2020年3月6日星期五

今天下午。。。

多倫多今天下午,
一個多小時內,
發生連續三單藥房打劫,
目標是藥物及現金,
疑犯是四名年青人。

另加一單商場名貴錶舖打劫,
疑犯是四至五名年青人。

雖然幾單案件也有傷者,
還幸傷勢未算嚴重,
而四個地點之中,
其中之一個地方,
海豚兒偶爾也會出現,
還好今天沒有“需要”外出。

海豚兒一向甚少在這兒報告新聞,
但看到近月以來,
多單年青人到不同商店持槍搶劫,
今天晚上,
也忍不住要在這兒做個厚多士記錄。


14 則留言:

  1. 呢度新聞, 有人係醫院偷口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為肺炎,令到人心惶惶,週圍都鬧口罩荒,唉!之前聽過香港有類似新聞,但無諗過會蔓延到法國。

      刪除
  2. 咁暫時唔好去逛商場了

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來我都真係少咗逛商場,個人越來越懶,假日都只想喺屋企hea下就算。

      刪除
  3. 都冇香港打劫廁紙咁荒謬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰單新聞真係嚇C人,連廁紙都唔放過。話時話,我呢邊早前都有人去搶購廁紙。^^”

      刪除
  4. 仲以為係打劫口罩同潔手用品o忝

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,要打劫口罩都有啲難度,因為藥房一般都無得賣啦,陰公!

      刪除
  5. 我以為三單連續打劫藥房都是打劫口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚會誤導各位,所以都寫清楚啲係為咗錢,哈哈。實情係,想喺藥房揾個口罩睇下都難呀!

      刪除
  6. 同上,都係以為劫口罩....
    好在今週好好彩撲到三盒,離打劫的階段又遠了一截!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都係一罩難求,就連藥房都無貨呢。。。

      希望呢個撲口罩行動可以早日終結,唔洗再無了期咁撲落去,咦,妳有三盒豈不是富戶了。:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝!小聲說,其實我都真係要小心啲,因為有時都覺得自己一做低頭族就好唔alert。

      刪除