2021年2月16日星期二

抗疫日常29~長週末三重慶

新年快樂! 祝各位 心想事成 身體健康!

二月初某日買餸,又順便奬勵下自己,買幾件蛋糕,週末慢慢嘆!

然後就來到這個二月,最期待的日子:返四日工、放四日假、又再返四日工。

是咁的,反正Mr. Dolphin要清假,海豚兒和Mr. Dolphin就襯大年初一(星期五)一起放假,然後,接下來的星期一,又剛好是安省家庭日長週末假期(Family Day long weekend),於是就造就了這個四天連假的三重享受,慶祝農曆新年、情人節、家庭日長週末假期。

星期五早上,先走訪兩間西超。下午就按計劃,去買飲茶點心外賣,在車上醫肚。買了共九款點心,吃剩一半就是星期六的午餐了。題外話,疫情前,我倆也甚少在車廂裏進食,這也可算是一個新常態,為的只是想吃到新鮮出爐點心。^^"

然後就靜靜雞去小學同學家派利是給小孩,本以為可以神不知鬼不覺,把利是留在隱敝地方,再以電話告知,原來一踏進人家花園外圍,就被發現了,哈哈!果真是「若要人不知,唔好太低b」!

接下來就去買是日晚餐(龍蝦伊麵)、中式糖水、和忘了影相的星期六晚餐。襯大年初一,食返碗有湯丸的合桃糊!至於其餘的糖水,也不是一次過清掉,是好幾個晚上的飯後甜品啦。

一如以往,星期五出完街街,星期六當然要留在家好好休息,順便做一下家務。

等到星期日,才再外出,補給一些甜品,和韓式炸雞,意思意思地慶祝一下情人節。星期一又再變回懶洋洋的煲劇夫婦,最近煲緊超舊的烈火雄心。

就這樣,繼續安安靜靜、簡簡單單的渡過了四天假期。大家今年的農曆新年,又怎樣過年呢?

22 則留言:

  1. 妳會買定甜品慢慢嘆,我就發現有間麵包舖有中式糖水賣,我就買齊三款返屋企慢慢嘆

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果屋企附近有好味嘅中式糖水,我都會買返來,慢慢嘆呢,冬天凍冰冰,可以飲碗熱辣辣糖水,真係好正呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 多多保重,祝你身心健康,事事順利!

      刪除
  3. 恭喜發財, 新年快樂, 青春常駐, 身體健康!
    肥人都好想食炸雞呀, 不過香港既鋪無一間好吃呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝肥人,祝妳幸福快樂,身體健康!

      我以為香港有咁多韓式料理,要揾好食嘅韓式炸雞應該唔難,原來都唔係呢。

      刪除
  4. 呢一篇我對炸雞最有興趣,不過都唔知幾時至再有得食喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜樓上blog友都話香港嘅炸雞唔好食,想食正宗嘅,睇黎都要繼續等等等,好在香港仲有好多地道美食,未有得食韓牛、炸雞前,就食多幾餐港式料理頂頂癮先啦,順便代我飲多幾杯港式奶茶!:)

      刪除
  5. 已經無食點心好耐啦~~ 有時都會掛住燒賣架

    回覆刪除
    回覆
    1. 點心又真係難啲,陳記都應該唔會有淘大雪藏點心,希望疫情早日平息,妳可以返老家探家人,兼同佢地一盅兩件啦!

      刪除
  6. 對D甜品好有興趣,特別是第一和最後張相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!第一張嘅算正常,第二張前面個甜品就好好食,後面嘅對我來講有點伏呢,因為有好多不同嘅果核呀。^^”

      刪除
  7. 龍蝦伊麵 👍 睇相都流囗水添 ! 龍蝦同伊麵先分開上又幾好 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且龍蝦伊麵算足料呢,有原隻龍蝦,當日食埋糖水,已經夠哂兩個人食!

      刪除
  8. 樣樣食物都好正。 點心的外賣盒好特別,都似一個蒸籠。你兩個人,真係食得哂D點心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個週末可能食得太好,我地兩個都重咗呀,哈哈!啲點心我地食咗兩個午餐至食得哂呀,其實都幾抵食,呢度加埋,四十蚊加紙有找。又,我結果都無買到年糕,所以專登叫蘿蔔糕同馬蹄糕過下口癮!

      刪除
  9. 點心呀!好耐冇食過啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都唔算成日食點心,但每逢農曆新年就好似有蟻咬咁,好想食下點心。

      刪除
  10. 回覆
    1. 呢間中式甜品絕對係水準之作,至於西式甜品,最好味係最後張相,前面嗰個tart,隔夜食個tart皮都仲脆。:)

      刪除
  11. 點心外賣正吖!偷偷派利是都得比妳笑C haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於食到點心,我都好滾動呀,雖然呢間無雪山叉燒包,嘻嘻!係囉,我地以為前門咁大,無人會發覺,但原來住屋嘅人,係會好留意到有人進入咗佢地領土範圍架!

      刪除