2020年2月19日星期三

近來

近來,其實沒有心情寫吃吃喝喝,看見老家情況,怎可能不擔心。換個角度,難得是在困難艱辛日子裡,還感受到人間有愛。題外話,在多倫多約農曆新年前一星期,已經不容易在商店裡找到口罩。

回到日常。。。

某個星期六下午,海豚兒和Mr. Dolphin去食雞翼和魚柳漢堡。



某日遇上一件合眼緣的卷蛋,買來一試,也不錯吃呀。



去超市入貨碰啱雪糕減價又買來試下,前者(Banana Peanut Butter Chip)很有驚喜,後者(Rocky Road)如果愛吃杏仁的話,應該會喜歡的。



來到情人節,海豚兒自私吃了一個甜蜜早餐。



晚飯就和Mr. Dolphin撐枱腳食韓燒。




剛好情人節後是長週末,我倆也就去唐人地方走走,吃了一頓好吃的港式午餐和逛了一會港式商場。以下純緒是海豚兒感覺。。。這兒的香港人對疫情也沒太大惶恐,大部分來自香港的唐人也沒有戴口罩,但多了人在進出商場或飯前用搓手液洗手,偶爾有些商店職員戴上口罩。如果去說普通話為主的商場或店鋪,好像會遇到較多人戴上口罩。



之後一天在本地人商場逛街更加是零口罩。逛完街,我倆順便在美食廣場開餐,包括得到主子大讚的即叫即製薄餅,和海豚兒忘了拍照的美味漢堡包加厚切燒菠蘿配即炸洋蔥圈。



就這樣,簡單渡過了幾天假期。

無聊小分享:

某日在公路上碰到鼻涕蟲一名。。。

見到嗎?



再靠近一點看。。。



這些鼻涕蟲形狀“冰條”,冬天時在多倫多街道上也滿常見的。:)

18 則留言:

  1. 唔使為香港近況唔開心,我永遠向好方面諗。希望好快無事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳鼓勵!我都希望香港可以早日無事,快快退疫,大家亦唔洗再東奔西跑撲口罩。

      刪除
  2. 我住呢邊個唐人街就唔算靜,但皇后區嗰邊就好靚,因為嗰邊多北方人,原本我哋都係嗰邊食團年飯,都取消咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係好似妳嗰邊咁,真係好視乎每區聚集咩人多。雖然取消團年飯有啲掃慶,但呢個時期都係小心啲好,飯聚可以等之後天氣回暖再補番數。話時話,剛過咗嘅週末天氣超好呀,又暖又好太陽!

      刪除
  3. 卷蛋好多忌廉,應該合妳口味,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,的確幾啱我口味,其實間餐廳係主打賣梳乎厘班戟,但我又唔多啱食呢款,見有啱食嘅卷蛋,就試下。

      刪除
  4. 在温哥華, 大部分來自香港的唐人也沒有戴口罩,但多了人在進出商場或飯前用搓手液洗手,但中式洒樓生意差了很多,有些割價亦有些結業. 到現在大温亦好難找一到口罩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係咁囉,成加拿大都一罩難求但又唔係好多人戴喎,大家都知咩事啦^^”。 我有朋友喺過去兩個多星期內靠不停走訪藥房加網購,共買得十盒,將大部分寄返香港俾有需要嘅人,我覺得佢地好勁,咁嘅時勢可以揾到十盒,佢地真係好有恆心呀。

      刪除
  5. 依家出街食飯逛街睇戲飲茶都唔太敢

    回覆刪除
    回覆
    1. 基爾小心保重呀,呢幾日情況又好似差咗少少,真係一日都唔可以鬆懈,尤其家裡有長者或幼童,最怕佢地受感染。

      刪除
  6. 我呢度都唔見佢地病時戴口罩, 但又教大家咳時, 應該用手臂遮住, 唔係用對手

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐美除咗醫護,真係完全唔興戴口罩。平時見人咳時肯用手臂遮住都已經好有品啦,我聽過有某家長教仔女唔好咁做,因為怕整污槽件褸(反白眼中~)。

      刪除
  7. 近幾日香港疫情,相對日本韓國,其實算唔錯,基本上追蹤鏈都搵得到,而且香港人超級緊張超級怕死,過度嘅防疫係一定會幫到疫情唔惡化的太快,其實香港、澳門同台灣都一樣,一係就政府同啲人都好緊張,一係就啲人自己好緊張,所以呢三地嘅疫程係控制到。都係SARS嘅後遺症,香港台灣SARS都suffered好多,依家自然緊張啲。日本韓國人同政府...意識唔一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果受感染嘅人肯合作,疫情亦會易啲受控(政府處理手法另計)。香港生活環境實在太逼,其實我較支持大家緊張啲,就算自己正直壯年又身體健康,家裡難免有老幼或長期病患,我自己都會怕因為自己嘅疏忽,影響身邊人受到感染。

      刪除
  8. 其實只要唔係某個國家既熱門旅遊點.....應該不用太擔心~
    我同事過年時都返左加拿大..她都說加拿大沒有人戴口罩呢...但同樣也買不到呢~

    最期待既畫面出現左啦..你睇到未呀~?
    尋晚我FB 被人勁洗版呢...而家要搶購香檳呢..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有唔少某國人喺度生活,而大家又無法肯定當中有冇人同患者接觸過,可能因為咁,平時佢地較喜歡幫襯嘅商店同食肆,生意都受到頗大牽連,當中又有間食肆店名同肺炎發源地相約,更加發生咗啲風波。

      我有睇到呀,仲有三萬,thanks嘛。;P

      刪除
  9. Banana Peanut Butter Chip雪好邪惡,期待沒口罩的日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好邪惡又好滿足,三種味道加埋雪糕仲好鬼夾添!

      係呀,真係好期待一呼一吸間,每一口自由又清新嘅空氣!車媽媽好好保重呀!:)

      刪除