2018年12月11日星期二

停不了的約會

臨近聖誕,約會自不然會比平時多,能借機會跟友人見面,總是快樂的。

十一月月尾的一個星期五晚上,海豚兒和兩位同事相約吃晚飯,其實速成這次食飯原因都幾有趣,話說同事甲在他們部門午餐聚的電郵中意外地加了海豚兒名字,同事甲發現後便在電郵跟海豚兒吹了幾句水,吹下吹下又提起共同認識的同事乙,我們仨便決定出來飯聚。。。最鬼馬嘅地方係海豚兒跟同事甲辨公地點不同,雖共事已有三、四年,但在此之前是未見過面,一直只靠電郵、電話聯絡。

三個女人傾下八卦野,開開心心好快就過咗一晚,還要多謝同事甲請客。




之後來到星期六晚就跟Mr. Dolphin補慶生日,選擇吃西班牙菜,當然是為了超愛米飯的Mr. Dolphin可以滿足地吃一大盤西班牙海鮮焗飯啦!




是日晚餐全都好好吃,對海豚兒來說,最爽當然是能獨霸肥美煎鵝肝多士啦,還有,其貌不揚的Spanish toast竟然好好味呀!



臨近年尾公司特別多會開,某日下午海豚兒襯有一個空檔便單拖去食個龍蝦包做午餐回下氣。龍蝦包味道不錯,不過份量有點少,但同上的外層超脆內軟綿的薯角就非常好味!



再來到星期五晚上,又是一年一度和韓國人同事提前慶祝聖誕節晚飯的日子。因為有優惠,我倆是晚的選擇是唐人眼中的“呃鬼佬中式自助餐”,哈哈!食物就一般啦,最重要是可以和同事傾個痛快。有趣是。。。我倆在同一辨公室工作已有數年,但一直也只是點頭之交,直至某年一次公司旅行造就了我倆相處一星期的機會而成為朋友,緣來果然沒法擋。




到星期六就陪Mr. Dolphin剪頭髮,剪髮後在餓到儍的情況下我倆光顧了好吃的西日式餐廳做午餐,主菜的芝士蟹肉焗飯和鰻魚意粉也滿好吃,栗子味的creme brulee亦滿有特式,每啖也有濃濃栗子味,好味道。




然後到星期日下午海豚兒又再和另外兩位朋友不停期見面啦,能由blog友發展成朋友,感覺就是爽到不得了!還要多謝朋友超有心思的禮物呢!



一口氣寫這麼多是因為海豚兒過幾日將會踏上聖誕之旅,這個旅程嘛,海豚兒心情是何其緊張,跟Mr. Dolphin爸爸Mr. Dolphin媽媽,四人共朝夕相對兩星期遊輪假期,心理壓力很大呀!請不要誤會,海豚兒並非因為要討好誰而有壓力,只是,只是,只是,總知就是淆底啦,哈哈!

提前跟各位說聲聖誕快樂,平安喜樂!回來見!

18 則留言:

  1. 好少太太會陪老公剪頭髮喎。 果盆西班牙海鮮飯好靚,好卡通呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我為食嘛,佢剪髮嗰頭多亞洲人野食,咁我梗係二仔底,死跟啦!;P

      哈哈,佢就巴閉啦,生日唔食生日“蛋糕”而係食生日“海鮮飯”。

      刪除
  2. 回覆
    1. 餐牌仲怪,係寫unagi don但就歸立喺意粉類,哈哈,不過鰻魚同意粉都好好味,所以我都無投訴lu!

      刪除
  3. Mr Dolphin其實都幾嘥米飯,咁大兜西班牙海鮮焗飯都食得完,但人卻唔知肥左去邊...
    兩星期遊輪假期,好寫意呀,希望一切順利平安,好事通通遇得上,唔好的一概唔會發生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盤大鑊飯我都有食啲嘅,大概食咗佢四分一到啦,佢比我好彩吖,手長腳長又唔係肥喺啲當眼處。;P

      多謝妳,始終婆媳相處唔係我強項,妳都見識過我啲瘋狂野啦,對住朋友就可以癲癲地啫,朋友(包括妳)對我容忍力強好多,哈哈,不過我都會盡量放鬆同享受假期!

