2021年3月24日星期三

抗疫日常32~市中心搵食記

Mr. Dolphin因為公司較早前勒令要在三月底前清假,上星期五休息一天,又來一個自製長週末。海豚兒都唔執輸,下午放半天假,亦即是說,主子上午包辨買餸、配藥、拎郵包、信件、弄回收等家務事,海豚兒則工作至中午,直接跳去享受放假時光,爽!:D

是日我倆駕車去市中心西邊搵食。第一站先去西餅店取已預訂糕點,迷你蛋糕六件只需$18,抵食又好食,還有曲奇也很不錯,可惜其他就只一般般。

這店子同時兼賣之前已試過的好好味雪糕,文盲的海豚兒一見到印有”honey”字樣的口味雪糕就即買,回家後,才發現原來是”vanilla bean honey”,太笨了!而且還因為太心急,還錯過了之前想試的Thai ice tea口味呢。。。^^”

然後,就去試早前大熱的炸辣雞三文治。味道的確不錯,如果不用排隊,也可以一試,另外,炸雞三文治亦比炸雞件好吃,為了吃到熱辣辣新鮮炸起的滋味,外賣一到手,我倆便在車上解決。

吃飽午餐,就行過兩個街口,去另一間葡式餐廳提取,已預訂的葡式海鮮飯做晚餐。二人份量很多,足夠我倆吃了兩個晚上,而且味道也很不錯,海鮮大大件又鮮美。

最後一站,就去了買葡撻,順便搭一個ball of Berlin,簡單來說就是葡式冬甩咯!葡撻非常不錯吃,味道跟在里斯本吃的很像,只是餡料對海豚兒來說同樣是略甜,冬甩就不吃也沒損失。

有奇怪海豚兒這天明明已買好了甜品,在買了葡式晚餐後還去買葡撻嗎?是咁的,每次外出,海豚兒也盡量在同一地點附近找吃,免得花太多時間在車程上,而最近又剛好和主子傾起一年多前的里斯本一日遊之旅,有點意猶未盡,所以才特意尋找葡式風味食物。在沒能外遊的日子,唯有好好寵一下味蕾。

22 則留言:

  1. 為何不買埋Thai ice tea雪糕呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係當時立咗honey已經好開心,根本睇唔到Thai ice tea,哈哈,好在結果vanilla bean honey 都好味咋!

      刪除
  2. 我喺美國生活時,有個怪習慣,係唔可以喺我架車入面食嘢,飲都盡量唔好。我好怕車入面殘留食物氣味同有碎屑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係自疫情開始至喺車度食野,呢一年內,都仲數得出今次係第三次,哈哈⋯⋯其實就算唔喺車入面食,焗住啲外賣喺車,都可以好大鑊,以前試過買魚湯米線外賣,嗰陣味幾日都唔散呀,以後都唔敢試。

      刪除
  3. 嘩~~ 食左好多好西呀
    係呢度無食過好味萄撻 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 落downtown搵食真係特別多好西選擇,但某程度上都係揾命搏,哈哈!我意思係街上依舊好多人唔戴口罩。😅

      我都記得妳講過🥲,唯有等疫情過去,返老家時再食過痛快啦。

      刪除
  4. 想食就買,諗咁多做咩,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唯一要諗,就係點樣可以順路地買齊想食嘅食物,因為真係好怕左兜右兜、塞車搵路。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我好多時見妳嘅自家煮都覺得好吸引呀!:)

      刪除
  6. 回覆
    1. 哈哈,比妳識穿咗添,其實上面嘅甜品,真係大部分都係我包辦,都有時係留肚食少啲正餐再食甜品!

      刪除
  7. 哈囉!海豚兒, 你好 (◡‿◡✿) 我鍾意食葡撻㗎 🧡 謝謝分享喎 👍 一些視頻 :
    葡撻的發明人並非葡萄牙人 https://youtu.be/7SbqzDk5coo
    tvb葡萄牙排隊食葡撻 https://youtu.be/6svesGFJghM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!葡撻真係好好味,記得以前初初興時,朋友帶佢喺第二個無乜唐人嘅省返黎溫哥華嘅阿哥試,食完後,佢哥一路諗點解無椰絲,原來佢以為係椰撻,哈哈!

      刪除
  8. 幾多甜點呀
    直接跳去放假時光,真係幾識嘆呢,哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好爽呀,唔洗趕頭趕命去買餸,放工就直接出街,簡直係高效能呀,哈哈!不過妳都應該明,今時今日,買完一堆野返屋企,又會有好多洗抹噴要做。

      刪除
  9. 嘩,好多美食喎,流口水添!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞!我唔識煮嘛,所以間唔中都想買啲好西食下,又可以煮少餐,嘻嘻!

      刪除
  10. 回覆
    1. 呢個新鮮炸起都幾好味,而且可能因為個雞本身係日式炸法,啲醬汁有芝麻味又有啲fusion特色,特別啱胃口。

      刪除
  11. 好多甜點喎,好吸引啊!流口水添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次收獲都算唔錯,大部分都好食,連以為買錯咗嘅雪糕都好有驚喜,真係好有蜜糖味架!

      刪除