2016年9月9日星期五

見blog友。超好吃晚餐 ~ SF 之旅 Day 6

呢日約咗blog友仔拉太見面,這是自從拉太、拉生由多倫多搬到SF後,第一次再見面。因為是日海豚兒家姐要上班,她一早就把海豚兒和Mr. Dolphin車去商場,還多得拉生拉太不嫌早,把原定的午餐約會改成早餐約會來遷就我倆呢!

這天我們四人只簡單地在food court隨便吃,目的也只是見見面、聊聊天。兩年沒見,他們還是一貫的可愛。又,由於拉生從事教育工作,所以正在“放暑假”,海豚兒和Mr. Dolphin一聽到“放暑假”三個字,實在難掩羨慕之情啊!久違了的暑假呀~~~

由於之前一晚吃得太兇,這天我倆只吃了很少東西,包括正常味道的魚生和麻麻地的clam chowder湯,大意的海豚兒只記得影食物相,而竟然再一次忘了跟拉太合照啊!^^" 下次再見,一定一定要記住影合照呀(磨拳擦掌mode中)。



跟拉太拉生道別後,海豚兒和Mr. Dolphin就乘Muni(輕鐵)前往市中心行街街。行到攰攰地就去環境優雅的Rotunda餐廳tea一tea。




到差不多時候,我倆便坐巴士回家跟家姐會合出發去吃晚餐了。這晚姐夫挑了一間好好吃的日本餐廳帶我們去試。



這兒的食物水準真的好高啊,而且價錢也不貴,就像下面十件壽司的omakase set才$33一份,好食又抵食,超正呀,這亦是這行程中我倆最最最欣賞的日本餐呢!辛苦了姐夫家姐老遠車我倆來見識和破費請我倆吃這餐呢!:)





吃罷晚餐,我們還有好下場。姐夫家姐還帶我們去吃waffles甜品。



大家真的不要少看這兒的窩夫啊,窩夫中有mochi而且每份甜品也有三塊窩夫之多。海豚兒和Mr. Dolphin合力吃完一份甜品後,堅係飽到眼“鯨鯨”呀,嘻嘻!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都覺得SF食物好啱口味,選擇又多,不過姐夫家姐話LA食物款式水準更多且高,而且仲抵食好多添呀。

      刪除
  2. 你哋好乖呀!出入都搭公共交通,我可能已經uber咗好多次喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得揀,我估老公都唔想坐咁多公共交通工具架,不過呢,佢暫時都應該唔會考慮uber,無法啦,我哋有時d思想行為都幾老土。^^”

      刪除
  3. 嘩嘩嘩, 最後的Waffle同雪糕睇到我眼突突呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Waffle真係幾正,淨係可以做到外脆內軟已經加好多分,不過份量真係超大,差d食唔哂呀!

      刪除
  4. 羨慕C我, 我見到呢度D壽司都唔想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白,我想像到身處法蘭西真係唔可以隨便冒險食亞洲菜,我估喺越南菜可能係唯一例外。;P

      刪除
  5. 回覆
    1. 壽司真係堅正呀,係我哋一個星期內最欣賞嘅日本菜呀,有機會都好想再去。

      刪除
  6. 哇...好多壽司啊,好好味呀呀呀,睇到我都想食 =)
    嘻,我以前做駐校,都好喜歡暑假的,因為有一個多月假,超開心,可惜依家轉了部門,冇了///////
    我都好想放暑假啊~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. d壽司真係超正,我平時好少食加州卷但嚟親SF都必食,因為好多餐廳都係用真蟹肉做,味道鮮美好多架!

      做工都咁正,可以有暑假放,真係爽呀!如果將來可以轉返去就好啦!

      刪除
  7. Real crab inside California roll? That's unheard of in my neck of the woods.

    You guys drink clam chowder for breakfast? That's very un-dolphin-like :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我印象中都係喺SF先發現有真蟹肉做嘅加州卷,所以我地嚟親都同d細路爭食架,哈哈!

      我就無咩特別喜好,但Mr. Dolphin鍾意飲熱湯,食粥/湯麵嘅口味都係來自佢媽,佢地早午晚都可以飲湯就好似我早午晚都鍾意食甜品咁。:)

      刪除
  8. 哎呀!點解咁失策呀,冇影相
    竟然Mr. Dolphin都會出席呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,已經第三次見面啦,竟然到依家一張合照都唔記得影,我實在太大意啦。

      哈哈,俾妳發現咗添。“始終都有第一次!”如果佢唔出席,可能又被安排參予外判服務,咁梗係同我出街好d啦!

      刪除
  9. 壽司大大件, 睇到肥人口水都流埋啦!
    終於有樣甜品係肥人愛吃, 我愛waffles!
    HAHAAAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐壽司真係好好味呀,好味到Mr. Dolphin同我返到嚟多倫多都仲會提起,嘻嘻!

      原來妳都鍾意食waffles,我覺得waffles好飽肚,雖然好味,但最好有人可以開心些牙就更正啦!

      刪除