2014年6月24日星期二

轉戰Brussels一天"游" ~ Day 3

這天Mr. Dolphin和海豚兒早上六時多便坐酒店shuttle bus去Amsterdam機場乘火車往Brussels出發去!  其實這一天"游"的行程絕對是bonus, 我們原以為家人們會在遊輪起行前一天到達 - 即這天,但他們最後選擇了明天才飛到Amsterdam, 所以我們便有了額外的一天,Brussels day trip便這樣成行了!

"有人"在之前一晚睡不好,一上火車便呼呼大睡,留下海豚兒獨力把四頁紙長的客戶意見調查完成。@_@



到達Brussels車站後,我們便開始"尋找瀨尿三蝦之旅"了! 相信大家亦對瀨尿三蝦之大蝦 - Manneken Pis, 又名撒尿男孩的銅像有點印象吧,而這銅像亦坐落於非常當眼處,很快便找到了。大蝦共有八百多套服裝,這天剛好穿了球衣上陣,雖然人仔細細(銅像體積真的好小噢!), 但看起來還是很威風呢!


為了獎勵Mr. Dolphin在計劃及安排行程上表現得極為出色,海豚兒在Mr. Dolphin幫Grand Place影相相前,買了件比利時名物,古古力味Liege Waffle和他分享--->其實都好明顯係自己想食而隨便找個藉口吧! 熱得燙手加上外脆內軟的窩夫內包含著半溶糖霜,上面再淋滿可口的古古力醬,不用多説,這樣新鮮焗出來的窩夫還有不好吃的道理嗎?



吃飽飽後,我們找了很久才找到正在出發的Hop On Hop Off Bus,幸好司機叔叔人好,停下來讓我們上車,我們便按原定計劃前往Atomium拍照去,沒錯,"cheap氣洋溢兼零文化修養"的我們只在外面拍拍照,沒有購票入場,但從圖片可見,其中幾個圓球體是展覽場所,供遊客參觀。


Mr. Dolphin還很厲害地在場外拍下不太顯眼卻能代表比利時的Be.Welcome地標。


之後我們便回到Grand Place附近繼續尋找瀨尿三蝦的二蝦和三蝦了! 二蝦 - Jeanneke Pis身處後巷不好找,好在當地人對她很熟悉,亦很好心地指引我們,最後也給我們找到了!


至於三蝦 - Zinneke Pis, 全靠Mr. Dolphin英明領導下(落力擦鞋中),就比較好找,只是網上沒有太多關於這小狗的資料,所以海豚兒亦特意拍下附近環境,方便有心人尋找這小狗。


完成了"尋找瀨尿三蝦之旅"後,我們便開始長征尋找比利時另一名物古古力,中途太累,於是便停下來買了杯雪糕差差電,當我們充滿蕉氣(banoffee & mango sorbet味雪糕)後便往長命斜直衝上去。


這兒就是比利時古古力店臨立的Place du Grand Sablon ~ Godiva, Leonida, Frederic Blondeel, Pierre Marcolini, Neuhaus等等等等古古力名店也能在這兒找到他們的蹤影,至於我們就一早鎖定了在巴黎、倫敦、甚至東京也有的Pierre Marcolini, 而味道方面,海豚兒只能告訴大家:  真。的。好。好。好。吃。啊! 絕對值得一試,尤其是海豚兒鍾情的黑古古力,未夠一個星期,海豚兒就把整盒黑古古力一掃而空! 亦因為太好吃,我們一不留神就在這裡跌了二百多歐元,還好,收到手信的家人、好友對這兒的古古力無不讚好,亦不枉我們千山萬水挽著這兩袋沉重手信走了一個下午。


接著,我們順路前往Palais Royal外拍些照片後,便去了另一個地方再放下一些銀兩(汗!)。來到這時,海豚兒已經累爆,連逛街的心情和盤村也沒有了,便提前回到火車站等車及休息。



在回程前往Amsterdam機場的火車上吃了車費包括但卻不大飽肚的茶點後,我們決定在機場先覓食再回酒店,pickled herring和smoked salmon實在好吃得要命,中間的"假"蟹肉沙律還可,只是有點兒感到被騙,而Mr. Dolphin點的pasta就只一般般,不太有咬口,奈何,出門吃pasta是他的一個情意結,吃過了,才心息!



