2024年2月13日星期二

東京之旅 ~ Day 10 Kitafuku蟹餐。台場探高達&叮噹

🎉祝各位新年平安快樂健康!🎉

是日午餐:米芝蓮一星餐廳Ginza Kitafuku食蟹餐。雖說是午餐,亦沒有比晚餐便宜,海豚兒大概在到訪前的三個月,在網上訂位。



這餐廳賣點是全包廂服務,店內只有三間房,晚市做兩定三輪,午餐大概只做一枱客人。利申:海豚兒本身沒有這麼熱衝於食蟹,但既然蟹痴主子有興趣,就一於試下啦!


是日選了一隻毛蟹(1kg)、一隻皇帝蟹(1.9kg)。由劏到煮,大部分過程,廚師也會在客人面前處理。


食蟹前,先試了一冷一熱前菜。前者是酸味味開胃貝類海產,後者是煮油金魚,味道算不錯啦。


至於蟹的食法,就包括把蟹爪做刺身(較淡蟹味)、輕灼(帶少許蟹味)、燒(濃濃蟹味)來品嘗。蟹的其餘部位,廚師就會拿回廚房清洗煮熟,再把蟹肉放到蟹蓋內,伴上蟹膏再給客人享用。小聲說,下面小小一粒的,其實是蟹的心臟,我倆都不敢吃啊!


最後還有超脹卜卜三文魚子斧飯配漬物。廚師會把剩下的三文魚子及飯,做成飯團讓客人帶走。


兩個人吃共六磅多蟹,的確有點過多,到最後吃甜品,能有別的味道刺激味蕾,我倆頓時變得醒神呀,哈哈!


不曉得主子那裡來的胃納,吃得這麼飽,還試了7仔的鮮果肉冰沙,堅呀!吸引主子的,是想試下部自助製飲品機,而不是味道一般般的冰沙啦!


然後,我倆就搭車去台場拜會高達啦!


影下相,行下街,逛下專賣叮噹商品的店舖,順便食杯濃濃北海道牛奶雪糕😋,就返新宿行街街咯!


是晚在Lumine餐廳樓層,隨便幫襯一間西式烏冬店,烏冬用意粉方式烹調,也算不錯吃,頭盤加甜品每人可以自取合共三款,好不好吃就要看彩數了!


食飽飽但海豚兒又覺得未夠滿足,於是就買杯雪糕補充下,才回酒店休息。


18 則留言:

  1. 嘩,好貴呀!雖然都知道食蟹貴,但我未必捨得。反而我對嗰兩個西式烏冬有興趣啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地貪心,一次過想試哂呢兩款蟹,所以咁鬼貴,餐廳都有其他經濟啲嘅餐可以試,不過我地食完都喺到諗,食咗一粒鐘多啲,已貴過住溫泉酒店一晚(泣),所以更加覺得溫泉酒店體驗值得!

      刪除
  2. 我係熱食人, 試過食完沙冰後, 胃痛到痴線
    好羨慕你地食左咁多好西 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,如果我個胃好弱嗰排,都有試過食完凍野會胃痛呀,真係好辛苦架!(抱)

      我都好羨慕妳嘅街坊,可以食到妳自家製嘅甜品哦!

      刪除
  3. 鮮甜無比的蟹餐 🦀 👍 吃過令人幸福滿滿的午餐 ✨。🌈 😊
    2人的午餐 🦀 豪啦 🤑 💰◡💰 😏 💸

    東京銀座高級米芝蓮名蟹店!吃爆北海道活帝王蟹&毛蟹料理,2人12萬YEN值得嗎?
    https://www.youtube.com/watch?v=Kk07vOoE8O4

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對蟹都唔算有太大興趣,不過難得可以同時試哂兩款蟹,就豪一次啦,哈哈!

      刪除
  4. 倆人食6磅多的🦀️是有點多,但值得一試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!而且我一向食蟹都食得唔多,今次已經係拼盡全力去食架啦!不過難得可以一次過試哂兩款,都值得嘅!

      刪除
  5. 回覆
    1. 三款中有頭盤同甜品,按價錢計(約二千多yen一位),味道都算唔錯架啦!

      刪除
  6. 🐰 情人節快樂 😊
    ㊗️ 海豚兒兩口子甜甜蜜蜜 💕‿💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 情人節快樂!我地都無特別慶祝呀!希望長週末會可以借機食下好西啦!

      刪除
  7. 我對蟹都無咩興趣呢, 哈哈 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係處於一隻起,兩隻止嘅景界!Btw,我指嘅一隻、兩隻係蟹腳咋,哈哈!

      刪除
  8. 蟹肉同龍蝦都係熟了才鮮味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蟹生食真係幾淡口下,但其實我幾like食龍蝦刺身,可惜唔可以(敢)一次過食太多。

      刪除
  9. 好勁呀, 兩個人食咁兩隻蟹!
    間餐廳好好, 真係要提早好多BOOK呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我黎講,兩隻蟹其實都真係太多,不過反正想試,就一次過試哂啦!^^”

      要呀,基本上餐廳網站一放新時間出黎,就已經要訂位。

      刪除