2020年3月2日星期一

遲來的午餐

回帶去返舊年海豚兒和Mr. Dolphin在首爾玩樂之時。。。

同時間,海豚兒公司內有位同事M揾工跳槽成功,同事M按手續在離職前提早兩星期交辭職信,但行內規矩,因為同事M是跳槽到同類型公司,所以舊公司還是會實施即捕即解,換句話說,這兩星期糧照出,但同事M就要馬上離職。走得衝忙,海豚兒和其他同事也沒有機會跟同事M好好說再見。


就在早兩星期前,海豚兒和其他同事包括事M一行七人,終於有機會一起來個午飯聚,算是遲來的送別午餐。七個女人傾下講下,很快便消磨了一個快樂的下午。



放工後趕著和Mr. Dolphin會合,在沒有任何計劃下,我倆又幫襯了跟海豚兒午餐時吃的種類的西式餐廳,但由於海豚兒真的不太餓,只簡單點了一個卷物配甜品當晚餐。



週末時我倆試了一間未幫襯過的日本餐廳,味道算「還可以吧!」




某日在商場內看到小狗定小熊(?)乖乖坐在花盤中,應該是小孩不小心掉了,然後有心人把牠放在盤內。<3



另一天放工後,Mr. Dolphin估計到海豚兒應該會很餓,所以就給海豚兒買了韓式炸雞加餸,哈哈,這亦是海豚家斬料之首選啦!

22 則留言:

  1. 依家加餸唔再係叉燒架喇,炸雞仲正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實無論係燒味定炸雞,都係得我一個人有興趣食,哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係好熱鬧亦無冷場,但其實我有啲衰,唔係好想出去。^^”

      刪除
  3. 回覆
    1. 這個當然啦!阿Q啲諗,仲多咗兩個禮拜假期添。:)

      刪除
  4. 回覆
    1. 絕對比“Finger lickin' good”好味好多!話時話,就算平時嘅炸雞,我都會㨂Popeyes而非KFC。

      刪除
    2. 係呀,呢間(Church's)我都麻麻,high school時會食佢都只係貪佢有蜜糖packet可以用黎點雞食咋,哈哈!

      刪除
  5. 我覺得布公仔是小狗, 幾好呀! 放在花盤令植物增添一點生氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都覺得係小狗(笑)。而我覺得,將隻公仔放喺花盤上都算係呢度人嘅幽默表現呢。

      刪除
  6. 個炸雞個樣好得呀!香港啲韓式炸雞非常之唔得,令我好想去韓國啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間炸雞雖然不及橋村,但都真係算幾好食,喺多倫多亦有唔少分店。

      呢排真係無計,免得過都唔好外遊,我老爺奶奶都終於返咗溫哥華,總算鬆口氣,妳都要好好保重呀!

      刪除
  7. 係HK, notice 最少一個月, 賠錢另計
    以前有D公司寧願要人返來面壁, 無上網, 無電話, 而家呢招就行唔通啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係高層,我呢度都要提早更多通知,話時話,我都唔知有冇人真係試過要賠錢呢,因為只聞樓梯響但無法求正,嘻嘻!

      呢招依家的確唔通,但小聲說,主子公司都繼續要員工返工返到最尾一刻,不過佢公司呢方面係絕啲嘅。

      刪除
    2. 等我話你知
      我就試過啦, 早左兩個星期走, 可想而知當時幾想唔撈

      刪除
    3. 噢。。。完全明白,仲可以想象到能劈炮唔撈嗰種暢快,當下嘅主題曲應該係「好心分手放開我」~~~

      刪除
  8. 回覆
    1. 堅正,我基本上將斬料當主食,大滿足呀,哈哈!

      刪除
  9. 好掛住之前隨時出街同人飯聚的時光!
    依家在HK真係唔太敢隨便出街,唉,真係唔知疫情幾時好轉.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望疫情早日過去,大家可以輕鬆過日子,但在退疫之前,還是要好好注意健康,千萬不要鬆懈。

      香港都算不錯,至少大家防疫意識較高,相對我地呢度。。。近期有個感染個案,確診前幾日搭咗n種交通工具,聽到我儍了眼。^^”

      刪除