2024年2月21日星期三

東京之旅 ~ Day 12 新宿聖誕

是日為行程中的第十二天(最後一天),同時是12月25號聖誕節正日,不過可能因為在日本,不是紅日關係,這天留在新宿逛街,感覺也不算太多人。

午餐就在Lumine的餐廳吃意粉,對,又是意份!還記得這店子是從前一位,居日blog友有希介紹過的。這𥚃的意粉不錯吃,反而甜品就一般般,主要是因為,我倆不習慣,餅底不是脆身類型吧。


這天都是主力行街。後來逛到某百貨公司地庫,買了又香又甜又多汁,預先切好一片片盒裝橙返酒店食。😋


晚飯就去高島屋餐廳樓層,又找來了一家吃意粉的做晚飯。


是咁的,午餐份量對主子來說,實在太少,主子一整天也在勞蘇不夠飽,自然要翻兜意粉咯!還好,除了薄餅味道不乎合主子心水,他對其他食物也滿意!特別一讚,甜品選用的雪糕,竟然是開心果味,非常有驚喜!


滿足完主子的鹹胃,就在百貨公司四圍逛下,逛到「落格」,就到海豚兒嘆焙茶甜品咯!


這晚大家都吃得非常滿足。回酒店前,就去便利店一趟順便把遊客版的Pasmo card餘額盡量用清,再把咭儲下來留念。不得不提便利店的烤蕃薯非常香甜,十分好吃!能在當造的季節吃日本蕃薯,每一啖都是滋味。


然後就努力執行李,準備好之後一天,一早就要離開啦!

22 則留言:

  1. 遊日本周圍行吓,食吓嘢幾開心,又無壓力,係不錯呀!🤩

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日原意係唔想咁辛苦,諗住留hea遊新宿,但原來就算只係留喺新宿,一樣係行好多路架,哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 去吖去吖!由妳度出發,可以坐嘅航班選擇,比我地多,相對地又平啲,不知幾羨慕啊!

      刪除
  3. 聽聞日本和韓國的餐廳煮西式意粉好好食,有機會一定要去試😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呢兩個地方嘅西餐,幾啱口味!而且,其實我地本身亦麻麻太傳統嘅食物,嘻嘻!

      刪除
  4. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    快樂不知時日過 💐✈️🏖️🍹😊 十二天日本遊畫上完美句號 🌜 ✨。🌈 🌛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,放假日子真係特別過得快。其實當時由箱根返到新宿,就已經好感受到旅程已過咗一半,已有少少不捨。

      刪除
  5. 焙茶甜品,抹茶甜品都是我杯茶, 也喜歡焙茶抹茶果凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 焙茶甜品真係食極唔嫌呀!告訴妳一個小秘密:我有時唔太食到tea jelly,因為一食完,就去小便去得好密^^”

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈!喺無tools剝橙嘅情況下,有得食已經好開心呀,其實仲心思思,好想再食添呀!

      刪除
  7. 我鐘意睇日本煮野YT, 佢地通常煮份量都相對少, 唔知係個度可唔可以叫加底...阿毛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係不可能任務囉,哈哈!完全想象到,員工會出現一個好為難表情兼認真思考look,然後提議客人叫多一碟,問題就完滿解決!

      刪除
  8. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    ㊗️ : ◇元◇++◇宵◇++◇節◇+ 🏮 +◇幸福浪漫的快樂◇ ❣️ ✨。🌈 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲來的元宵節快樂!可惜我都無食湯圓應下節。

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,又要努力工作大半年,至有得再去旅行lu!

      刪除
  10. 呀呀呀....kitty呀...肥人好想要呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果無正常嘅suica card,妳下次去都可以整張吖,不過這是遊客版,有28日時限,但可以儲起來留念。

      刪除
  11. 回覆
    1. 嗰種香甜,真係食過返唔到轉頭呀!

      刪除