2018年8月21日星期二

朋友 我當妳一世朋友

兩星期前收到來自羅省的好朋友將到訪多倫多的消息,海豚兒開心了整整兩星期。

這位好朋友,海豚兒自三歲便認識,從前也有介紹過(重溫),海豚兒不曉得best friends係咪真係可以for到個ever出黎,但就算由依家起我倆失去聯繫,至少,我倆亦best friends for咗大半世人,都算難得啦!

星期日中午,大家和另一半聯同小學同學一家,一行九人去飲茶。平常很少去飲茶的海豚兒和Mr. Dolphin實在不太喜歡和習慣這兒的飲茶文化。。。當中包括以下趣事:

預先訂位都要等成粒鐘至可以入座,早講,我地咪訂早啲囉,正所謂早到早享受嘛... ;P

好不容易等到櫃枱小姐叫「X太有位」,入到去發現那是張六人枱而非九人枱,一問之下櫃枱小姐還理直氣壯説「我係話X太6位而唔係X太9位」... 而明明之前佢都無講幾位 ... @_@!

到食物上枱時,傳菜後生仔『教識』我們要自己從他手上接過食物放到枱,因為張枱就算有位,佢都會毫不猶豫將碟腸粉放喺碟芥辣上面。^^"

當Mr. Dolphin打算從錯誤中學習,見到傳菜嬸嬸從盤中三碟的其中一碟魷魚鬚拿起便打算接住時,傳菜嬸嬸又竟然拼命拎住嗰隻碟唔放手,和Mr. Dolphin拉踞一番後,示意盤裡頭的另一碟才是我們的,三位人夫也感好奇便口痕加句「呢碟唔係架」「有分別咩」?傳菜嬸嬸就權威地回應「有眼睇啦,比碟大啲嘅你地呀!」XD



對於這樣的服務,我們一行人當然覺得有問題啦,但又不會因為這樣而感生氣,而海豚兒寫出來亦只因為覺得這餐廳員工行為實在惹笑到一個點,所以和大家分享下。咁當然,如果你問海豚兒仲會否幫襯的話,umm ... 若果真係咁恨食,咁咪買外賣囉,哈哈!

這天午餐,我們三個女人一個墟好不高興,難得三位人夫不怕悶,亦努力互動,最搞笑係,講起呢餐雖然好晏至有得食,但三位人夫也不算餓,原來出門前,三位人夫也在家、酒店打了底,爆笑在同樣是食老婆整嘅麥皮做早餐,超搞笑!這天雖然有點累,但過得很充實。

雖然這篇題目用上最佳損友的一句歌詞,但其實以下一闕歌詞對海豚兒來說更是貼切。。。

離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別明天各自遠飛
難得 並沒傷感 依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆

16 則留言:

  1. Ha Ha! 我亦位好朋友自幼稚園便認識, 因大家的家庭背景及家庭問題有些相似, 所以一直大家都有聯繫. 但人越大 , 生活方式唔同 (他住香港), 思想上便有距離. 不過他始終是我朋友, 唯有啱傾就傾多句, 唔啱傾就傾少句.大家做得成朋友,都係一種緣份. "朋友... 我當妳一世朋友"
    估唔到多倫多的点心籠是方形! Vancouver仍是圓形!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時生活模式唔同,好多日常野好難三言兩語講得清,好似我喺其他地方生活嘅朋友都好難明喺Toronto揸hwy嘅痛苦,我LA朋友今次黎至終於感受到我成日話呢度揸車辛苦過喺LA揸車嘅意思。^^” 人越大,真係會越珍惜兒時玩伴,有時就算未必太明白對方,只要大家都仲重視對方,嗰份感情係唔會變嘅,“友共情不變,那種真找不到缺點”。

      妳好眼利呀,印象中我都好似第一次見方形點心籠咋!

      刪除
  2. 我呢一刻只有幾個香港小學同學,香港中學同學,間中聯絡。反而在英國的中學同學最 close,成日見到面,食飯聚會。大學同學就少接觸,因為我讀的科好 unusual呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得妳讀邊科呀,因為真係好unique。其實妳都離開香港咁耐,仲有香港嘅中小學同學有聯絡已經好勁啦!如果我唔係church、幼稚園、小學都係同一班朋友,我都應該同佢地斷哂聯絡啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 快啲記低佢,下次黎Toronto玩可以當係一個景點咁參觀!XD

      刪除
  4. 週末出現又唔係熟客,可能都真係無咁好招呼,你知啲加燦美燦集中地,再講係咪熟客,反而香港呢啲大城市就唔會。

    我返到香港幾個月,都成日同啲中學同學聚,好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係熟客...無諗起添,咁又係,不過我估啲帶位傳菜都係認利是唔認人,我地兩個cheap到爆,從來都唔會四圍塞利是比員工,最多係服務好會tip多啲!

      仍有聯絡嘅識於微時朋友真係好難能可貴,始終中學一班咁多人,當年啱嘴型能夠走近又可以保持聯繫到依家,都唔係咁易呀!

      刪除
  5. 好想食點心, 但而家好怕去茶樓飲茶, 因為好嘈
    朋友係要雙方面付出, 缺一不可

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶樓真係好嘈,因為要大大聲講野,我嗰日飲完茶個喉嚨攰足一晚。^^”

      妳講得好啱,難得我呢個朋友亦好重視友情,佢人緣好好,朋友從來不決,但都無忘記過我。:)

      刪除
  6. 原來加國飲茶咁搞笑,難怪妳地平日去茶記多~
    總覺得大學前識的朋友份外珍貴,個份友情特別真,應該話個時的自己都最真最純,長大後就不復當初啦
    難得可以由三歲相識並聯絡到依家,聽到都覺得開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在太搞笑,我懷疑我地氣場唔夠勁、唔夠霸氣,幾日後去食鬼佬餐又再受氣。^^”

      我都覺得係,小時候交朋結友比較勇敢同單純,會毫無保留同對方分享心底話,當然呢啲心底話大個諗返會覺得勁低b啦,但正因為同呢啲朋友個底夠厚,所以講說話可以更加開門見山,唔洗就住就住。

      刪除
  7. 很有愛的好朋友!btw飲茶還是回香港飲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要真係雙方面都重視對方先可以維繫到幾廿年。。。唉呀,漏咗口風添,嘻嘻!

      係啦,下次都係等返香港至去飲茶好啦,廢事又要貼錢比人教訓。

      刪除
  8. 訂左位都要等位係因為留晒D 位比熟客仔..hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,我訂位時諗唔到呀,亦已經兩星期前訂位,兩日前再打電話去確認booking,早知飲茶係咁,我情願同朋友約早啲或者去食西餐好過呀。。。

      刪除