2018年6月18日星期一

的起心肝

失踪了兩星期原因好簡單,因為有條挑不走的懶筋呀,襯今日的起心肝來篇快的記錄。

四月尾陪Mr. Dolphin去嘆碗他心思思已久的魚湯米線,大意的我倆忘了走芫茜,那陣芫茜味吃得我倆好不爽呀!



五月初和兩位同事吃午餐,每次和這兩位同事用膳也是到同一間韓國人開的日本餐廳,因為其中一位同事是韓國人之餘亦是這兒的常客,托她鴻福,每次我們也會得到很好招呼和更多更精彩的食物。



五月第二個週末,海豚兒和Mr. Dolphin有幸獲邀出席百日宴。。。對於這場宴會,我倆實在是百感交集,很替這家人開心之餘亦驚訝於「孩子」成長真的太快啦,當年還在念書的「孩子」,一轉眼已成人父,而我倆則是得到舊同事邀請參加他孫女的百日宴,哈哈!真係想唔認老都唔得呀!



來到五月份的長週末,一直心思思想食韓式炸雞的海豚兒終於有機會再去食啦,對於這個帶甜酸和微辣的醬汁,海豚兒就是非常非常非常喜歡,而Mr. Dolphin點的海螺肉配麵條,螺肉份量慷慨而麵條則超級彈牙,同樣不錯吃啊!



長週末星期六我倆就去了outlets行街街,之後就隨便吃了一頓簡單晚飯。



到星期日就去幫襯韓式麵包店做早餐,試了普通的蒜香菇菇芝士酥和超好吃的流心牛角酥,當中最得我倆歡心的是圖中的流沙奶黃及泰式奶茶口味,而且店員還很好的替我倆把食物加熱,這類酥點熱食就當然特別滋味啦!




吃飽飽後,我倆就去了行商場,Mr. Dolphin連續兩天也有很不錯的收獲呢,真真真羨慕啊~~~

到晚餐時候,我倆也想吃得清淡些,就選了日本菜。這店子是我倆首次光顧,魚生壽司及燒魷魚味道也不錯,可能是長週末關系啦,還不斷看見客人來提取外賣party tray,有機會都要試下先!

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔食嘅話,嗰陣味真係幾惡頂架,至少我就頂唔順,但奇怪地,皮蛋芫茜湯我又覺得無咁災難喎!

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁今次應該啱妳口味啦,小聲說,其實妳唔講,我都無留意到添!

      刪除
  3. 你個度真好, 好多選擇
    我食酸辣米線鐘意有好多芫茜

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似樓上咁講,今次全部你亞洲食物,對妳可能更加吸。

      除咗啲呃鬼佬嘅酸辣湯我會飲外,酸辣粉、冬蔭功湯嘅酸辣味我都麻麻,就算無加芫茜我都怕怕。

      刪除
  4. 我都唔鐘意食芫茜,不過其實米線都極少食,所以中招機會極低
    韓式炸雞睇落都覺正,而流心牛角酥更係超多芝士超吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,原來妳同劉總都係唔好米線,等我得閒八下佢又食唔食芫茜先。

      炸雞真係好鬼正呀,講起我都想食!嗰隻牛角酥係奶黃餡黎架,呢款無芝士呢,不過如果有,我估會幾正。:)

      刪除
  5. 我細個時唔食芫茜,依家好鍾意,食麵記得的話都會叫「多青」。

    嗰兩個牛角包好吸引啊!兩種味道我都鍾意,而且我本身都喜歡牛角包。

    回覆刪除
    回覆
    1. 薑我就細時唔食依家食,蔥就由唔食到唔抗拒,但芫茜陣味我就仲係頂唔順。^^”

      原來妳都鍾意牛角酥架,我都係尤其係有餡嘅添,依家喺香港生活要食呢啲真係方便好多,但最緊要都係新鮮熱辣,咁就最正啦!

      刪除
  6. 我同事細過我都抱孫啦,其實係佢哋早婚啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真係突破肓腸呀!XDXDXD

      不過我同事同佢仔又唔算好早婚嘅,可能我年紀算係3個之中嘅夾心人啦!

      刪除
  7. 你吃的魚湯米線是否叫鹿苑? 原來VANCOUVER的鹿苑已開到去TORONTO!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,就係鹿苑啦,係幾年前我Vancouver朋友黎探我地時介紹我地去食架,我同朋友成日都笑佢黎Toronto帶我地去揾食,到我地返Vancouver就叫佢去邊到邊度一齊試下,哈哈!

      刪除
  8. You must not be old enough. I used to hate cilantro as a kid, but now love it on certain dishes.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想係因為not old enough呀,哈哈,所以呢,我咁多年都無食苦瓜(半生瓜),因為懶得find out我係咪已經過咗半世人。其實平時我地少啲叫餸食飯,兩個人食又唔敢太adventurous叫碟苦瓜黎試咁勇就真嘅。XD

      刪除
  9. 回覆
    1. Welcome back!!! 係呀,有時我覺得去完旅行返嚟要用返相等時間去抖,先可以再投入日常生活。

      刪除
  10. 肥人大愛芫茜呢..hahahaaa
    韓式炸雞真係好好食架...
    應該仲有好多口味架, 海豚兒慢慢試下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,妳好似鍾意食米線,如果多芫茜,一定好開心啦!

      韓式炸雞真係堅好味,我幾年前有試過脆炸、同蔥+豉油味,但可能我真係太愛帶甜味嘅食物,所以最like都係呢款甜酸小辣嘅口味!

      刪除