2019年1月4日星期五

2018聖誕。朝夕相對14夜之旅 ~ 前言

Happy New Year!!

在沒有特別新年願望或回顧下,還是快點開始寫“游” 記吧!

還記得八月份海豚兒和Mr. Dolphin的日本之旅嗎?由於天氣不似預期,當時Mr. Dolphin跟父母未能相聚,所以我倆在回加後,就著手安排另一場旅行啦。在眾多選擇下,我倆揀了聖誕檔期去Canary Islands(加納利群島)的遊輪假期,一來這船期的日子比較理想、二來海豚兒和Mr. Dolphin希望能過一個不太冷的聖誕而又不想重遊加勒比海,加上這間船公司名聲好像也不錯,就決定邀請Mr. Dolphin爸爸媽媽一起參加咯!

這遊輪旅程共12晚,從距離倫敦差不多兩小時車程的Southampton出發,我們四先提前兩晚到達倫敦,再以蝸牛速度在倫敦觀光一番。

老實説,作為人媳,海豚兒自問這14晚旅行已經是能力內最強安排啦,短期內亦不打算有其他家庭旅行或聚會,心靈和荷包也要抖抖嘛,嘻嘻!


到達倫敦,我們選的依舊是Premier Inn連鎖酒店,今次㨂靠近St. Pancras地點,方便之後乘搭船公司安排的付費旅遊巴士從St. Pancras車站前往碼頭上船。



是次乘搭的遊輪公司名字叫Cunard,我們坐的船叫做『事頭婆號』,哈哈,其實正確名字是Queen Elizabeth啦。




以下是船的日程。

Dec 17 - Southampton
Dec 18 - At Sea
Dec 19 - At Sea
Dec 20 - At Sea
Dec 21 - Madeira
Dec 22 - Tenerife
Dec 23 - Gran Canaria
Dec 24 - Fuerteventura
Dec 25 - At Sea
Dec 26 - Lisbon
Dec 27 - At Sea
Dec 28 - At Sea
Dec 29 - Southampton

從日程中可簡單看出,這艘遊輪停泊在岸的日子不多,只有5個城市,其餘日子都是在水中央渡過,對於喜歡多姿多彩、行程篇排緊密的旅客未必會喜歡,但對於天生懶底的海豚兒和Mr. Dolphin,這航程又可以喎,當然,這亦意味著海豚兒和Mr. Dolphin爸爸媽媽將會在船上日對夜對、朝夕相對13日之多啦。

哈哈,欲知後事如何,請看下回分解啦!:P

18 則留言:

  1. 嘩!俾妳講到好緊張刺激咁~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講笑,奶奶答應同我地去cruise嗰晚,因為好多野要安排同兼顧,我成晚緊張到差不多無瞓過覺呀。^^"

      刪除
  2. 要係船渡過12日,我又覺得好長喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係13日(12晚)呀,再長多1日架!XD

      我唔介意船期長,只係今次四個人去玩,情況同平時唔太同。

      刪除
  3. 千祈唔好係相見好嘅下句呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會呢,因為我嘅修行未有耐可以升華到同住。。。同住唔係難,係淆(底)呀!

      刪除
  4. 安排行程大小事務不容易,相信你這好新抱也賺了不少分wakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太誇獎啦,新抱就係新抱,我一向好知自己嘅地位嘅,我想做好自己嗰part只係唔想主子太辛苦。

      刪除
  5. 好期待這14天的程途逸事呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢次“游”記應該比平時簡單,因為喺船上生活太簡單,過嘅都係食瞓拉嘅人生,哈哈!

      刪除
  6. 快的寫啦!好心急呀!因為咁啱2月我地都同肥鬼媽去cruise 呀。未試過架,因為我暈船浪人嚟架。我仲諗住大家係隻船上面咁多活動,可以各有各玩,食飯先見(哈哈哈)...

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳2月會去邊度cruise呀?暈唔暈浪真係要睇下地點同月份,好彩嘅可以全程都好calm唔好彩嘅我聽人講過7日船程中有3日都好rough,最好帶備足夠預防暈浪支援物品啦,因為每人情況不同,好似我咁,話梅、陳皮、薑糖比食暈浪丸有效,老爺就鍾意搽油,Mr. Dolphin暈浪就鍾意嗒罐汽水,真係各適其適。至於見面多少真係好視乎你地想見幾多同埋本身有幾active去參予活動。

      刪除
  7. 嘩,間房同個浴室都好大呀!不過14日真係幾多.....

    不過成日唔上岸,就會少好多機會join day trip/tour, 日日喺可能好快就行哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Opps,呢間房係酒店房,唔係妳呢個comment,我都唔醒起呢篇漏咗無post下船房張相添,淨係得船身相,唔緊要啦,下篇會有。

      其實好mixed feelings架,喺船上嘅日子,各人都因為唔洗趕行程而輕鬆啲,但同時又好似要一齊hea多啲咁。對我黎講,好彩嘅係呢條船嘅食物啱口味,我得閒就去食下野,都幾開心。

      刪除
  8. 回覆
    1. 依家過咗就真係輕鬆哂,過程中...其實都ok嘅,Mr. Dolphin今次真係好盡力幫忙,所以我都無乜瀬野。

      刪除
  9. 完全同意去完旅行心靈和荷包也要抖抖...肥人明白, 真的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係同長輩去旅行,安排上要顧及嘅比較多亦唔可以太隨心而行,所以身心都真係要回下氣。

      刪除