2024年6月26日星期三

午餐聚

又到週末,難得行街街竟然有斬鑊,買到心頭好,真開心!之後就去Tora Sushi醫肚。

然後,當然要嘆返個飯後甜品啦。等了又等,焙茶雪糕今次終於有貨啦!雖然這間店口味一向偏甜,不過有總好過無啦!

不夠喉嗎?星期日再來一杯意式雪糕(raspberry & pistachio),滿足!

另一個星期六,早上去辦點事情,順便嘆杯抹茶牛奶。

接下來,就和退休同事兼街坊,來一場快樂午餐聚。一如以往,一個午餐竟然可以由一點坐到五點,哈哈!

這頓午餐,友人吃喇沙,主子食烤牛肉三文治,海豚兒點了雞翼及西班牙油炸鬼雪糕三文治,雖然甜品賣相很不錯,但如果有得揀,海豚兒還是更欣賞單點churrios哦,始終吃此物,脆卜卜熱辣辣才是皇道。

星期日就因為塞車兜路,反而令海豚兒本著行過路過唔好錯過精神,買了泰式蕉朱班戟作下午茶,來為週末劃上完滿句號。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,每次見面都傾過不停,就算只是相隔幾個月無見,哈哈!

      刪除
  2. 你就好啦, 多倫多有泰式蕉朱班戟吃! 溫哥華仍未有得吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,我未食過泰國地度嘅,所以唔知呢度嘅係咪同泰國食到嘅似架,不過味道上都唔錯。

      刪除
  3. 🐰 睇落 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 真係名乎其實嘅食家 ❣️❤️ 🥰
    民以食為天, 至理名言 ☑️ 睇吓都有滿足感喎 ☑️ 👍 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對不是食家呢,只係好為食咋,嘻嘻!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,終於遇到啱嘅,真係唔可以錯過!

      刪除
  5. 初初我以為最後張相係魚乾, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我影嘅時候都覺得張相影得差,但又心急襯熱食,懶得擺靚佢至影。

      刪除
  6. 好勁呀可以傾咁耐...
    肥人近排都愛上意式雪糕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係有傾唔完嘅話題,同埋呢位朋友,長期有好多「奇遇」,所以好多野8。

      Yeah, give me five! 唔知點解我今年都特別想食意式雪糕。

      刪除
    2. 咁真係要好好傾下計...哈哈!!!
      係喎, 行街街有咩收獲呀?

      刪除
    3. 係我同妳都like嘅C牌呀🤭

      刪除
  7. 好好奇泰式pancake係點嘅呢🤔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺呢度試到嘅版本係,一塊暖暖地、類似roti嘅皮,入面搽古力醬同香蕉片,再加上香脆腰果,都幾好味架,我估屋企都可以整到,可惜我未喺泰國食過,唔知當地嘅味道係點呢。

      刪除