2020年8月25日星期二

抗疫日常11~公私兩閒聊。月餅

自從在家上班後,同事Mr. Dolphin地盤就設於書枱範圍,用家中的私人電腦接駁到公司裡的電腦工作,同事海豚兒地盤就在餐枱配私家櫈(下圖),直接用公司手提電腦上班,朝行晚拆,都算方便。



某日返工中途,聽到窗外有點聲音

抬頭就看見窗外有人正在抹玻璃,這項清潔工作,大廈通常每年進行一次,平常未必會遇上,今個夏天在家工作,就看著他們,上上落落、來來回回抹玻璃,而且都抹得幾乾淨架。



在家工作另一好處是,送貨上門也變得方便,遇上重物的話,倉務部同事Mr. Dolphin在就可以肩負擔擔抬抬的工作,接待員同事海豚兒就只需要輕輕推著大門,方便同事出入。早前在網上買了一個矮櫃放東西,圖為維修部同事Mr. Dolphin拼命裝嵌,庶務部同事海豚兒坐在旁,邊上網邊打氣,哈哈。



採購部同事海豚兒,上星期去中超買餸時,發現原來中秋節月餅已經上架,就特意拍下來和大家分享,看看在多倫多的月餅選擇:港式、廣式、傳統、新派、奶黃、冰皮、甚至超市自家品牌都有,雖然款式未及老家多樣化,但也很不錯啦。始終居住在多倫多的唐人不少,較大路的亞洲食品,一般也不缺

大家今年又會否買月餅應節呢?:)





24 則留言:

  1. 已經幾年無食過月餅, 亦無自己整過 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都無特別恨食月餅,尤其係傳統月餅,但見到超市有咁多款式選擇,就自然會好開心,甚至會期待每年出月餅嘅日子,可以八下有啲咩賣。

      刪除
  2. Dolphin伉儷,隨時化身做唔同部門既職員,好搞笑,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,多謝妳欣賞,其實由封城起,我就擔當咗全職採購部工作,無計呀,唔多識煮,唔睇住㨂住黎買,更加唔知煮乜。^^”

      刪除
  3. 如果去中超見到都會買月餅,但不會刻意去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西超我已“進化”到兩三星期至需要去一次,但中超我反而仲係每星期都非去不可,好在我去開嗰間都算乾淨企理,暫時都去得幾安心。

      刪除
  4. 嘩!原來有咁多款式,連半島茶味月餅都有!
    但月餅真係好肥又唔太健康,象徵式食1-2個好喇~
    有Quota都情願留俾新鮮出爐的蓮蓉包(個人口味) ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 半島茶味仲好快賣清添呀,好在茶味唔多啱我咋!今年我有象徵式買下,主要係想支持下心目中值得支持嘅牌子!哈哈,妳同主子一樣,鍾意食蓮蓉包,如果有黃蓮蓉,主子就更happy呀!

      刪除
  5. 哈哈哈,一路讀一路諗妳同咁多個同事ssss一定好忙,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日好似小朋友玩角式扮演,有時我洗開杯,去主子枱頭攞埋佢隻咖啡杯去洗,仲會叫問聲"sir,隻杯洗唔洗得"。:D

      刪除
  6. 嘩,咁多款式月餅,是買那種呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳!:)

      我買咗冰皮同奶黃月餅,但其實無特別想食,只係想支持下咋,嘻嘻。

      刪除
  7. 嘩,真係好多種類,香港一定唔會同一場地放咁多品牌同種類。

    我只喜歡食傳統月餅入面嘅蛋黃,年輕時試過買一盒奇馨四黃蓮蓉月自己食,因為只有奇馨有四黃賣!不過我都應該有成廿年無食過月餅喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港去專門店買月餅都好方便嘛,唔似呢度咁,下下要揸車出去,而且我影呢間中超喺加拿大黎講算係大型啲,所以選擇都多啲。

      原來妳鍾意食黃嘅,咦,一整盒自己食,咪即係食咗16個蛋黃,堅呀!

      刪除
  8. 海豚兒跟Mr.Dolphin二人分飾多角也十分稱職叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞:),兩個人太無聊,成日都揾啲野黎廢噏自娛一番,其實咪又係做啲正常夫婦分工合作嘅日常事,哈哈!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,真係有好多月餅,單係中超嘅自家品牌都佔咗兩張枱啦,不過,當然係香港品牌暢銷好多呢!

      刪除
  10. 嘩 超多月餅!
    我已很多年沒吃了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身唔算特別鍾意食月餅,但有時都會買少少應下節,呢兩年又會無無聊,買啲想支持嘅牌子返黎。。。開心下。

      刪除
  11. 呢間公司都幾好呀, 夠晒靈活, 等同事們發揮所長呢, 哈哈!!!!!

    肥人每年都係買2盒月餅, 一盒係娘家一盒係夫家..完~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間公司嘅辦公時間仲好彈性添,休息日子比上班多,不過嘛,美中不足係員工都係義工,無糧出囉,嘻嘻!

      咁都好簡單,我就娘家夫家都唔洗買,因為兩邊都唔食(得)。

      刪除
  12. 蓮蓉月餅我一次只係會食到四分之一個,所以都係鍾意冰皮月餅同雪糕月餅多啲!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,傳統蓮蓉月餅一次只可以食好少,不過某人話佢後生時,早餐係原個月餅免切就咁食,好瘋狂呀!

      雪糕月餅我仲未試過呢。^^”

      刪除