2016年10月17日星期一

出走一星期

海豚兒和Mr. Dolphin借結婚週年作藉口,特意在這星期到東京風流快活一番。噢!這是久違了的二人行啊!

此時此刻正在箱根溫泉酒店宿一宵,回來見!




20 則留言:

  1. 回覆
    1. Thank you Samwei!! I had such a good time in Tokyo! I actually thought of you as I walked by the hotel you stayed last time. :D

      刪除
  2. 去日本浸溫泉咁正,have a nice tirp

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Ruby! 玩得好開心呀,仲有d樂而忘返添呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. Thanks so much有希!

      喺東京時,我經常都有諗起妳,有好幾次想去妳介紹過嘅餐廳,可惜都無機會,時間真的不夠用哦!

      刪除
  4. 好幸福呀!食多D影多D靚相,等妳返黎分享~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Yan!! 對呀,我都好想快d開始寫遊記,返嚟後時差又未搞好,返工又要追返進度,真係要勤力d至得啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. Thank you Ah Mo! 小聲説,二人行幾時都玩得開心d嘅,嘻嘻!

      刪除
  6. 回覆
    1. Thank you Ceci!! 無驚無險又過一年,真係值得慶祝下架!:D

      刪除
  7. ENJOY~
    玩得開心D呀, 油雞慢慢寫~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you靚女!呢個係今年唯一嘅二人行,真係玩得特別自在開心呀!至於遊記,一定有拖無欠,嘻嘻!

      刪除
  8. 嘩~~~~又去玩,好野,玩得HAPPY 呀 ^^
    期待你的遊記喔

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Sammi!!呢個trip真係好開心,開心到好唔想返嚟開工添呀!等我呀,一搞掂返工嘢就開始寫架啦!

      刪除
  9. 回覆
    1. Thank you Maggie!! 喺當地有好幾次我食到好味甜點都諗起妳地,如果可以一齊玩就好啦!

      刪除
  10. Happy anniversary and enjoy your spontaneous trip!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much靚太!呢個trip都算係well planned架,我指budget方面,我地由年頭開始就省吃儉用,省下來嘅就係呢個行程嘅飲食、車資啦!:)

      刪除