2018年9月27日星期四

2018日本“游” Day 1 & 2 ~ 由多倫多到名古屋

Day 1 上午8:00 am,海豚兒和Mr. Dolphin未夠6:00 am就去到機場,準備由多倫多經溫哥華轉機去名古屋,因為多倫多前往日本暫時只有直航去東京,去日本其他城市就需要轉機,所以這次機程頗長,check in時又順便參觀下加拿大航空(加航)新裝修的角落。



過了機場的安全檢查後,某人急不及待自費嘆番個平時“少食少食”嘅高卡醒神早餐...Part 1



上到多倫多飛溫哥華航班,某人又開餐,先來他的早餐...Part 2




再來又毫不浪費地把海豚兒吃剩比吃過的多的早餐收納到某人肚內,成為早餐...Part 3,順利完成早餐三部曲。



至於海豚兒就好爽咁睇下戲、免費上下網,輕鬆完成五小時機程。



到達溫哥華機場後,海豚兒差點以為自己回了偉大祖國,怎麼售貨員打招呼時都在說Bonjour,Hello後再加句你好(國語)呢,而商店內加拿大特產都配上簡體字介紹。^^”



差不多四小時後才再登機,沒樹(事)幹的我倆就走去lounge坐下食下抖下。




到夠鐘,又再登上由溫哥華飛往名古屋,機程約10.5個小時的航班。

上到機,某人又開餐。。。是日午餐x2吖唔該!



這程機的坐位很不舒適,臨落機前海豚兒還吐了一次,所以餘下的機程,海豚兒已沒心機和能力拍照咯!又,如果面色紅潤是紅蘋果的話,海豚兒當時應該是個不折不扣皺皮又青bb的青檸,原因嘛,兩位空中服務員也從海豚兒的面色看出端倪,分別走到海豚兒身邊問要點甚麽嗎?有藥、有水、有熱毛巾可以提供,老實說,這航班的空中服務員真的很好呢!



由於時差關系,到達名古屋已經是Day 2接近黃昏啦。下機後,我倆沒有趕著離開機場,先吃個晚餐。一場來到名古屋,海豚兒當然要一嚐這兒名物鰻魚丼啦。鰻魚剛燒起,又香又脆,醬汁跟平常吃的不同,不是帶甜,而是偏重豉油味及較鹹的。



至於Mr. Dolphin就吃了份咖哩蛋包飯,他的平語就像店內的公仔一樣,即是食到O哂嘴囉,哈哈!鬼咩,蛋包飯內的飯仲要係白飯,好食極都有限啦!



食飽飽就去買車票坐回名古屋火車站和拿取JR Pass啦。




去到酒店放下行李,我倆就到Midland Square商場地庫逛一圈,買了份Mon Cher雪藏卷蛋(已過堂食時間)和到便利店買水、買布丁,然後就乖乖回酒店休息啦。

22 則留言:

  1. 嘩,你海豚先生點解可以食到咁多餐?我坐機一向都無乜胃口。

    另外,淨係個位唔好坐你就會唔舒服?定係加埋班機好搖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我對飛機餐一向興趣不大,亦好廢解點解某人一路話好飽,一路清哂啲飛機餐。^^”

      班機算好定無遇到咩大氣流,我今次暈浪係純因為座位頸膊位置微向前彎,而機款可能亦比較舊,張櫈只能recline好少,令到我坐嘅時候頭頸膊都同樣要向前屈住坐而引起。

      刪除
  2. 多倫多飛溫哥華航班要5個鐘~? 肥人以為...係附近架咋...hahaha
    岩岩即上map睇下...好遠呀原來!

