2014年5月2日星期五

可愛小魚兒 ~ Ja Bistro

某星期三下了班的晚上,Mr. Dolphin和海豚兒去了一家日式餐廳開餐,這店子佈置屬於簡單、時尚類別,店子小小但卻經常爆滿,嘻嘻! 看見門口的小魚兒,已對這裡大有好感,海豚兒心想這餐廳應該也不會差吧!


由於當日吃了個飽肚business lunch,所以海豚兒到晚上仍是半飽狀態,沒有半點餓意,和Mr. Dolphin只簡單地分享了以下十級鮮美的sashimi和sushi。



晚餐中,海豚兒和Mr. Dolphin最欣賞是以下的火燄壽司及卷物,真的好好吃呀!




當然,甜品更加是不可缺少的項目,這個檸檬撻底是白古古力"曲奇的美味"啊! 難得一向不好帶酸食物的Mr. Dolphin也對此甜品大讚呢!


後記:  Mr. Dolphin這晚吃得不夠飽,回家後嘆了個杯麵。其實海豚兒懷疑Mr. Dolphin是喜歡杯麵多於壽司啦! ;p

18 則留言:

  1. 男人可能比較大胃口。這餐廳地方好大喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰晚我哋又真係叫得少咗D,不過因為間餐廳嘅熟食唔啱佢(e.g. Uni pasta),所以唔飽都唔出奇!

      刪除
  2. 那碟壽司好有凌亂美喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個presentation整得幾靚架,我喺網上都見過人哋D靚相相,係我技術差,所以影唔到個"精髓"! ;)

      刪除
  3. 條魚係blow fish嗎?加拿大唔知俾唔俾食flow fish呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係...lantern fish?! 多倫多應該無得食blowfish,不過就算有,都唔會有好多人敢(識)食! 反而唔知溫哥華會唔會有呢?嗰邊多咁多正宗日廚,可能會識整。同埋雖然係同一個國家,但好奇怪地,有D海產可以喺多倫多入口,但喺溫哥華就唔得!

      刪除
  4. 海豚兒
    ~間餐廳係朋友介紹嗎?
    ~啲食物都幾特式, presentation都唔錯!! 不過, 男士黎講, 可能唔夠飽!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前喺FB見過朋友去,所以一路記住要搵個機會試試,結果嘛,一D都無失望! ^^
      其實我都知佢唔飽,但menu入面嘅飽肚嘢佢又有D唔食嘅嘢要我幫忙,而我又好飽,所以佢咪無再加叫囉!

      刪除
  5. 好可愛的小店, 而且難得日式餐廳都有好味的西式甜品供應呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀!睇menu介紹時都以為個甜品會係以日式裝扮,上枱時我就諗"咦!好西式下喎!"
      不過都無咩所謂,最緊要好吃! =)

      刪除
  6. 回覆
    1. 確係好味,有機會我仲想去試下佢個tasting menu添呀!

      刪除
  7. 其實都唔簡單啦喎,睇落幾豐富
    我老公每次食親呢D壽司、刺身都係唔飽,之後返到屋企要食宵夜

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚飯嚟講係少咗D嘅,尤其係Mr. Dolphin成日覺得刺身壽司唔飽肚!
      嘻嘻!妳老公同我老公嘅分別係妳返屋企會煮宵夜比佢食,我老公就要自己煮! XD

      刪除
  8. 回覆
    1. 所以Mr. Dolphin食得最多都係個甜品,可能佢真係太唔飽啦,嘻嘻!

      刪除
  9. 甜品做得精緻, 但最緊要好味嘛!

    回覆刪除