2021年3月8日星期一

抗疫日常30~睇牙醫

各位好!海豚兒發覺,再唔的起心肝寫網誌,好快就唔記得哂生活日常事呀⋯⋯

經過三個多月的封城日子,多倫多今日終於正式解封啦,可憐好些小商戶,已經捱不到商店重開的第一天啦!(溫故知新:在海豚兒居住的安省,自去年十二月二十六號起,開始了封城兼留家令,而多倫多市在去年十一月底已經開始封城。)在今天之前,有好些城市在兩星期前已可以重新啟業,而在人口密集的多倫多市,就等到今天才可以慢慢重開,希望疫情和經濟也能好轉,正所謂「懷著樂觀總有轉機」嘛!

可能被香港媒體辣到,海豚兒早前很想吃沙嗲牛和西多士。某日,冒著大雪也出去一趟,買了沙嗲牛通、沙嗲牛米、西多士做午餐,雖然味道很一般,但總算能止止癮!

某星期六,海豚兒超級不願煮晚餐,就勞煩外賣仔Mr. Dolphin買個薄餅回來了事。

接下來的星期六,本來沒打算外出,但有感牙齒有點不對勁,就跟牙醫預約見面。結果如海豚兒所料,牙齒表面的琺瑯質有少部分磨掉了,所以要補牙呢。補兩隻牙花了$400加紙(約$2400港幣),好在有保險呢!^^”

難得外出,當然要善用時間,拿拿林買好西回家吃啦,包括。。。

已經十一個月沒有吃過的魚生壽司,加皇帝蟹腳拉麵,全部食物都非常新鮮美味!當然,這麼久沒有吃過剌身壽司,海豚兒和主子事前也做了點準備功夫,啪了幾日肚仔開心啲,來迎接這餐飯!

還有,少不了好吃的甜品啦!這個週末過得非常高興!

再之後的星期日,我倆也不想困在家,往西超韓超逛一趟、抖抖氣,回程時順便買了外賣晚餐回家吃。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好正,睇返相都已經想再食過!

      刪除
  2. 想問下, 你個邊多唔多人用 Ubereat / Deliveroo? 我呢邊, 佢地賣廣告賣得好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 有ubereat同其他本地公司,亦都多人用,後者就無,不過仲有妳嗰邊唔會有嘅,就係中文人開嘅送外賣公司。

      刪除
  3. 海豚兒, 妳好 :)
    D食物賣相都好吸引喎 👍
    沙嗲牛 ? 我都想食沙嗲牛通添, 😋 但食唔翻香港嘅味道囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好呀!今篇嘅食物我都算滿意,尤其係大半年無食過嘅壽司呢!又,原來妳都同我一樣,鍾意食沙嗲牛配通粉。:)

      刪除
  4. ...已經十一個月沒有吃過的魚生壽司.... 點解咁耐無食呀? 連外賣都無?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為自去年三月封城起,我地頭兩個多月都無食過外賣,煮足咁多餐,到之後開始買外賣,又驚自己隔咗咁耐無食過生野會腸胃敏感,因為我一向有呢個問題,係近來比主子提醒咗,先記得可以食定probiotics 打底,就即買!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係,但更加驚拖延帶來嘅後違症,所以每次都會鼓起勇氣,立馬去睇,但補牙就一定要打麻醉藥先!

      刪除
  6. 我都係整年沒有食過魚生刺身了,流晒口水😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖,真係無諗過會咁長時間無食魚生壽司,我初時仲儍到以為自己會嫌腥,真係諗多咗呀!^^”

      刪除
  7. 嘩嘩嘩,日本魚生的外賣碗都咁靚,食物就正到唔洗講啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳唔講起我都無留意隻碗咁靚,等我下次問下可唔可以用隻無咁靚嘅碗,收平我兩蚊先,just kidding!

      刪除
  8. 睇牙處處都一樣好貴囉,咁多美食流口水啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇牙真係好貴,尤其依家將PPE成本加埋落去添!今次提及嘅食物,我都好滿意呀!

      刪除
  9. 睇牙都有保險, 真係好啦!!
    有D公司有包睇牙, 但我公司就無啦...
    幾年前脫左兩隻智慧牙用左我5千幾蚊呀...嗚嗚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然有保險,不過供款都唔平,所以用得著時都要用下,嘻嘻!

      5千幾真係唔平呀,靜靜雞講妳知,我2x年前脫4隻智慧牙,洗咗約千一美金,我無保險但一啲都唔肉赤,因為係洗我爸錢,反正我唔洗,都有人會幫佢洗!😏

      刪除
  10. 十一個月沒有吃過的魚生壽司!這餐肯定好好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時仲擔心會覺腥,原來只係我諗多咗,只覺非常鮮味,好好食呀!

      刪除
  11. 個牛丼飯好豐富,香港而家睇牙好鬼貴!😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 個牛丼飯其實係出自牛角 :) 因為封城其間,不準堂食,所以就推出咗呢類型嘅丼飯套餐。

      所以真係要好好保護牙齒,避免洗錢同受牙痛折磨。

      刪除