2019年9月9日星期一

送別午餐

剛過去這星期,海豚兒參加了兩次餞別午餐。

星期三是和同事L的單獨約會。因考慮到同事心情,這次午餐,海豚兒沒有照相啦。同事L這幾年工作也不太如意,其實他人品很好,只是身處的部門太多利害人物加上惡人當道,他的處境就變得更不好過。現在選擇離開創業,希望他會有更好的發展呢!



某日海豚兒如常去買matcha latte,店員很好的送上紅豆小點心,估唔到外皮很香脆之餘,紅豆蓉亦不會過甜,恰到好處!



來到星期五,是另一位同事的餞別午餐,今次午餐共有八人參予,海豚兒剛好坐正上司對面,海豚兒更不好意思拍照。同事M上個月轉職到另一部門工作,壓力會比這兒輕一點點,希望她喜歡她的新同事和上司啦!



這天晚上,Mr. Dolphin想食中餐又想吃得豐富一點,選了大蝦荷葉飯,而海豚兒就簡單地吃了鹵水鴨瀨粉,兩者也不錯吃。




至少比我倆在星期六午餐好,哈哈!Mr. Dolphin的馬拉炒貴刁味道很像乾炒牛河呀,好在海豚兒的海南雞飯就還好。



黃昏時,海豚兒又貪得意買了杯幸福堂珍珠奶茶,比鹿角巷好味好多喎,海豚兒飲完後,仲飽到連晚飯都慳返添,嘻嘻,又扺喎!



18 則留言:

  1. 有紅豆小點心送,咁好o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我好彩呀,遇到位好好人店員,估唔到仲幾好食!

      刪除
  2. 你地個邊興唔興派散水餅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前做唐人部門就有派散水餅,之後做鬼佬部門就未見過啦,如果有人走而情況又許可,多數都係羅漢請觀音,偶爾都會老細用公司budget請嘅。

      刪除
  3. 我最怕辦公室政治,我令願扮下蠢豬,埋頭苦幹。好過扮哂 leader,點紅點綠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,奈何大把人鍾意扮leader點紅點綠呢!同事L嘅阿頭係一言堂,無論做得到好成績定做得差,都要挑剔下,開口埋口就話要coach啲下屬,搞到成條team士氣異常低落,同事們仲揾番個舊阿頭呻苦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 一世人流流長,梗會遇到啲衰老細、同事,只希望大家合作時間越短越好。:)

      刪除
  5. 回覆
    1. 估唔到仲幾好味添,連蝦都蒸到剛熟!可能因為老板當日咁啱喺廚房,所以出品特別有保證!

      刪除
  6. 唔知係咪肥人唔愛奶....所以黑糖奶類飲品我都唔中意...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能妳鍾意果汁味飲品多啲?我比較重口味,鍾意奶味多啲,而且“心理上”覺得加奶後,茶會溝薄咗,下午飲都無咁驚夜晚會眼光光瞓唔著。

      刪除
  7. 一星期兩餐,點都會有D感慨同不捨呀....
    祝福海豚兒的ex同事們,未來有更好發展!

    大蝦荷葉飯個樣真係唔錯,我馬上又諗起亞洲胃老公 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!更誇張嘅係上星期五臨出去食第二餐前又收到另一個電郵交代有另一位同事跳槽離開公司,一星期內兩位同事同時離開,今個禮拜呢個部門忙到呢,而佢地老細仲咁啱放緊大假,難為佢嘅backup呀。^^”

      我估甜魔爸爸都會啱食,個荷葉飯上枱時仲幾香添。

      刪除
  8. "幸福堂珍珠奶茶,比鹿角巷好味好多" Strongly agree!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲搞到我心思思想再整多杯飲下添。^^”

      刪除
  9. 最怕食政治飯,我可以推嘅全部都推,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架,只係farewell飯,如果熟嘅,都盡量出席,最多早走。

      刪除