2019年9月3日星期二

回到日常

能夠“回到日常”生活也非必然。感恩在民主國度之下生活,海豚兒有這份福氣,願老家亦能擁有這不應該失去的福份。

甜魔媽媽和爸爸離開後首個週末的同時,海豚兒和Mr. Dolphin亦已經放慢腳步,不用再趕著處理搬屋事宜。

是日貪得意買杯早前大熱的珍珠奶茶,海豚兒早已忘了這杯東東的名字,只記得這是#1人氣之選,不過對海豚兒來說,這杯飲品味道就是太甜了一點。




之後一個週末,海豚兒和Mr. Dolphin就邀請了小學同學一家到訪。客氣的小學同學還特意買了一些甜點給海豚家作手信呢!當大人忙著吹水之際,小朋友正好可以坐定定食下甜品,很好的點子,哈哈!



然後我們一行七人就去了食自助餐晚飯。這店子有一個長期優惠,同行中只要有一位客人在當月生日,全枱結帳時會有九折優惠,但我們七個人當中,竟然沒有一位是八月壽星,哈哈!一整餐飯,大家也忙著吃吃笑笑,海豚兒亦只隨便拍了一張甜品照而已。



事有湊巧,兩星期後在某商場巧遇小學同學一家,小學同學說,三個孩子中的大哥和二姐兩星期以來一直問,甚麽時候才能再訪海豚家,哈哈!海豚家既沒有玩具、更沒有卡通片看、或遊戲機玩,想必孩子們是掛念著甜品和自助餐美食吧!

來到勞動節長週末,海豚兒和Mr. Dolphin在星期五晚有約,之前提過搬屋幫了我們很大忙的經紀請我們吃了一頓入伙晚餐,不過這始終算是一場商務晚飯,所以海豚兒也就沒拍照咯!

星期六,我倆逛了一個下午outlets。。。還好,大家也有一點點收獲,然後就去了台式店子吃簡單晚餐。



到星期日,Mr. Dolphin就陪海豚兒去嘆個超級美味brunch,由煙三文魚egg benedicts到意大利雲吞到意粉再到蘋果批也十級好吃,雖然餐廳不設訂位,我倆也大概等了三十分鐘才有位,但也絕對值得的。





吃完這個早午餐,我倆更飽到連晚飯也跳過了。:D

20 則留言:

  1. God bless HK !!!
    嘩,個brunch 真係好多碟野喎,哈哈哈。一餐covers早午晚好抵呀 (unintentional) XD。

    回覆刪除
    回覆
    1. Amen

      哈哈,係呀,最終一餐搞掂哂,仲爽!個brunch仲好好味道添,可惜唔方便去,如果唔係,我會成日去呀!

      刪除
  2. 原來多倫多連鹿角巷都有,都好update呢~
    個brunch好正呀,等30分鐘都好值。
    放心香港人無咁易放棄,一家會繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲有其他品牌,我得閒都會想去試埋。

      呢個brunch其實係原先想同你地去架,不過貪心Canoe有景睇,點知...

      對對對,不放棄、不割蓆、香港人加油!

      刪除
  3. 對小朋友來講, 你地係有好野食嘅代名詞

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,妳講得啱,加上咁多年黎見親面都係同佢地約食飯,哈哈,原來除咗食,我地同啲小朋友咩都無做過呀。

      刪除
  4. 我都唔鍾意鹿角巷....我黑糖奶茶只飲老虎堂,貪佢最多黑糖,奶味唔太重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比妳更“柯嗰”,太甜、太奶、太茶都麻麻地,哈哈,所以我都係啱飲傳統珍珠奶茶多啲。

      刪除
  5. 加拿大生活係好太平,食店仲有排隊。不似英國,經濟,政治都不隱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時睇錯咗,以為“太平”加“排隊”係指呢度人有質素、有秩序,哈哈!係呀,呢度食肆生意都唔差,但工作上,就見到有啲工種都採取自然流失方式處理。

      刪除
    2. i mean peaceful and orderly. it's positive thought!

      刪除
    3. 謝謝!我覆妳時明咗啦,不過我成日都係咁,好多時啲野要睇幾次至明。^^"

      刪除
  6. 個自助餐甜品係豆腐花同蕃薯﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實仲有好多甜品選擇,仲好啱細路食嘅添,不過我又麻麻地,反而想食呢兩樣,但可惜個蕃薯焢到乾哂吖。

      刪除
  7. 原來加拿大興經紀請吃入伙晚餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔熟悉行情係咪會請食飯,哈哈,不過因為呢個經紀係有人介紹,所以可能又有啲唔同啦。

      刪除
  8. 看來海豚家好受小朋友歡迎XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,真奇怪!可能人夾人緣啦,本身我同小學同學同埋佢丈夫都係同一城市長大仲讀過同一間學校,可能因為咁,啲細路會覺得我地連講野語調都有啲似,所以有多啲親切感。

      刪除
  9. 八月壽星, 我呀我呀我呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy belated birthday!! 朋友中我又真係較少係夏天生日嘅,反而blog友我又發現原來好幾位都係。

      刪除