2021年3月16日星期二

抗疫日常31~一年了

剛過去這個週末,就是海豚兒和Mr. Dolphin一年前,最後一次外出用膳的日子了。在多倫多,去年三月中開始封城,到後來夏天又再重開後,加起來,大概有約三至四個月的日子,是可以在室內堂食的,只是海豚兒和主子,一直沒有太大意慾外出吃飯,至於能在戶外堂食的日子,就更長一點,但我倆一向也不大喜歡在戶外用餐,所以更加不會考慮,只能說每個人習慣及體質都不一樣,如果要海豚兒在戶外用餐,鼻敏感會很不舒適,曬著太陽也會引起皮膚敏感而出風癩,至於主子,他的情況就比起海豚兒更壞就是了,哈哈!

來到今個星期二,海豚兒就正式在家工作一年了,其實早已習慣到不行,反而,最難明是新上任的同事們,在沒有近似的工作範疇背景下,如何解決每日大大少少難題⋯⋯疫下要訓練新人,真的一點也不容易,而海豚兒工作的部門,更是出名趕頭趕命,只好祝大家好運,包括自己!;P

在過去的週末,海豚兒買了新出標榜少糖、少脂Haagen-Dazs雪糕,結果嘛,就是味道也減半,淡淡的,不大吃得出味道來,哈哈!

至於雪藏綠茶撻,綠茶味道還算濃,只是撻皮淋淋的,很一般啊。

還有就是魚生丼,沒有上次的好,但也不差,最重要是近便,偶一為之,非常方便!

20 則留言:

  1. Hello 海豚兒, 你買了新出標榜少糖、少脂Haagen-Dazs雪糕 .. 明智選擇喎 👍
    睇吓呢條片就唔敢再食太多啦 :
    【雪糕勁肥】https://youtu.be/2G4y-czh1Xg

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝分享YouTube片呀,都知Häagen-Dazs超肥仔,但見親佢出新口味,都會貪得意買黎試下,如果呢度有movenpick,首選一定係佢呢!

      刪除
  2. 通常啲fat free,都係“淡茂茂”的

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,真係淡然無味,但其實又唔係真係食得健康咗。^^”

      刪除
  3. 多謝你分享,我又可以慳返唔晒去買來試啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果想食濃濃嘅古力味道,呢個新品種就真係可以skip。

      刪除
  4. 我都會出風癩。廿年前在西班牙惹到,之後就meet 唔甩。我好鍾意睇你的食物,真係好正,睇左當食左,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都會,我以前以為自己特別敏感,但同人傾得多,發現好多人都有呢個問題,我第一次發作係廿x年前有次感冒之後,後來,就係去完旅行,就會翻發。小聲說,只要唔洗我煮,我都覺得好正。XD

      刪除
  5. 我都係呀,正式在家工作一年了,其實早已習慣到不行!
    雪糕方面,重質不重量,寧願食少啲但好好味,好過無咁肥但淡淡的 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,慣到一個地埗,我同班同事都唔想返office上班啦,哈哈!

      很同意呀,好食嘅食幾啖已經滿足,唔好食嘅,食極唔夠喉,到頭來仲浪費多咗配額。

      刪除
  6. 唔知仲要攪到幾時, 呢度又話第三波

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳地又再封城,真係要好好保重呀!我地一放寬少少,確診數字又已經急升,真係沒完沒了呀!

      刪除
  7. 我都好憎戶外食嘢,因為我非常惹蚊,食都唔會食得安樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢樣我反而估唔到,我以為妳會鍾意戶外用餐,同妳一樣,我都係好惹蚊,仲成日比主子笑,佢本來好惹蚊但同我一齊就再無蚊埋佢身,因為去哂我度。>_<

      刪除
  8. 呢款少糖、少脂既 Haagen-Dazs 雪糕, 香港可能無喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可能係呀,正如好多日本、香港Häagen-Dazs期間限定款式,北美都無,可能都係地區性,同埋呢邊一般都無香港細細杯裝雪糕。

      刪除
  9. 雪藏綠茶撻用焗爐翻熱可行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時都好似妳咁諗,之後拜托主子揾Google大神翻譯盒上日文,又無話焗得,所以唔敢焗,因為驚個綠茶餡會溶哂出黎呀!:D

      刪除
  10. 全部都係我嘅最愛,但食雪糕我淨係會食芒果味或者綠茶味!🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都超like芒果味雪糕,不過自疫情後,都無機會食過啦,因為以前通常係去雪糕專門店買筆出黎嗰啲,但依家唔敢週街除罩食雪糕呢!

      刪除