2024年3月25日星期一

農曆新年+長週末

今年的農曆新年,剛好在週末。主子和海豚兒也意思意思的,預訂了盤菜、一份蘿蔔糕、和一份薑汁年糕過節。盤菜很不錯,份量多,我倆花了三天才能完成。至於蘿蔔糕就正正常常啦,當然不及自家製足料,但也算可以呀。而薑汁年糕就非常勁爆薑😋,主子只試了一小片就放棄,其餘就全數落在海豚兒的肚子裡。

懶惰的海豚兒,連企定定煎糕都懶,索性把Bruno搬到餐桌上,邊煎邊吃,仲連油和蛋漿也省下來。

星期六早餐就怕人多,一早選定了去小店食西餐,不過可能因為是週末啦,小店亦全院滿座呀!

下午茶,就襯行街街時,買了意式雪糕,芒果及開心果也都非常出色,正!

再過一星期就是長週末,部門在長週末前的星期五午後,例牌讓員工提早下班。海豚兒又約了住在附近的退休同事,輕輕鬆鬆食午餐。兩個人分吃了,胡椒豬肚雞鍋,食完個身暖笠笠,之後再去飲杯啡/茶配甜品,一傾就是五小時,無所不談,勁吹得呀,哈哈!

既然是長週末,節目總會比平常豐富一點點。

星期六早餐去了市中心Ohiru Cafe,嘆日式早午餐,評價就是非常好吃!海豚兒尤其喜歡流心蛋配蛋沙律三文治,夾著日式厚身方包烤成多士來吃,味道、份量和質感也十足,出色!

食飽又去行街,行夠就去附近的Kiro Sushi,食好吃壽司,及可能放久了而過淋蕎麥麵作晚飯。回家前,又買定黑芝麻蛋糕回家做甜品。

星期日就來兩份例牌茶餐,加一個菠蘿油,是滿足的,但對海豚兒來說,同時又太飽。😅

下午茶/晚飯就更隨意。只是沒想到,明明點的是窩夫,餐廳竟然用上eggo,失望呀。。。😵‍💫

好啦,又寫了一大堆雜事,下次再談吧!

18 則留言:

  1. 🐰 我喺HK客家圍村食過盤菜 😋 ☑️ 👍
    外地嘅盤菜算唔錯, 但欠傳統盤菜嘅層次感 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我都只係小時候食過,阿媽食剩打包返屋企嘅盤菜,所以唔太記得/知正宗係點。

      刪除
  2. 食左唔少好野呢
    估唔到你有呢個爐仔 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺磅數上,亦一滴不漏咁反影咗出黎,,哈哈!

      係疫情時,貪得意買,後來發現原來係,唔想企太耐煮食嘅恩物!

      刪除
  3. 見您哋每個weekend 都出去食好西,好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 都盡量想襯weekend食得充實啲,不竟日常我地都無啖好食嘛,哈哈!

      刪除
  4. 非常豐富的long weekend ,勁想試薑汁年糕😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,長週末就係希望可以抖下同食下好西!

      如果喜歡勁薑甜品,呢款年糕真係唔好錯過。

      刪除
  5. 🐰 搬出Bruno煎糕 ╪ 輕輕鬆鬆啊 👍
    正! 👏🏻。*😋‿😋* 💥 𝓐𝔀𝓮𝓼𝓸𝓶𝓮 💥

    回覆刪除
  6. 兩個人食一個盤菜真係好勁呀~
    呢個煎糕方法幾好, 又不怕糕凍...肥人下次學下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔勁呀,所以食咗三日,又,我地唔食豬手鴨掌,所以都有少少浪費。^^”

      就係咁啦,坐定定邊煎邊食,全部熱辣辣脆卜卜,又唔駛企咁耐。

      刪除
  7. Bruno邊煎邊吃, 好呀, 媽咪每次都一次過煎晒, 凍咗唔好食.
    胡椒豬肚雞鍋 - my favorite too
    黑芝麻蛋糕 - 好似好吸引
    最喜歡睇一堆美食相.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,凍咗又癡埋哂一齊,嘥哂煎嗰個嘅一擔心機。

      可惜呢間嘅豬肚有少許韌,但就好在無異味。

      如果我有多番少少美感,啲相影番靚啲,會更好,哈哈!

      刪除
  8. 兩個人食盆菜,真係無諗到。我依家懶到連有leftover都懶得翻熱,好多時浪費咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我黎講,有leftover係開心事,因為只需要翻熱兼且又可以煮少餐。明顯地,我地嘅諗法係相反,哈哈,因為香港出街食太方便呀!

      刪除
  9. 回覆
    1. Yes!仲好幫腳😂😂,唔駛我企定定煮。

      刪除