2020年1月30日星期四

過年前後

出發去三藩市前,某日和印度人同事飲茶食點心,正所謂同枱食飯各自修行,就是這樣啦,他吃他的蝦和羊,海豚兒嘆海豚兒的雪山叉燒包(豬),雖然味道一般,但也叫做滿足了飲茶癮!



從三藩市回來後,某日海豚兒在市中心上班,順便吃了份不錯吃壽司午餐。



來到年三十晚,是日(咁啱)高層請食午飯,海豚兒就沒有拍照。而晚飯就按Mr. Dolphin意思食唐餐,包括Mr. Dolphin的時菜牛肉炒麵,海豚兒的牛脷酥炸兩和應節食物發財好市。



車媽媽:海豚兒終於食到此物啦(激動mode)!可惜,味道不似預期,始終現在的髮菜跟小時候吃到的很不一樣,而蠔豉也沒有記憶中般好吃,但都叫做食過嘛,嘻嘻!



年初一早餐... ...其實都成下午一點^^”,我倆就簡簡單單食茶記充飢。



晚飯就和小學同學一家食唐餐一起慶祝新年,共吃了五餸加一個炒飯,最後還有沒上鏡但不錯吃的紅豆沙作甜品,這餐飯味道不錯而且算大件夾抵食,賣單找數連稅(13%)加小費(10%)才$120加紙,可能比香港更便宜呢!




食飯期間,小學同學和海豚兒更講起從前我們吃飯主打海鮮,現在就小朋友口味、加上我們四亦不再年輕,反而點了兩碟菜,哈哈!不久將來,小朋友都大了不跟我們來吃飯的話,說不定海豚兒還可以邀請小學同學夫婦來海豚家作客,等海豚兒親手「煮」番個沙律給他們享受,哈哈!

最後,這晚還有小學同學送的果仁,和親手整的超好味椰汁年糕及日式芝士蛋糕,全都好好吃,好幸福呀!



最最後,海豚兒又乘機買了糖水回家慢慢嘆,實行家肥屋潤過「月巴」年呀!



最最最後,還有從三藩市回來後收到甜魔媽媽寄來的窩心禮物,感動、感激、感謝!

16 則留言:

  1. 以前細個出去叫餸食飯,一定會粟米班腩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意有汁嘅餸可以撈飯、意粉黎食,最愛茄汁味,細個通常食焗茄汁豬扒、會茄汁雞脾、同肉醬意粉。

      刪除
  2. 炸兩炸兩炸兩, 好食嘅嘢要叫三次,哈哈哈。
    餐飯真係好抵,在這裡可能要雙倍價錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係用牛脷酥,又鹹又甜,啱哂我!

      我都覺得呢餐飯好抵,仲要份量又多,叫5個餸已夠7個人食。

      刪除
  3. 以前同同學仔/朋友食飯, 真係好少揀食中餐架
    餐飲算好抵, 係香港食應該唔得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 同同學仔、朋友叫餸食飯唔夠形吖嘛,梗係食日式或者西餐啦,哈哈!

      我都係咁諗,雖然呢間唔係咩高級食肆,但至少乾淨企理。

      刪除
  4. 嘩,食飯都13%稅,好堅呀!不過貼氏得10%,比美國低好多,所以加埋兩邊差不多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢邊小費都唔平架,晚飯至少15、20%都走唔甩,不過食中餐就有個不成文做法,多數只俾10%,因一直有傳聞好多中餐館嘅小費係老板keep,唔到員工手。

      刪除
  5. 睇相見到你雖然有好多食物。我知你樣樣食少少,好細食。點會肥呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳氹我呀!今個冬天成日匿喺屋企無乜郁動,所以都肥咗唔少呀,要實施磅數管理啦,哈哈!:)

      刪除
  6. 回覆
    1. 仲要係我鍾意嘅牛脷酥炸兩,食得超開心呀!:)

      刪除
  7. 恭喜海豚兒終於吃到發財好市Yeah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然麻麻地,但都叫做一嚐心願,又,原來我想食嘅係蜜汁生蠔嗰種味,好在之後一晚食到,哈哈!

      刪除
    2. 哈哈原來想吃的是蜜餞金蠔!

      刪除
    3. 咪係,原來搞一輪我都只係想食個有蜜(甜)味嘅汁,而唔係想食發財好事。^^”

      刪除