2021年2月4日星期四

抗疫日常28~外賣仔

 一月某星期五,Mr. Dolphin因為要清假,所以自製了一個長週末。

不過,這天主子一點也沒有閒著,走訪中、西超之餘,還肩負起「外賣仔」的重任。

全靠主子,是日晚餐不用煮,我倆吃了好吃的日式炸雞排便當,外加日式炸雞翼配韓式醬汁和西式甜品,作為海豚兒往後幾日的自私食精選。



還有,台式黑糖薑母燒仙草和煉奶奶酥吐司,作為星期五飯後甜品。燒仙草內其中一款芋丸變酸了,海豚兒直覺要向店方反影,打了一通電話給店家,因為不想有食客因此而不適。不過呢,海豚兒沒有想到,店主會把這燒仙草的價錢,退回到主子付費的信用卡裏,其實,海豚兒很過意不去啦,這年頭,做生意已經不容易嘛。。。


本以為這個週末,海豚兒終於可以一嘗不用外出的滋味,難得這星期五主子放假,兼自動波把一週所需都安頓好,不過,星期六晚,海豚兒突然收到好朋友求助,於是我倆也就一起外出了一趟,結果,海豚兒還未有機會一嘗多於一星期不外出呢。其實當晩是我倆大半年來,第一次在夜晚外出,加上全省亦已經實施留家令,所以在外時,我倆也有點緊張,還好,除了要沖多個靚涼(因為外出前已洗白白),一切也順利。

再過一星期,海豚兒襯外出採購,順便買了吃到一半才記得拍照的沙嗲牛通和完整西多士做午餐,還買了港式焗咖哩牛肉配炒飯底、焗茄汁雞扒意外賣回來,留待晩餐時間翻焗,一於繼續週五不煮食這優良傳統!


14 則留言:

  1. 一提星期五, 我好自然想起 T.G.I. Friday 哈哈
    Mr. Dolphin 都好乖噃, 做左咁多野, 最重要仲要有甜點

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在依家星期六唔洗返工(我以前有幾年要),唔係就算見到TGI Friday都唔識笑!^^”

      雖然有提供清單比佢,但都真係好appreciate佢襯放假去入貨,甜品仲揀得好啱心水!

      刪除
  2. Mr. Dolphin都預咗做外賣仔,我平時煮足六日,得星期日仔仔爸休息等佢服侍番我,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮足六日真係好辛苦,尤其要諗定一個星期買乜煮乜,好在仔仔爸都識做,星期日會服侍返妳,等妳可以抖返日。記得去年第一次封城時,頭兩個月我地都無買過外賣,真係煮餐C呀!

      刪除
  3. 你哋的外賣真係豐富。 台式甜品好正,可惜美中不足,酸左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次買外賣都覺得自己「餓」咗好耐街外野食,所以會好貪心買多幾款,係啦,台式甜品仲係我心思思咗一排想食嘅添,睇下下次有機會再去買過啦!

      刪除
  4. 好豐富呀,現在香港都無晚市做,所以買外賣都好普遍!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港外賣選擇一定比呢度更好更多呢,不過,好快開返晚市堂食,又可以坐低慢慢嘆啦,真好!

      刪除
  5. 常常在家肥人會顛的, 太悶啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都係,每日都要出下去,但呢大半年,又好似已經慣咗喺屋企hea,少啲出去,身體仲好似好咗啲咁,嘻嘻!

      刪除
  6. ㊗️ 新 春 快 樂 ❗️ 牛 年 進 步 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎和多謝你!新年快樂 心想事成 萬事如意!

      刪除
  7. 回覆
    1. 對,應有盡有,無甩漏,仲要甜品選擇非常啱心水!😋

      刪除