2021年5月12日星期三

抗疫日常37~週末。櫻花

某天早上,海豚兒按原定計劃,一早去買冬甩食,這個心癮已經好幾個月啦,早前看見blog友Samwei買Krispy Kreme,令海豚兒再度為食癮起,終於襯一清早人龍較少的時候去買來吃,在這之前,海豚兒其實已經許多年沒吃過此品啦。總括來說,有餡的冬甩著實太太太甜,而雖然一圈圈中間空心的冬甩,翻焗後還是很甜,但又比較好味啲咁啦,哈哈!

來到星期五,海豚兒和Mr. Dolphin下午請了半天假。。。下次話你知點解。

襯休息半天,順便買定週末兩餐晚飯。想起很久沒吃粥粉麵飯,便買了以下的東東,九折後合共$70加紙,約$420港元,不算便宜但又未至於好貴,味道方面,就只是一般般而已。

另外,襯閒日人不多,我倆快閃一轉公園,“係咁二”影了幾張櫻花相。從照片中可見,櫻花已開始淍落,好在都算勉強趕得切影下。其實在這𥚃生活多年,之前從未有過影櫻花這念頭,可能「受疫情影響」吧,這一年多以來,總是會做些從前不大會做的事情,哈哈。


16 則留言:

  1. 我都唔食有餡既Donut,實在太甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好甜,除咗蘋果肉餡,我結果都將其他醬嘅饀吱返出黎無食到,嘻嘻!

      刪除
  2. I like old fashion cake donuts more

    回覆刪除
    回覆
    1. 新款嘅真係吸睛好多但食落又的確唔及傳統嘅好食!

      刪除
  3. 佢地會話, 唔甜就唔係甜品啦 (我家某人都講過)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢地又講得好啱嘅,只係我地天生唔夠重口味啫,嘻嘻!

      刪除
  4. 下...420蚊?????
    好貴呀, 果然係物離鄉貴呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連豉油王炒麵都要$11.xx加稅($70港紙),真係唔平架,尤其諗起另一間食薑蔥龍蝦炒麵都係$20加稅($120港紙),不過無計啦,呢間順路啲。

      刪除
  5. 我都想食冬甩🍩,前幾日經過冬甩店但有多人排隊,放棄咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望妳快啲可以食到吖,有時心癮呢家野好衰,明明唔特別鍾意食,但想食食唔到,又會囉囉攣咁。

      刪除
  6. 有人聽日話請食donuts,我叫佢唔好喇,我要抖抖,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食donuts,但有cupcakes, 哈哈,好在今次我又無被燒到啫。^^”

      刪除
  7. $420 ok啦,你哋食物駛唔駛俾稅?我以前要俾。不過全部都要翻熱,會唔無咁好食?個咕嚕肉翻熱應該有差喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. $420已計咗九折同13%稅,第一日襯新鮮,即食咗啲翻熱唔好食嘅食物先,即左面張相嗰啲,包括星洲炒蘿蔔糕、牛脷酥炸兩同左宗雞,第二日就蒸返熱炒麵湯米咁,粥就係主子嘅重點食物,老是常出現,哈哈!

      刪除
  8. 冬甩真係太甜我受不了呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好甜,我平時都少食,但早前見到blog友食咗幾次,又搞到我心郁郁囉!

      刪除