嘅提醒,要好好珍惜眼前一切。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對呀,睇住佢震下震下,真係好好笑,未食已經玩得好開心!

      謝謝MD :)

      刪除
  7. 做潮人真係咁影咩
    最後都係個句: 人生無常 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我只知自己唔係亦無資格成為佢嘅target audience!

      對,道理是明,只是心裡頭仍難免不捨。

      刪除
  8. 🐰 【識條鐵咩】 係 『潮語』 ?! 我好少咁講!!!
    優雅D講等於「外行」 意味住 「門外漢.. 唔識 .. 」 。😂‿😂。

    🐰 閒嚟冇事, 嚟笑吓啦 .. 喂 📣 📢 🔻

    😂老表,你好嘢! | Fashion依家嘢 識條鐵咩
    https://www.youtube.com/watch?v=NjthCF3IbfQ

    😂你有咩問題啊?我識條鐵咩!| 超地道港式粵語必學6個『咩』字詞句!
    https://www.youtube.com/watch?v=S5HTfFmifi4

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我粗皮嘛!如果用太文雅嘅詞匯,唔似我本人呢!

      刪除
  9. 當我哋有一定年紀,就愈來愈多遇到親戚朋友同事離去嘅事...... 我自己個人對生離死別睇得好開,不過我知道大部份人都唔係我咁怪....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實去年春天,因為公事,令我一直有個疑惑,佢係咪嬲咗我...(雖然都未必係,何況就算係,到佢醫病時,都無咁得閒諗呢啲),到年中鼓起勇氣約佢時,佢已經病咗。我明白circle of life嘅道理,但每次經歷,都依舊無法可以淡然面對,而且難過情度亦一次比一次深。

      刪除
  10. 人到咗某個年紀就經常會遇到呢啲嘢,我哋只能夠好無奈咁習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係只能夠無奈習慣啦,我唔知時間係咪可以沖淡一切,但係日子久了,的確會慢慢適應。

      刪除
  11. 抹茶咖啡好正咁喎,生命長短係不能自控,保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又嘆咗杯,真係好好味呀!

      謝謝妳,真係要好好珍惜眼前一切!

      刪除
  12. 近年實在太多離死別...
    好好活在當下
    你都要保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友本來已打算退休,好可惜啊!謝謝你的留言,雖然不曉得幾時再重聚,但仍然記得那些快樂時光,你也要好好保重啊!

      刪除
  13. 牛脷酥炸兩 - 好耐無食
    魚生丼 - 香港都越來越貴, 份量越來越少
    人生無常, 近日又聽到幾個人 cancer, 真係要活在當下

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛脷酥炸兩呢啲又咸又甜嘅口味,就最啱我!

      我估香港真係更貴呀,而且生意亦越來越難做。

      對呀,亦要把握同重視嘅人好好相處!

      刪除
  14. 回覆
    1. 愛錫嘅人真係要多啲見下,最近我亦盡量同朋友見面時影下相,留個念。

      刪除