      刪除
  4. Happy Birthday MR Dolphin~
    生日先可以湊米氣呀...每年都要期待快生日....哈哈!!!

    你果邊既食物好似好吸引呀...引到肥人想黎潮聖一下...hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我代Mr. Dolphin多謝妳呀!哈哈,我估如果有得比佢㨂,一年365日佢都唔介意有得湊米氣呀!

      除咗中式或亞洲食物無得比,呢度其他嘅食物都唔差架,只係無香港咁便利,有機會嘅話黎玩下吖,記住約我呀!:)

      刪除
  5. 平常心啦, 唔好俾自己太大壓力, 玩得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳嘅鼓勵呀!我會盡量放鬆,享受假期,但同時又要緊記“禍從口出”呢個道理!;p

      刪除
  6. 正喎食好多餐龍蝦^^
    兩星期遊輪咁係會去咩地方呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,妳唔講起我都無留意到食咗兩次龍蝦添。^^”

      今次會去Canary Island,算係冬天想去旅行又唔想太凍嘅懶人選擇。

      刪除
  7. 西班牙海鮮焗飯好有美態!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,除咗有美態仲好有內函,主子話呢碟paella仲好味過喺西班牙食嗰碟添呀,真係比佢笑C!

      刪除
  8. Belated Merry Christmas and Happy New Year!!!

    終於有啲時間寫回應,我連續幾個週末都忙,今日(30日)係第一日可以自己休息全日,好在聽日返一日工又可以放一日。

    希望你遊輪旅程愉快,啲船咁大,唔會成日見到面架,係食飯時就一定見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,Happy New Year! 31號返一日工又再放一日,我都覺得好爽呀,尤其放完兩星期假,返黎有一日(31號)清下啲電郵又放工/假,哈哈!

      旅程都算愉快嘅,咁當然我同99都難免有過heated conversation同dead air情況啦^^”,不過我今次已比以前學精咗,太難答或唔想答嘅問題就留返俾Mr. Dolphin拆解,免得相和氣。襯講開呢個話題,喺度寫多少少啦,因為我唔知仲會唔會喺遊記著墨,老公屋企係高度重視一家人一起嘅時光,無時無刻都唔介意全家人黏在一起,所以每日相對相處時間都唔少,對住咁長時間,我把口又長期行得快過個腦堅係驚講多錯多架,何況我深明自己喺呢個屋企嘅“地位”,簡單啲講,同一句説話,仔講當然無問題,我講就瀨硬野 XD,不過點都好,花一大筆同以半年工作賺回來嘅有薪假期陪兩老去旅行,我希望佢地感受到我地嘅誠意而唔係著眼遺憾Mr. Dolphin家姐沒有同行,未齊腳啦!

      刪除
    2. 嘩,乜咁難服侍架?我好好彩,就算我唔存在,我老公已經訓練到佢阿爸阿媽好開通好遷就,所以佢兩老一直對我都好好,請埋我哋去cruise,仲要事先同我哋講話佢哋習慣早食飯,我哋自己兩個可以遲啲自己食!就算cruise上趕行程我哋都完全分開架!佢哋連買相錢都包埋..... 真係一等一好老爺奶奶。即使依家我哋分開咗,佢哋都時時問候我,仲話要嚟香港玩。

      你老公屋企係咪嗰啲自以為係藍血家族,眼生喺額頭嗰啲呀?我發覺有不少香港加燦美燦都係啲咁嘅人.....

      刪除
    3. 妳老爺奶奶真係算開通呀!我奶奶有時都會話唔洗下下一齊,雖然我知佢口不對心,但有啲時候例如行街買野,我都會同奶奶分開行,抖下氣。

      佢地絕非藍血人,只係父母好渴求不停有一家人一齊嘅時間,對奶奶黎講,最ideal嘅旅行係一家人一同住connecting rooms,等佢感覺到仔女隨時陪伴在旁,咁今次cruise喺我地安排下,我地間房梗係唔會係connecting啦(條船根本無connecting rooms呢個option XD),除咗無privacy,我亦唔慣比人管住哂。不過其實我明嘅,奶奶一年至見個仔一次,一定想對多啲,何況個女今次無黎,對兩老黎講,個旅行點都差啲,始終喺老爺奶奶心目中,好正常地永遠佢地加仔女至係一家人嘅core members嘛。

      刪除