2018年9月9日星期日

仍在日本中。。。

大家好!

先跟各位報個平安,海豚兒和Mr. Dolphin仍然在途上。

遺憾是Mr. Dolphin家人前來日本關西機場的機票被取消了,試過改行(航)程卻不果。

至於我倆的回程機票亦已由關西機場改到別的地方,其他的,回來再談吧! :)

14 則留言:

  1. 平安就好,當係享受一下2人行啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且好在全程無鬧交亦無家暴!XD

      刪除
  2. 唔緊要啦, 天氣呢樣野真係估唔到, 下次再齊齊玩過~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!天氣呢家野真係。。。無錯,唯有等下次再見啦,當然主子會比海豚兒失望啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. Thanks so much!! 我地都安全返到楓葉國啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 對,而且我倆都算好彩,避過哂!

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝妳同妳嘅msg呀!妳同老DAD都玩得開心啲呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 多謝Ruby! 我都明,但我想作為父母最終同唔成個仔去旅行亦難免失望,我估妳都會明。

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝車媽媽嘅問候,唔好意思當時正是頭都大之際,所以亦沒有說太多。

      刪除