    某人都幾擦得wor, 係咪放假心情靚, 胃口都大開呢~?
    and 坐成十個鐘唔舒適真係好難頂架...坐成十個鐘, 肥人估計自己應該會瘋了 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一個東(多倫多)一個西(溫哥華),仲有3小時嘅時差,真係唔近架。

      都可能係,佢簡唔中就會咁擦得,不過今次真係連我對咗佢咁耐都嚇親呀,所以都要出賣佢少少,blog埋出黎。XD

      由多倫多飛亞洲城市如果要轉埋機真係幾遠,所以我地今次都專登去耐啲,諗住玩盡佢,係無諗到會暈浪咁弱雞啫,當時一已經擔心回程點算。

      刪除
    2. 哎呀..咁海豚兒返香港咪好辛苦? 係咪仲坐得耐過日本呢~

      刪除
    3. 返香港盡可能我都坐直航,因為直航都要15個鐘去香港、14個鐘返多倫多,以前後生時,我真係時過瞓足全程,依家有時大半程都係眼光光,都幾難頂。

      刪除
  3. 陰公豬,去程竟然咁唔舒服,好在妳本身食得唔多野咋~

    Mr Dolphin其實係咪對飛機餐情有獨鍾?
    在甜魔家,大食如Matthew搭飛機都食唔哂一個餐的...

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽果然細心...咁講有少少核突,查實我嘔緊時真係咁諗,好在唔係食咗太多野咋。^^”

      我又唔太覺Mr. Dolphin話飛機餐特別好味,其實佢一向都慣咗會食埋我剩咗(即大部分啦)嘅飛機餐,我亦見怪不怪,不過平時轉機短嗰程多數無飛機餐嘛,都合理啲,今次都係我第一次見識到佢食飛機餐嘅威力。XD

      原來連Matthew都食唔哂?!哈哈,我有理由相信醒目又識食嘅佢係留肚食好野呀。:)

      刪除
    2. 應該係飛機餐的內容唔太岩佢~
      Matthew係飯桶,餐包個D一向都唔多食,而飛機餐的飯唔係過硬就係腍到一pat pat,所以Matthew唔鍾意

      刪除
    3. 呢度飛機餐啲餐包我地都唔食架,又硬又凍,真係唔食好過食。講開又講,曾幾何時Cathay由香港飛多倫多嘅飛機餐好正架,我記得試過featuring Hyatt酒店中菜廳嘅菜式,我地係滿心期待咁去食架。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,暈浪嗰刻真係覺得時間過得好漫長,而其實可以嘔出黎已經舒服啲...當然首要條件係之後唔好再暈過啦,嘻嘻!

      刪除
  5. Mr. Dolphin had enough carbs for the day?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Lois果然明白Mr. Dolphin喜好!

      妳點呀,近來幾好嗎?希望妳一家安好,工作順利!

      刪除
  6. 回覆
    1. 我喺到諗,從前嘅電視對白經常會好豪氣咁話“今晚一定要不醉無歸”,我就話有機會嘅話“我地一定要瓜分一整條堂島卷”至真!

      刪除
  7. 燒饅魚我都唔鍾意啲汁偏甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,咁我同Ruby相反啦,我鍾意帶甜味嘅鰻魚汁多啲,不過呢間嘅鰻魚本身煮得好好味,據講名古屋車站嘅分店係人龍店黎添架。

      刪除
  8. Mr. Dolphin 胃口真係好好
    日本餐廳好少啲野唔好食, 佢都算好彩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢把口話好飽食唔落,但一到派飛機餐就9秒9打開個餐枱,果真係口裡說不身體卻很誠實呀!

      哈哈,我都有同感,而且咖哩同蛋包飯都算係啲穩陣野吖。

      刪除
  9. 是不是路程遙遠, 加上是不是機師技術麻麻, 引致你唔舒服. 若我坐近機尾, 我就好易暈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐機尾對我又影響不大,反而有時班機唔滿,坐機尾仲覺得空氣流通少少。路程遙遠都有關系但就唔關機師事,主要係張櫈真係唔好坐,如果妳坐過rouge就應該會明我講乜。:)

      刪除