2015年12月8日星期二

拾。婚。快樂之旅 ~ 東京: 築地。台場高達。Nana's Green Tea。六厘舍

東京的第三天

一早起來,Mr. Dolphin和海豚兒就學D飲食節目咁去築地嘆番個魚生壽司靚早餐啦!




學黎明嗰招唔會空肚食早餐,我倆都買件甜蛋食下先,然後再四圍逛下,見到白色士多啤梨明明想試又唔買,結果。。。之後嘅行程都揾唔到,真係自作孽呢!^^"





眼見四圍店舖都有長人龍,尤其是那些超級人氣店,我倆就隨意找間人龍較短的專賣魚生飯的店去排隊咯!至於味道嘛,當然是新鮮非常啦!果然不負我倆來這一趟排下隊嘆番個靚早餐。






接着,海豚兒就陪Mr. Dolphin去台場尋找男人的浪漫咯!一來到這裡,Mr. Dolphin就出動摩打腳圍住高達喪影一輪------>速度絕對比陪海豚兒行街快,接着就找海豚兒幫他影合照,影完一輪,就殺入去付費場館內繼續參觀即係喪影啦!






對海豚兒來説,最快樂的事莫過於在這商場內巧遇一間海豚兒想去的甜品店,那當然馬上買杯焙茶雪糕甜品來吃咯,一吃之下實在不得了,吃完還要多吃一杯焙茶味軟雪糕才夠喉呢!老實説,海豚兒認為這兒的焙茶雪糕比香港某人氣店的更好吃啊!






吃完這個,在商場內再跌了DD錢,我倆就去東京市繼續跌錢啦!老實説,這天海豚兒跌錢最多的地方不外乎是手信,零食,日用品和護膚品,衫褲鞋襪碰也沒有碰過。

行到累了就按Mr. Dolphin意思去吃沾麵。這兩碗沾麵一上枱,海豚兒就被紫菜上的可愛模樣逗得嘩一聲叫了出來,據Mr. Dolphin説,海豚兒還嚇親隔離枱,他們也望過來看看發生甚麼事,哈哈!這兒的沾麵是海豚兒人生中第一次吃沾麵呢,味道的確比拉麵好吃啊,主要原因是麵身夠粗又有咬口,湯又夠濃,好好味呀!






吃罷這晚餐,我倆也就在這兒的特色店子隨意四圍逛下,之後也就回酒店休息了,因為這天已經行了至少十八公里的路,真的好累啊!

小手信小分享: 這天買了好些手信給姨甥女和姨甥仔,其餘的物品海豚兒由於懶,沒有影相,只影了以下在Bic Camera買給姨甥仔的小玩意。看見這小東西,海豚兒真的要高呼過癮,竟然集合了姨甥仔兩大喜歡的元素,包括Hello Kitty和Transformer,試問這麼一件玩具,海豚兒又怎能不買呢?XD


26 則留言:

  1. 你地在築地留左幾耐呀? 下午仲可以去台場!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋約9點鐘到,差不多11點到走人,所以之後仲有成大半日去遊山玩水架!何況台場絕對係是次行程重點之最,就算要食少個甜品趕去,都在所不辭!;P

      刪除
  2. 我每次去東京都有「心」去築地,但每一次都唔能夠早起身而放棄。

    我記得當年去大阪手塚自蟲博物館都超級開心,不過都差不多二十年前嘅事喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我想話襯行程頭兩日仲jet lag緊咪容易D起身去囉,然後至醒起當時妳應該仲喺香港無住,無呢個情況。

      對呀,參觀自己有興趣嘅展館真係會令人natural high,若果妳下年日本之旅去得成,都可以考慮重遊舊地呀!

      刪除
  3. “一來到這裡,Mr. Dolphin就出動摩打腳圍住高達喪影一輪------>速度絕對比陪海豚兒行街快”— 笑死

    回覆刪除
    回覆
    1. 更爆笑嘅係佢嗰晩太攰,一路搽按摩膏一路話要lubricate番個摩打,真係笑到我C呀!

      刪除
  4. 焙茶雪糕同沾麵我都好鍾意呀! 去唔到, 唯有邊睇blog邊想像自己食左啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我哋合味真係夾架,我記得焙茶雪糕係妳介紹我食架,而當老公話想試沾麵時,我有D猶豫自己會唔會鍾意架,結果又真係幾好味喎!

      唔緊要啦,好在香港都有呢兩款食物可以暫時止下癮先!

      刪除
  5. 沾麵好吃呀,不知何年何月才可到日本一嚐呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪唔捨得車車所以暫時去唔成呀?

      唔緊要啦,可以約埋甜魔媽媽喺香港一齊食住先,止下癮都好吖

      刪除
    2. 自從有車車後便再冇去旅行了真的放不下他

      刪除
    3. 車車有緣成為妳嘅家庭成員,真的好幸福呀!

      刪除
  6. 哇...真係好似飲食節目啊,一早去食魚生壽司做早餐,仲邊行邊食甜蛋,引C 人....:)
    哈哈...個HELLO KITTY 好勁啊,可以變車又變番做KITTY ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,其實當時只係隨心食,但因為寫blog睇返D相至覺得幾有飲食節目feel,尤其係我同D主持一樣,淨係一味識話D食物“好味呀!”同“真係好好味呀!”咁!XD

      個hello kitty真係好搞笑,我都好期待睇下姨甥仔有咩反應!

      刪除
  7. 好正呀d 美食, 我都好想去日本一次!
    個hello kitty 好搞鬼呀,我第一時間諗起vicky, 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦,睇下下年返香港可唔可以放低H&M幾日,同老公拍住拖去幾日都好吖!

      哈哈,係喎Vicky真係hello kitty嘅super fan,見到kitty真係好易聯想到佢。:)

      刪除
  8. 妳真係好老婆啦,陪Mr. Dolphin睇男人的浪漫
    係日本食焙茶雪糕應該係好食過香港啦,我仲好想食妳個沾麵tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,Mr. Dolphin平時無咩要求又無咩嗜好,難得佢開到聲,又點可以唔去呢!

      越覆留言就越搞到我想食沾麵,不如我地一齊組團去食吖...我指香港呀,哈哈!

      刪除
    2. 想呀~~但驚就唔到時間><

      刪除
  9. Why is the noodle separated from the soup?

    When I saw the white strawberries, my first thought is GMO :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係拉麵演變出嚟嘅食法嚟架,呢種麵上枱時係凍身,麵身會偏硬D,食時先沾上比拉麵湯底更濃嘅熱湯,呢種食法最啱鍾意食硬麵加濃味嘅人嘅口味!:)

      Yes, it is and I heard it's very sweet, too!

      刪除
  10. 好多人都鍾意食沾麵架, 特別係夏天.
    但我始終喜歡湯麵 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩款我都鍾意,而沾麵最吸引我嘅地方就係煙煙韌韌,不過如果係冬天我都會想食下拉麵,食完成個身暖立立,正!

      刪除
  11. 好肚餓呀....次次睇海豚兒blog 都會流晒口水呀..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,咁下次係咪要打定底至入嚟呀?呢日食D嘢又係吸引D嘅!好在嘅係大部分食物都可以喺香港食到,我呢邊好多嘢都無呢!

      刪除