2014年4月10日星期四

街頭美食 - 熱狗篇

冬眠了接近四個月的美味熱狗檔終於回歸啦!

燒香了的熱狗皮脆帶煙燻香味,每啖也有爆汁效果,加上烘得外脆內軟的熱狗包包,再配以自選蛋黃醬、茄汁、酸粟米、酸瓜粒, 好吃指數爆燈,只售$3.00一隻,難怪午飯時間長期也有條人龍啦!



同場加映抹茶紅豆冰沙加布丁(走糖),這午餐實在是大滿足,快樂有時候就是如此這般簡單!

告訴大家一個小秘密,這可是Mr. Dolphin和海豚兒認為在多倫多眾多熱狗檔中最好吃的啊! 不單好吃,而且非常衛生,店主每天也會把檔子安裝、拆掉、搬走,不會把工具留在街上過夜。知道嗎? 多倫多的街邊熟食檔全是有牌經營,所以就算在街上買熱狗來吃亦吃得安心呢!


16 則留言:

  1. 隻熱狗包好多料好豐富呀 睇到好想食^山

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我獨孤一味整係落茄汁,依家發現樣樣落D原來咁好食架!

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~係咪Sheration hotel (Downtown)對面嘅hotdog 檔??

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Vicky都有心水熱狗檔 :)
      呢檔喺University,St. Patrick附近,返嚟有機會試下吖!

      刪除
  3. 用粟米做熱狗料,第一次見咋,我對杯飲品有濃厚興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!真係唔係檔檔都有粟米架,其實平時我唔食架,不過呢款"酸尾尾"同熱狗又幾夾!
      杯chatime台式飲品下次嚟多倫多或者去溫哥華都可以試下呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都係呀!我估熱狗係港人嘅童年回憶!
      細個時覺得快餐店嘅熱狗+沙律醬好好味架!

      刪除
  5. 你地果到咁好,食熱狗有sweetcorn relish配。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢檔仲特別多款式添架,仲有埋洋蔥絲同一片片嘅酸瓜,不過淨係加上面嘅配料已經勁正啦!

      刪除
  6. 嘩!妳隻醬爆熱9引C人啦
    熱9+綠茶紅豆全是我鐘意的

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻熱狗真係好正,佢仲有另一款叫italian sausage係辣嘅豬肉腸,我估更加啱妳口味!

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢邊嘅熱狗檔真係好有特色,記得以前喺美國住嘅時候都唔覺有咁多嘢揀,而且因為呢檔有咁多配料落,仲好飽肚添!^^

      刪除
  8. 好吸引, 話妳知丫, 香港冇乜好狗架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明吖!情況好似呢邊無香港咁好食嘅街邊(入咗舖)腸粉魚蛋一樣,好狗要靠個火力強大嘅BBQ爐先成就到出嚟! XD

      刪除