2018年8月13日星期一

好心分手 (更新)

近期返工有點壓力(誰又沒有呢?!),壓力不是來自工作性質本身而是人事問題,每逢星期日晚,海豚兒就像兒時放完週末假期不願返學般囉囉攣,真濕滯!

某資深同事及Mr. Dolphin都說海豚兒和這位來自「惡人谷」的霸王同事該及早分手,在這天來臨之前,海豚兒唯有哼著「好心一早放開我」先啦。。。希望同事早日能明白到「難行就無謂再拖」這道理吧,因為在這件事上,海豚兒人微言輕,只能被動的配合啊!

來到Happy Friday晚上, Mr. Dolphin陪海豚兒食壽司,壽司味道好之餘店員又慷慨的送上好吃的魚生沙律給我倆當頭盤,爽,可惜Mr. Dolphin石鍋飯的飯就略淡,Mr. Dolphin亦少有地沒有因為有白米飯吃而感到高興。





了無新意的海豚兒和Mr. Dolphin在星期六又去同一間店食甜品早餐,跟上篇一樣,還是前方海豚兒點的兩款甜品有質素,哈哈,至於飲品,有留意到latte的拉花嘛,該是走抽象風吧!經過多番嘗試不同飲品,海豚兒覺得,下次可能叫杯熱水會好味些。;P



下午無樹(事)幹,海豚兒和Mr. Dolphin就去日本店街逛個圈,撞啱有章魚小丸子在擺街檔而海豚兒又知Mr. Dolphin想食,就著他買一份回來,然後非常公平地以1:5份量開心些牙,嘩咔咔!XD



這陣子多倫多天氣都比較熱(正呀!),晚餐我倆就乘機去食很適合在炎炎夏日吃的冷食拉麵,剛好遇上店方八月在做優惠,給我倆送上好吃的焙茶布丁甜品。。。特別要多謝這天的店員,雖然優惠說明要把之前的食物照貼到Instagram才有免費甜品送,而弱弱的我倆偏沒有Instagram戶口(汗!),本打算付費食甜品,但店員也照樣把甜品送給我倆吃,謝謝呢!

  

更新: 在日本回來後收到老細通知,由十月起海豚兒便正式跟某人講拜拜啦!

21 則留言:

  1. 阿姐男友仔又係勁鍾意食壽司

    回覆刪除
    回覆
    1. 連續兩篇都post壽司相,俾妳識穿咗我都係添,嘻嘻!你地沿海,應該有更多好野食呢!

      刪除
  2. 我以前都係, 到左星期日就黎料, 勁緊張

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都試過(握握手),一方面唔想自己行為好似細路扭計唔想返學咁,另一方面又真係好想逃避,唉!

      刪除
  3. 然後非常公平地以1:5份量開心些牙,好熟悉啊Yan haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來Yan都係咁公平架!我明呀,因為想減肥嘅我長期奉行公平制度。XD

      刪除
    2. 可惜都係減肥失敗...

      希望早日成功分手啦,仲有想講杯焙茶布丁甜品好大份啊!啊!啊!

      刪除
    3. 唔係聰明嘅,只係有共同目標啫,哈哈!

      我都係呀,唔成功之後去旅行無quota食呀!杯焙茶布丁屬正常份量,可能因為高抄睇落大杯咗,不過味道真係幾好,雪得夠凍,茶味又夠濃。

      刪除
  4. 要分手真係唔係咁易架...加油呀海豚兒, 食多幾年甜品BALANCE下心情呀~

    非常公平地以1:5份量 <-- 好正呀, 肥人笑左!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望唔洗拖多幾年至分手啦,查實我都服侍咗佢好耐架啦,佢嘅惡頂都算街知巷聞,每次我放假,要同事幫我頂佢都好似小時候玩猜垃圾咁。

      係呀,減肥進行中,食野當然要份外公平啦,哈哈!

      刪除
  5. 我睇唔明,點樣至叫做同你同事好心分手呀?調組?辭職?定只係叫你自己唔好咁在意佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家要等佢老細下聖旨調配人手,但因人手問題而我老細又唔知情,我想問都無得問,所以暫時未知等幾耐至可以調佢同第二個拍擋。我依家份工自由度較大,如無必要,我都唔會想轉職,另外,喺公司做咗咁耐,如果為一個人辭職同放棄退休福利亦講唔過去。我最大隱憂係驚呢個同事唔肯放我走,雖然佢已對我9萬樣不滿,但佢都驚換過個更衰嘛!XD

      刪除
  6. 好彩我D打工皇帝已經走哂,雖然暫時辛苦D,希望遲D有回報啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望妳快啲請到合適嘅員工啦! :)

      我呢個同事笨唔係打工皇帝,佢超勤力但喺佢心目中,佢係無人能及,所以佢都幾目中無人,而同時佢亦係一個夾硬黎嘅超級bully,佢唔係唔懂規矩禮貌,只係佢覺得自己高級又叻就唔會尊重人。。。除非高級過佢或有利用價值啦!

      刪除
    2. 奈何呢啲人同時亦最懂踩住其他人上位加討老細歡心。。。

      刪除
  7. yes, most of the time, it's not work itself that is stressful. It's the people....

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome welcome~~~

      做工有壓力至少有時可以激勵自己“做好呢份工”,但人事問題從來都係最浪費時間而又毫無意義。

      刪除
  8. How long have you been working with this coworker?

    Sometimes it's good to change the scenery for both parties

    回覆刪除
    回覆
    1. 同部門就4年,正式同佢拍檔都3年啦。

      曾經我有懷疑佢係咪睇住大家都係香港人黎恰,因為佢對我同另一個都係喺香港黎嘅同事語氣態度係特別差同唔尊重,但最近發現連佢一手訓練出黎嘅練習生(非香港人)都驚咗佢,唉,原來係唔關人種事,係佢人品。。。妳講得啱,當資深同事同Mr. Dolphin都係咁講,我都相信勉強無幸福。

      刪除