或許大家認為這天行程安排不算太密,但其實一整天下來真的走了許多地方,拍了許多照片,亦可能因為挽著重物時間太長、太累,海豚兒就這樣在這天晚上被病魔打倒了。

20 則留言:

  1. 無端端多一日行程,好正噃。
    窩夫睇起上嚟都覺好食,行程剛開始就用咁多彈藥買嘢拿?仲有重淋淋要拎住好多日喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!所以要珍惜+把握呢個bonus trip.
      Waffle真係好正,有機會都想再食!
      因為嗰日係唯一嘅一日可以買到古古力同手袋,所以會買咗先。其實除咗嗰日要拎餐C,之後上咗船都ok,因為都唔洗再將D行李搬嚟搬去。

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~客戶意見調查------一定要先完成ok??
    ~啲古古力又真係好好吃, 你已經用行動證明, 你買很多呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到個個乘客老好乖咁填survey,所以我都好比心機做,而且,我一向都好支持呢樣嘢!

      係呀,D古古力真係好好味,有機會一定會再買! :) 而且,佢哋連sugar free都有,真係好好呀!

      刪除
  3. 四頁紙長的客戶意見調查.......咁多既...可唔可以唔填嫁
    個朱古力好吸引呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在有填,臨落車個職員嚟收番,攪到我好似小學雞趕交功課咁!

      古古力真係好好味道,台灣都好似有得賣,妳可以叫妹妹睇下喎!

      刪除
  4. 收獲好豐富呀, waffle同朱古力超超超吸引!! 但咁唔小心病左呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 望住兩袋古古力真係好滿足吖! 最衰係太趕時間,無機會慢慢品嚐個waffle囉!

      唉!我仲將D病菌發揚光大,攪到全家都咳添! :(

      刪除
  5. 回覆
    1. 難得有妳欣賞,不枉我哋咁辛苦去搵埋佢哋出嚟!

      刪除
  6. 海豚兒,之前一直忙住考試,都唔得閒嚟探你添。

    其實我咁大個女都未去過旅行,希望將來我可以好似你咁,去唔同嘅地方見識吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見番妳真好!之前唔見妳寫文章,都有心掛掛妳係唔係忙緊考試。希望妳有個輕鬆快樂暑假!

      一定有機會嘅! 話唔定我哋仲會相遇添呢! ;)

      刪除
  7. 收獲好豐富~~ 風景好, 朱古力又好味~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳留言呀! :)

      嗰日天氣好好,所以D相相都影特別清楚,唯一就係驚個毒日頭曬溶D古古力囉! ^^"

      刪除
  8. 客人意見?一定要寫架?4張好長啫!
    個撤尿小童竟然著左衫既?又唔係冬天
    妳買左Chanel咩呀?銀包?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見個個乘客都有填份survey,老公又瞓咗無人同我商量,咁我都覺得應該配合下囉!

      小童著衫日子好似都好random下,不過,佢有成八百幾套,我估著得唔好嘥卦!

      嘻嘻(羞)!今期破慳囊買咗個classic嘅手袋! 老公話我嚟緊十年都應該唔會買!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀!最難得係時間上又夾到,仲可以去古古力聖地朝聖嘛!

      刪除
  10. 真係成日都好多野食俾我地睇^^~~~~~

    我都好鐘意黑古古力嫁!!!!!!!!(謝謝你的古古力 :") )

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗睇,我仲好想同拉太去食拉麵添呀!!!

      原來大家口味都幾似喎。唔好客氣,好小意思,希望佢哋無溶到啦! ^^"

      刪除