2024年6月9日星期日

長週末見友人

承上篇,五月長週末的星期六,約了友人見面,這位友人,是從前海豚兒在羅省認識的M,我倆本不相識,只是大家各自從不同途徑,跟同一位包租婆租房而認識,共住同一屋簷下接近兩年,海豚兒對上一次回港,也有跟M和她的表姐C見面。早兩個月在街上竟然偶然遇上,才曉得原來M一家也移居到多倫多,所以就襯長週末見個面嘛。

早上先去St. Jacob Farmers' Market,重溫新鮮炸起好好吃的apple fritters


然後就跟M去了附近的辻利吃雪糕,可惜這天沒有焙茶雪糕供應,開了一個多小時車來到,但吃不到心儀口味的雪糕,傷心呢!只好退而求其次,選了黃豆粉口味軟雪糕。


跟友人道別後,主子和海豚兒就去買下餸,然後簡簡單單食薄餅作晚飯。這間Pizzaiolo是近年主子最喜歡的薄餅店,沒有之一。


星期日就去唐人商場內的美食廣場,食個輕便午餐。原因嘛,因為要留肚去Chillax & Co.食晚飯。


海豚兒依舊很喜歡這兒的墨魚汁意粉,基本上來這兒用餐,就是私心的想食這道菜啦,用上真墨魚汁,味道果然沒有令人失望,正!


還有頭盤三文魚他他、飲品也很不錯,只是主子挑的意粉,略嫌味道有點像乾炒牛河,還有就是牛肉帶點主子不愛的肥膏。嘻嘻!大家有沒有發現,每次主子㨂牛肉類型意粉,結果味道上都是乾炒牛河啲friend,近乎萬試萬靈!至於甜品嘛,就是回家嘆apple fritters咯!

14 則留言:

  1. 乾炒牛河啲friend都有特色呀!宜家好難揾好食既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好食嘅,只係變咗港式之嘛,嘻嘻!

      刪除
  2. 有時世事就係好奇
    有次我轉工, 做左一輪, 先知原來我上司係我一位無聯絡嘅舊同學的另一半

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有近似經歷呀,原來我有個小學同學嫁咗俾我隔離屋鄰居(不同校),不過妳情況更特別,話哂係上司嘛。

      刪除
  3. 乾炒牛河都好吖,可能我鍾意食。我今日都同個舊blog友見面,佢個仔依家9th grade喇,我上一次見佢個仔係BB時,仲未識行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實味道係好架,只係感覺上嘅落差,由cafe變咗茶記咁囉!

      嘩!都十幾年無見啦!唉,不過因為疫情,大家都錯失咗幾年。

      刪除
  4. 🐰 緣聚 👏🏻‿❤️‿👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兜兜轉轉,都會見返,難能可貴!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,真係好好味,平時只要餐牌有呢味,我多數都會食,而呢間餐廳出品又特別好食!

      刪除
  6. 咁都撞到真係好有緣啊🥰🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,繼續延續我喺街撞到人嘅緣份,哈哈!

      刪除
  7. 乾炒牛肉意呀, 香港茶記名物黎架..哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,exactly就係呢味啦!即時由café文靑變咗茶餐大叔,哈哈!

      刪除