2020年9月16日星期三

抗疫日常13~不一樣的假期 (下)

繼續重温放假沒有行程,只有走訪中西日韓超市及商店食肆之日常。。。

星期二在家吃過簡單早餐,海豚兒和Mr. Dolphin就走訪了兩大西超,難得有Mr. Dolphin同行,海豚兒主攻重型物品,貪有人負責擔擔抬抬嘛。然後順便將用不著的兩盒口罩,拿去同事家門口放低,和同事已事先預約好,我倆離開後,同事會出來接收,難得這些口罩不用浪費,能找到一戶好人家收留。

來到星期三,我倆在走訪日超、中超前,Mr. Dolphin先車海豚兒去買久違了的Le Gourmand好味甜品滿足心癮。。。



包括至少有十年無食過,但依舊出色的蕉朱麵包布丁(chocolate banana bread pudding),從前有段日子上班很忙,朝七晚七,這個甜品是當時一個很大的心靈慰藉啦!



外加甜甜的白古力夏威夷果人曲奇和永不讓海豚兒失望的濃濃古力梳乎厘蛋糕(chocolate souffle cake)。自封城後,真係好耐都無嘆過呢類型甜品啦,嗰幾日真係大滿足呀!



連續外出三天,星期四我倆就乖乖留在家休息下,順便做下家務咯!

星期五早上,主子載海豚兒去唐人商場剪髮,商場內四圍都靜英英,一來時間尚早啦,二來好些舖位也空空如也呀。




然後主子又襯等候海豚兒剪髮的空檔,代海豚兒去提取已預訂的蛋糕麵包,沒想到一早去到店外已經有人龍,要等半小時才買到呢。買了一大堆麵包放入冰箱 (其實還有好幾款沒入鏡),未來幾個週末的早餐也有著落,嘻嘻!





主子接返海豚兒後,就順道去拜山。臨返屋企前,當然要買埋外賣返去食啦,仲煮咩!然後剩下的長週末,就在家中懶洋洋地渡過咯。



不一樣的假期,沒有外遊,沒有四處去,但能夠和另一半平安健康渡過,已經心滿意足!




後記:最近幾個星期,海豚兒居住的安大略省(Ontario),由每天一百多宗確診、跳到每天二百多宗確診、再跳到今個星期,星期一及星期三已各有三百多宗確診,省長表示“不排除重新封城的可能性”。。。其實封城與否還是其次,更重要還是大家要保持衛生及懂得自律吧!

22 則留言:

  1. 我呢度都又再爆, 不過好多人都已經不以為然
    白古力夏威夷果人曲奇, 以前坐天星, 經過 Mrs. Fields, 都間中會買

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計呀,尤其開學後,個案一定會標升,唉!

      我都係喎,以前都簡中會食同一隻口味嘅曲奇,同埋我都記得呢間Mrs Fields,嗰時(廿幾年前)覺得經過買塊曲奇係好型嘅事黎架,哈哈!

      刪除
  2. 咁多甜品做早餐
    疫情好少少,啲人就鬆懈,真係難搞,呢個疫情真係不知要搞都何日

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好滿足,又補返之前幾個月最掛住嘅早餐模式。

      唉,有疫苗之前,疫情都應該會繼續上上落落,感覺好似每人都有自己方式去面對疫下人生,各式其式,只希望大家好好保重,生命好寶貴呢!

      刪除
  3. 你有用不著的口罩? 我最近開始再入口罩喇。英國已經有第二波,有幾個城市又lockdown,一日有4千個確診呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有用唔著口罩因為之前上網入貨時,間公司寄錯貨但又唔打算收返,而我地又唔啱用,咁所以就有多,如果掉咗又太浪費,好在有人啱用咋!

      妳同倫敦家人要好好保重呢!

      刪除
  4. chocolate banana bread pudding......我一見到呢幾個字嘅組合,心裡上已經甜到打冷震啊!

    嘗試與COVID-19與存吧,我估永遠都無辦法消除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔愛甜嘅妳係會覺得幾難頂,但呢個甜品對我黎講,就“又香又甜又好吃”呀,哈哈!

      生活上雖然有許多不便但大致都已經習慣咗,對我黎講最唔慣係處理人家嘅期望...例如早前老細話不如一齊出黎聚下、家人又想我地襯放假不如飛下返去等等,喺我心目中,未有疫苗前,我其實都唔打算有咩打算嘛XD,當聽到呢啲要求,覺得好大衝擊呀!

      刪除
  5. Oh dear, hope Covid will go away soon . Keep safe

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,希望早日有疫苗,而疫苗未出現前,大家就努力保持身心健康,好好保重!

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝車媽媽!妳同車爸爸都係,好好保重!繼續整多啲繽紛靚brunch引下我啦!:)

      刪除
  7. 原來你地都咁多單? 我已經無follow 啦, 自己自律真係好重要。
    我都好想好想剪頭髮。 pandemic 後就無理佢啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地上星期尾開始加強返啲限聚人數管制(25人室外、10人室內),可惜唔係個個聽,仲搞啲幾廿人到百人嘅派對(暈)!

      女生如果留長頭髮其實唔剪都無男生咁難捱,不過就算去剪髮,我地都盡量小心,㨂啲無咁忙嘅時段先去。

      刪除
  8. hard for covid-19 to disappear, we have to live with it.

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome welcome!!

      Yes and even when vaccine becomes available, we're not sure if we'll ever get back to where we used to be! For the time being, be safe and take good care!

      刪除
  9. 回覆
    1. 謝謝你!還好我地都係work from home,平常亦唔多外出,繼續留家抗疫,你地都係呀,大家都要好好保重!

      刪除
  10. 哈哈! 我放假的外出行程,也是走訪中西日韓超市, 已經無得去旅行, 只好寄情於食!
    久不久, 甜品也是我一個很大的心靈慰藉啦!
    我都剪了頭髮, 擔心萬一疫情嚴重, 無得剪.
    大家都要努力保持身心健康! TAKR CARE EVERYONE!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在北美嘅超市一般都大大間,好好行,選擇又多,而且閒日去,又無咁多人,可以逛得舒服啲。

      真係呀,而且有時唔舒服、無胃口、又或者心情差時,食一啖甜品真係會令個人醒神振作返啲,好似通常人病時會想食啖粥,我就會想食啖提子麥包咁。

      好在一般女生嘅頭髮剪一次都可以keep到幾個月,東岸嘅魁省已經再度封城,安省黎緊都可能會,希望仲夠時間俾主子剪多次髮啦!

      大家咁話,好好保重身體心靈健康,希望這個冬天不太冷吖!

      刪除
  11. 第三波係香港暫時停一停, 肥人返工途中已經見到4個人無戴口罩..真心想講粗口呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全明白,見到呢啲人真係會真心忟,我之前去鬼佬地方整野,見到大部分職員嘅口罩真係名乎其實係“口”罩,只罩住個口,凸咗個鼻出黎(暈)!

      刪除