2016年5月25日星期三

多瑙河之旅Day 7 ~ 德國三河城:帕紹 Passau, Germany

這天遊輪乘載船客來到德國的帕紹 (Passau, Germany)。



空肚吃早餐過後,海豚家這天就跟船公司的步行團“呢度去,嗰度去,欣賞山與水”咯!




一路行,一路影。




大教堂門外見有本地人幫襯的市集,又影下。







轉個彎見到有特色的事物又再影下。




旅行團解散後,Mr. Dolphin爸爸先回船稍作休息,餘下四人就四圍逛直至午飯時間才回到船上會合Mr. Dolphin爸爸,一起吃午飯。是日意粉有點淡口,正好下點Tabasco來調味,至於甜品,賣相很佛珠之餘,味道亦很一般呢!



吃飽後,海豚家就再出發去逛街,到下午三時到,Mr. Dolphin爸爸,媽媽和家姐就先回船上休息,Mr. Dolphin就肩負起人夫責任陪海豚兒吃頓下午茶咯!



話説侍應小姐正想跟據我們點的食物放到我倆面前時,海豚兒衝口而出跟她説全部甜品都是海豚兒的,惹得鄰近幾枱客人也忍不住笑起來。其實並非海豚兒不願意分享,只是Mr. Dolphin在這行程中也不太想吃甜食,每次都只是厨神上身試兩啖就算。不過這天醒目的他點了一杯好好味的latte macchiato啊!



吃飽飽再逛多一會,我倆便回到船上執包服咯!

之後就到餐房“享受”船上的最後晚餐啦!






小插曲:  這艘船的原定航程是從Day 7停在Passau這碼頭直至第二天行程完結(Day 8),可是海豚家却在對上一晚(Day 6),船上派發的"每天通訊"内才臨時發現船會在這天晚上駛到約兩公里遠的碼頭過夜,於是Mr. Dolphin在Day 6晚上便馬上跟自行安排前往布拉格的旅遊車公司聯絡,告知他們接載地點有所改動,還好,Mr. Dolphin沒有拖到這天才發電郵給旅遊車公司,因為從這天早上到Day 8離開之時,wifi 就一直沒法連上。若海豚家沒有提前把這更改通知旅遊車公司,恐怕海豚家Day 8要自己拖住行李行回去Passau的碼頭上車才行啦,因為這邊碼頭附近真的很安靜,亦沒有見到多少車輛經過呀!^^"

22 則留言:

  1. 順利平安又到尾聲喇!最後晚餐的大球雪糕都幾吸引喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,呢條無啖好食船終於差不多完啦,哈哈!之後嘅自由行,大家都多咗機會食返D啱口味嘅嘢!

      個雪糕同墊底嘅apple crumble都算幾好味!

      刪除
  2. 如果甜品蛋糕好食,一個人食兩件都好容易呢。其他人太大驚小怪喇。 heheee

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!可能我當時反影太激動,嚇親D食客啦!XD

      妳講得啱,重點絶對係"好食"!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好在之後仲有3日玩,我估妳應該明Mr. Dolphin媽媽嘅心情,越近尾聲,佢越唔捨得D仔女呢!

      刪除
  4. 佛珠...哈哈!!!
    船上食物真係...好難頂呀!

    好似幾日都天陰陰咁WO...好凍咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!佛珠賣相同食味一樣都係咁唔吸引。其實我真係未試過一條膳食咁唔掂嘅船架!^^"

      係呀,嗰日同之後嘅日子都係偏凍,D相影出嚟都灰暗暗咁!

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,有得食唔食就罪大惡極嘛!;P

      刪除
  6. 兩件甜品,對於你嚟講,少意思啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實嗰日lunch都未消化架,不過兩件甜品都好味就隊哂佢囉,反正預咗船上晚餐好一般嘛!^^"

      刪除
  7. 妳竟然都會點Tabasco??
    每次睇妳食D乜,覺得妳既tea同早餐最吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時真係甚少食辣架,但個白汁意粉真係好淡口,所以都要揾Tabasco嚟調下味!

      係呀,船上嘅自助早餐係全日最掂...只要唔額外叫其他厨點!XD

      刪除
  8. 賣相很佛珠 <--哈哈哈...笑C 我啦...海豚兒形容得好到位,嘩哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,因為試過份甜品之後實在令我覺得應該留返佢嚟"供奉"(擺)啱過食嘛!XD

      刪除
  9. Mr. Dolphin好醒目呢一早就通知遊車公司^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好在佢無拖咋,如果唔係,嗰朝早餐就真係叫到一枱大檸樂都唔典啦!

      刪除
  10. Did people complain about the disembarkment location being changed so last-minute?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋最初都奇怪點解唔覺有人投訴架,後來諗返轉頭,可能因為大部分船友一係參加咗船公司安排嘅post cruise tour或transfer去機場。

      刪除
  11. 串佛珠甜品形容得好貼切,忍唔住笑咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 個甜品嘅造型真係毫無美感,除咗佛珠,我都真係唔識形容啦,哈哈!XD

      刪除