2020年1月16日星期四

家姐一家。19’多倫多 (下)

轉眼就到年末最後一天,這天海豚兒和Mr. Dolphin在家中無事忙到下午約三時才出門口,白白浪費了半天假期呢(哭)。

是日B先生夫婦、家姐姐夫兩家人帶四小孩去了滑雪。



我們一行十人就相約一起食晚飯。







晚飯後,海豚兒和Mr. Dolphin就陪家姐姐夫去食糖水。據家姐講,薑汁撞奶很夠薑,不過其他甜品就麻麻地。



之後,海豚兒和Mr. Dolphin一同回到B先生家中吹下水,坐一回就走啦,沒有留下倒數,我倆歸心似箭,哈哈,實情是,我倆不想太晚才回家。^^”

元旦日,再和B先生夫婦、家姐姐夫及姨甥仔一同飲茶,再逛逛商場,就道別啦!



特別一提,謝謝家姐的手信,無花果乾超靚貨,還有古古力塊也很好吃,其實還有別的手信,都不能盡錄了!



到星期五晚上,海豚兒和Mr. Dolphin下班後,就二人前,自私食,哈哈。



而其實家姐一家還會在多倫多留到星期六,之不過我倆星期四、五也要上班,所以就沒有再會了,反正,兩星期後,我們又見啦!

沒錯,出文時,海豚兒已人在舊金山呢!

14 則留言:

  1. 無花果乾係咪自家製? 真係好喇!今次去過新年呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無花果係樓下婆婆(我地對家姐租客嘅稱呼)識人幫我地買嘅超靚貨,食嘅時候我仲聞到花香味添架!

      我去咗好短時間咋,已經返咗黎,今日開工。

      刪除
  2. 家姐探完您哋,您哋又去探佢,今次去三藩市,會有興趣去Alcatraz Island嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁啱得咁橋,我張機票都係佢仲喺多倫多玩梗時至訂架。妳仲記得:),可惜時間太短,我都係無去,我家姐仲好surprised我連至愛嘅fisherman's whaft都無再去添呀!

      刪除
  3. 原來已經係花旗國啦, 玩得開心D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳,一轉眼,我又已經返咗黎,終於正式“返工”啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,係呀,好搞笑地,SF夏天鬼凍但相對地,冬天又唔算太凍。

      刪除
    2. SF印象中好似夏天冬天都係十幾至廿一二度左右...好像不冷也不太熱!
      咁都幾好唔駛買咁多換季衫呢^^

      刪除
    3. 喺SF生活,冬天最緊要有防水褸同水鞋,夏天嘅分別就係防水褸換成冷外套,總之夏天都係成日陰陰涼咁啦,哈哈。。。我都知可能係我太怕凍^^”

      刪除
  5. 滑雪後的晚餐好有團年飯feel呀~
    原來去左舊金山玩,好好enjoy,影多D靚相呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚餐由B太太發版,佢㨂嘅菜式好啱一家大細食架!:)

      去咗3日,同姨甥仔女影相最大感觸係兩個都高過我lu。

      刪除
  6. 回覆
    1. 真係咁啱得咁橋,我訂機票時佢仲喺多倫多玩緊,其實都預咗今年初要去一轉,但無諗到快成咁,哈哈!

      刪除