2018年9月24日星期一

風的季節“游”日本 ~ 前言

能順利完成這個旅程,除了感恩還是感恩,連一向沒海豚兒樂天的Mr. Dolphin也不禁認同我倆在旅途中有多好運和多值得感恩。

先說說原定計劃行程:

Day 1 - 2     多倫多 >> 溫哥華 >> 名古屋

Day 3          名古屋

Day 4          名古屋 >> 橫濱 >> 名古屋

Day 5          名古屋 >> 福岡

Day 6 - 8     福岡

Day 9          福岡 >> 京都

Day 10 - 16 京都 (包括大阪、神戶、奈良、宇治)

Day 17        京都 >> 大阪 >> 溫哥華 >> 多倫多

原定行程中的Day 1 - 9是二人行,Day 10起Mr. Dolphin爸爸媽媽、家姐就會加入。。。這行程對我倆來說是很不錯啦,老遠飛到地球的另一方,既可以享受二人世界亦可以和家人共聚。不過,歌仔都有得唱啦『知否世事常變,變幻原是永恆』嘛!在『天氣不似預期』下,行程就變成了以下的二人行半個月日本之旅咯!^^”

改動後的二人行之旅:

Day 1 - 2      多倫多 >> 溫哥華 >> 名古屋

Day 3           名古屋

Day 4           名古屋 >> 橫濱 >> 名古屋

Day 5           名古屋 >> 福岡

Day 6 - 8      福岡

Day 9           福岡 >> 京都 >> 東京

Day 10         東京 >> 京都 

Day 11 - 16  京都 (包括大阪、宇治)  

Day 17         京都 >> 東京 >> 溫哥華 >> 多倫多

不管是原定或後改行程,也算不上是最順路,因為我倆是先訂機票後計劃行程,所以有時候是會走一點回頭路,而當連後半部行程也改為二人行時,行程就變得更隨心。

坦白說,海豚兒沒有因為行程下半部由五人行改動成二人行而變得特別快樂,只能說在旅途中遇上這樣的變化,要顧及的(包括嘗試改行程、用錢或積分更改各人機票、和取消已預先付款的當地旅行團、包車、餐廳)一點也不易。雖然最終未能跟Mr. Dolphin家人相聚,海豚兒仍可大膽講句我倆已盡了最大努力並搞盡腦汁,不能成事亦實在沒法子。有些事情或者只有我倆才了解明白,跟其他人永遠是有理說不清,但也不打緊啦,反正我倆沒有為這行程中遇上人和事的不便而吵鬧,這一點跟我倆能安全完成旅程,同樣是值得感恩的。

最後,也簡單介紹下這次住宿吧!

名古屋的Meitetsu Inn Nagoyaeki Shinkansenguchi (兩張單人床房以加紙計約$153/晚):





酒店很新淨、隔音好,距離名古屋車站約6、7分鐘步程。這是我倆最喜歡的酒店亦被Mr. Dolphin笑稱為「有高效率洗手間」的酒店,因為浴室、洗手間、洗手盆都是分隔開三處的,所以兩個人可以同時在洗手間亦不會打擾到另一方。

福岡的JR Kyushu Hotel Blossom Hakatachuo(基本雙人房以加紙計約$155/晚):




酒店乾淨、隔音好,距離博多站約4分鐘步程,在酒店房內已能看到博多站旁的0101百貨公司,地點超方便。

京都的Sotetsu Fresh Inn Kyoto-Hachijoguchi(基本雙人房以加紙計約$104/晚):




酒店很新淨、隔音亦好,距離京都站約5、6分鐘步程。

因為是次旅遊我倆買了一星期JR Pass,所以在選擇酒店方面,亦盡量㨂一些在新幹線(子彈火車)車站附近較便宜的酒店。

若果你有仔細留意上面的行程,或許也會發現行程改動後,我倆增添了兩日一夜速遊東京,因為是在福岡去京都前一晚才決定,所以京都酒店安排已不能改,在東京就以較平價訂了舊一點、地點不算太方便但服務不錯的Tokyu Stay Nihombashi(基本雙人房包早餐以加紙計約$137/晚)。。。而當中,其實海豚兒犯了個低級程度錯誤,就是訂房時誤將Expedia.com(美金價$100)當Expedia.ca(加幣價)來訂... Oops ^^"




好啦,寫了超長的一篇前言,下篇將會入正題開始寫“游”記啦!

16 則留言:

  1. 追月快樂!
    平安就是最大福氣,為妳地旅程感恩!
    家人方面,以後再約一齊出遊啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂!雖然我當日忘了追月,哈哈!

      對對對,我地都算傻人有傻福,行程安排剛好避過咗個風,不過一講到家人方面,始終有點煩,因為仍未諗到解決方案。。。唯有慢慢黎,再算啦!

      刪除
  2. 我係一個旅行時非常隨心亦很少好有規劃嘅人,缺點可能你去少好多地方,見少啲嘢,食少啲嘢,但優點就係有乜嘢突發事時,對於我嚟講都唔係好突發。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反應遲鈍又大意呀,唔事前早好準備功夫就好易會做錯野,就好似臨時訂酒店會入錯site同睇錯currency咁。我覺得人少嘅旅行比較容易安排,隨心玩亦真係有好大樂趣。我地五人行嘅時候當中有老人家,又有好有要求嘅人,要安排行程所顧及嘅,真係又多又煩,不過一年一度,該做嘅都會做。:)

      刪除
  3. 最重要平安,便會喜樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝車媽媽鼓勵!等遲下家人回溫後(依家仲喺香港),我地會再諗下幾時同喺邊度見面啦,始終主子同家人唔係生活喺同一個地方,一年只見一次,點都要嘅。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝妳呀!我返到黎都覺唔好意思即刻覆妳個msg,因為呢。。。其實我唔識用主子有data嘅電話上Facebook,但又唔想用open wifi入密碼上私人帳戶,所以旅行時一直都無上Facebook。

      刪除
  5. 最緊要人平平安安呀, 今次真係打大風呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,平安真係最重要!今次旅行最受影響係Mr. Dolphin家人,大阪同山竹個風佢地都受到影響,好在人無事,只係煩啲啦。

      刪除
  6. I have to say Mr. Dolphin is a pretty good son!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代佢多謝妳!琴今之前,我只會熱烈地認同妳嘅講法,來到今日,我發現原來我都係一個好好嘅人媳XD。。。因為我地已計劃緊同佢Mr. Dolphin爸媽去一個兩星期旅行,問心講,我係有啲驚要近距離相處2星期,不過我會盡力嘅!

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝妳鼓勵呀!我地終於有安排啦,依家只差旅行社幫我地報名確定咋。:)

      刪除
  8. 我覺得人越大, 就會珍惜很多人和事, 就更加懂得感恩. 你這行程改動了原先計劃, 日後想起, 必定難忘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意,就好似兒時覺得生日祝人“生日快樂,身體健康”好老土,但依家每次都真心真意祝人快樂、健康,年紀唔同,對好多人和事嘅體會都會唔同哂。呢個旅程真係好難忘,雖然難忘得黎有啲另類。^^”

      刪除