2017年5月9日星期二

英倫“游”。預備篇

大家係咪等咗好耐呢,海豚兒嘅靈魂同肉體終於都返齊嚟啦!:D

喺寫“游”記之前,呢篇想先講下酒店選擇和出前嘅準備等。上篇都説過嘛,這個行程是今年一月才鐵定成行,之後就一直忙著挑酒店、選餐廳及安排行程。

眾所週知,倫敦酒店費用一點也不便宜,要找到一個就腳地點,有些酒店價錢簡直是嚇破膽。很幸運地,海豚兒在TripAdvisor中發現了這間連鎖式酒店 - Premier Inn。這連鎖式酒店在UK有許多地方都有,而最正嘅係當中有不少是新落成的酒店選擇,雖然酒店房內設備簡單,不單沒有夾萬,甚至連電話, facial tissue也沒有,好在有廁紙,雖然鞋啲(汗),浴室的洗頭水、護髮素、沐浴露更是三合一(!),這個海豚兒當然沒有試,女生嘛,始終對這些用品有點要求的,不像某人情願用三合一也不喜歡海豚兒自備那些,哈哈!

這行程分別住宿了三個城市,包括5晚倫敦、2晚愛丁堡、3晚都柏林,而雖然都柏林不屬於UK之內,但為方便計,海豚兒也會將都柏林包含在這英倫“游”記內。在倫敦選了King's Cross的Premier Inn,貪佢較為新之餘,更喜歡佢地點方便,還有,距離King's Cross火車站步程只三分鐘,這火車站內有Harry Potter迷必到的Platform 9 3/4拍照景點,玩完一整天,晚上差不多九時來照張相,只得小貓三幾隻排隊,超爽,下午時份經過時,看見這條人龍就真的唔講得笑啦!

日間:



晚上:



説回酒店,下圖是Premier Inn King's Cross倫敦房間照



房間面積雖少,但勝在新淨,無論是休息或沐浴,感覺上也舒服許多(平均£126/晚)。




然後就是Premier Inn York Place愛丁堡房間照,這酒店同樣是新束束,而且房內面積很大,價錢亦很相宜(平均£72/晚>>其中一晚是週末價格,所以價錢給拉高了),還有,酒店對出就有一條能直達愛丁堡機場的電車線,對於自由行的我倆,這選擇實在太合適不過。





最後就是都柏林酒店的選擇,這次我倆同樣挑了新淨的酒店,但卻不是只有在機場附近的Premier Inn,而是在市內較就腳的Holiday Inn Express,乘坐機場巴士,只需三十分鐘,而且上落機場巴士車站也很近這間酒店。這酒店在去年八月才開幕,整棟酒店感覺也非常新,酒店房價亦包括自助早餐。題外話,Mr. Dolphin同意訂這酒店時,海豚兒不知有多高興,因為知道將會有茄汁豆食嘛,哈哈!價錢,這是旅程中房價最貴的一間(平均€160/晚),至於是因為剛巧我倆遇上長週末還是Dublin酒店房價一向偏貴,我倆就不知道啦。還有一點,這酒店位置是被數間酒吧包圍著,我倆雖然已要求了較靜的房間,而我倆的房間在四樓,全楝樓高六層,但到零晨一兩點也能聽到酒吧客人在街上大聲喧嘩的聲音。




至於旅程中的不同火車票(包括機場的Heathrow Express to Paddington, London to Watford, London to Bicester Village, and London to Edinburgh),我倆全是在出發前一至三個月前預購,價格相對便宜許多,而且亦可以選擇在指定火車站的售票機領取車票,只要帶備confirmation code和購票時使用的信用卡即可。另外,我倆還在倫敦了兩張travel card,方便在市內Zone 1&2能無限次乘搭地鐵和火車之用。有興趣購買travel card的朋友,記得事先帶備一張護照相,免得像我倆要在當地每人花£6影張監犯look即影即有照片咯^^"



還有就是Harry Potter入場門票、當地旅行團及餐廳預約,我倆也是在出發前至少兩個月就訂妥。旅途中最感恩的就是遇上不能更好的好天氣,雖然有些日子很冷(羽絨、頸巾、手套、耳暖也全出動了!),也有下雨時候,但更多下大雨的時候,我倆也在車上,一下車,天就放晴,這趟旅程,我倆真的很感恩途上一直得到看顧啊! :)

21 則留言:

  1. 我都好掛住London,當然仲有妳!
    平安順利就太好啦,等妳之後的詳細油雞~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一提起倫敦同下午茶,我都會不其然咁諗起妳。:)

      呢個旅程實在有太多值得感恩嘅地方啦,所以亦玩得特別盡慶!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好鐘意英國呀! 始終我是在英國殖民地時代長大的, 英國好多地方有香港以前的影子.

      刪除
    2. 我都有同感呀,尤其係生活喺北美洲多年,第一次去到倫敦見番雙層巴士、紅色郵筒、交通燈等,真係好似回到小時候香港生活嘅日子咁。

      刪除
  3. 如果我記得,我應該advise 你唔洗買travelcard,因為有 daily capping.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來有cap架,真係唔知呀,好在我地都無超出到個限額啫!查實當知道要額外花錢影證件相,我地都有諗過買oyster card算,但最後都覺得就算貴咗,咁樣“心理上”會覺方便d。

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢句最啱聽,小聲説,二人行要兼顧嘅事情少咗,玩都真係會玩得relax啲!

      刪除
  5. 好野,MISS U SO 呀,回來真好 ^^
    睇完你呢篇,令我都好懷念英國,我都好想去啊....
    不過唔知幾時先有機會了.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Sammi! :)

      去英國玩真係好開心,一來唔需要擔心言語不通,二來交通系統同馬路設計嘅感覺都好熟悉,好容易適應。

      快架啦、快架啦,3K都開始返學,妳好快就可以plan唔同類型嘅長短途旅行架啦。

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,問得好,我家主子暫時都唔會考慮air bnb,查實我地連uber都未試過。^^"

      刪除
  7. 我覺得你每間房size都ok啊!可能我已經習慣住好多budget hotel, guest house之類,我比較能屈能伸,只要乾淨就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗倫敦,另外兩間房就算以北美標準都唔細架,不過我覺得只要住過香港同東京酒店,對房size要求都唔會太picky,好似妳咁講,乾淨最緊要。

      刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝肥人!我都想快d寫好,唔想拖太耐會遺忘咗一d細節。

      刪除
  9. 回覆
    1. 哈哈,簡直想高歌一曲“Oh, my love, my darling, I've hungered for... baked beans" XD

      刪除