2014年4月17日星期四

在多倫多找到了"里"

繼上一篇Canyon Creek週五晚餐後,週六上午海豚兒和Mr. Dolphin又再一次出城,今次就去了"城西"覓食,而對象是拿坡里薄餅。

已經忘記了怎樣找到這店子,只記得在網上看到許多關於這兒的好評,而Mr. Dolphin又一直對拿坡里薄餅念念不忘(好在唔係對第二個女人念念不忘),便即管來試試吧!

踏進餐廳,一眼便看見店子盡頭的廚房裡放著一座大型燒木頭烤爐,感覺告訴海豚兒就是來對了地方!  由於當時店內已有一半滿,侍應們在廚房附近來來往往,海豚兒著實不好意思走近廚房去影相相,唯有在網上找回這焗爐的照片。  Thanks to this link!


由於之前一晚吃得太飽,所以到午餐時份海豚兒仍未感到肚餓,我們只簡單的分享了一個薄餅和兩份甜品。

Mr. Dolphin挑了Cremini Mushroom Pizza, 薄餅上鋪滿了好吃的蘑菇,餅底厚薄適中,味道可口,一口咬下去時,感覺就像去了Naples一樣,好吃,夏天必定要再前來多試幾款薄餅!


至於甜品嘛,我們首先挑選了Chocolate Affogato,這甜點真的是大好吃啊,最喜歡它濃濃的咖啡香,這甘苦香濃的味道正是吸引著海豚兒的地方, 感覺就像從前在羅省吃港式西餐必點的西班牙咖啡味道。相對地,這甜點對Mr. Dolphin來說就是有點過苦了。:p


在網上看關於這店子的介紹時已發現這兒的Tiramisu是用玻璃杯裝著,即海豚兒喜歡的"濕笠笠"類型,味道可真的不錯啊! 遺憾是海豚兒是先試另一款甜品,再吃Tiramisu時,已吃不出這甜點有否足夠咖啡味,實在是可惜、可惜!


吃著吃著,還有些掛念家人呢,若果Mr. Dolphin的爸爸、媽媽、家姐來多倫多的話,一定要和他們來一試啊!

16 則留言:

  1. 甜品是呢餐嘅主角,杯装tiramisu好吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐真係幾好食,睇番D相相已經好有衝動番兜!
      靚仔侍應都話我哋揀嘅甜品係good choice呢!

      刪除
  2. Pizza 好正呀,睇到流哂口水添,haha ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果鍾意食意式薄餅,呢間嘅感覺真係好接近!
      Mandy都係煮得之人,得閒可以自己整個食下丫!

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢間真係幾好,等遲D天氣暖些一定會再去,仲一定唔會食一個薄餅咁少,豈碼要叫個自己鍾意嘅,唔洗就人! :p

      刪除
  4. 香港都有間主打拿坡里薄餅,不過水準麻麻地
    如果我有機會黎多倫多的話,妳都帶我去試喎:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得睇過妳介紹,仲要話喺NYC好出名嘛! :p
      若果妳嚟,請埋假同妳去玩又點話,一切包係我身上啦!

      刪除
  5. 如果杯Chocolate Affogato落少dd咖啡, 會唔會就到Mr Dolphin口味呀?

    btw, 樓上講到好吸引, 搞到我都想去多倫多添! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!我最初都無落哂架,係佢話唔好剩,落哂佢喎! XD
      好丫好丫!多D嚟密D手,我會努力發掘好味嘅美式餐廳同妳哋去架!

      刪除
  6. 有整座烤爐的restaurant ,我都一定覺得是會煮得好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過又都算係意料之外,始終北美洲普遍都係食pizza hut類型薄餅比較多,所以搵到呢間都幾興奮!

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~用烤爐整pizza, 啲pizza 味道特別好食!!
    ~而且, 啲甜品都不錯!! 一間鹽甜都美味!! 當然帶海豚先生屋企人啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係難得喺到可以遇到咁正嘅薄餅!
      我記得妳以前都提過Brian同家人去完旅行返嚟專登搵番嗰種食物口味去同妳試(回味),我估就係同一種感覺呱!

      刪除
  8. Pizza爐好正宗, 應該吾错 :DD 個Tiramisu好大杯喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個薄餅真係幾得!
      我平時大愛tiramisu架,不過今次就變咗心,鍾意咗另一款甜點!

      刪除